Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Kręci nie odpala - ECU NIE PODAJE MASY NA PRZEKAZNIK POMPY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Moze ktos miał taki problem.

Auto kreci a nie odpala. VAG nie chce sie połączyć z kopem tzn ze sterownikami silnika z innymi nie ma problemu.

Sprawdzalem bezpieczniki - całe.

Napiecie na kompie i wtryskiwaczach 7V a` powinno byc chyba 12 no nie?

To do czgo doszedlem jak w temacie - ECU nie podaje masy na przekaźnik pompy paliwa.

CO moze byc przyczyna?? Wywalil sie komp i trzeba szukac drugiego?? :wallbash:

Opublikowano

ISkra na świecach jest?

Pompa paliwa działa?

Czujnik położenia wału do sprawdzenia?

Opublikowano

czujnik chyba VAG by pokazał.

Probowalem awaryjnie odpalic na lpg - to samo nawet nie załapuje

Opublikowano

piszesz ze vag nie laczy sie z silnikiem to skad wiesz ze czujnik polozenia walu sprawny? jak sterownik silnika nei dziala to tym bardziej nei pokaze ci zadnego bledu

Opublikowano

co racja to racja :embarrassed:

Opublikowano

Napiecie na kompie i wtryskiwaczach 7V a` powinno byc chyba 12 no nie?

Skoro masz tylko 7V to może dlatego nie możesz się połączyć VAG-iem przecież przy takim napięciu to raczej ecu nie pracuje poprawnie, to samo tyczy się wtryskiwaczy. W pierwszej kolejności usuń usterkę zasilania. Przekaźnik pompy paliwa również podaje zasilanie na wtryskiwacze.

Opublikowano

Może akumulator całkiem wysiadł.

Opublikowano

Może akumulator całkiem wysiadł.

Jakby aku miał 7v to by nawet jednego obrotu wałem nie zrobił.

Opublikowano

tyle ze nie ma wyjscia na pin 4 z ecu

najlepsze ze nie moge znaleźć co z tym nie tak, bezpieczniki i przekźniki ok, o aku nie wspomne

wszystkie inne skany oprocz silnika mozna VAG zrobic[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 17:42_________________________________________________UWAGA!!. Pogmerane komp ma 12V czyli ok.

Sa dwa kable zasilajace i maja napiecie.

A komp nadal nie daje masy na ten przekaźnik ;(

Opublikowano

moze komp calkiem siadl?

Opublikowano

Może pompa daje za słabe ciśnienie paliwa. Jak iskra jest i waha też to nie ma bata musi zagadać.

Dla pewnosci można jeszcze przepływkę odłączyc bo może daje za bogato i zalewa świeczki.

Opublikowano

W zbiorniku ponad połowa

pompa raczej nie smiga nie zalacza sie po przekręceniu zapłonu (tak na 2-3 s) jak bylo wczesniej

sprobowalem podlaczyc przekaznik na krotko z pominieciem kompa i pompa pobrzeczala czyli zyje

niestety chyba ECU zdechlo :wallbash:

padlo w momencie montażu relingow co na bank mialo wplyw :polew:

Jedna ematą :facepalm: - gdy ku... to za malo

Opublikowano

Jak podłączyłeś przekaźnik na krótko to próbowałeś wtedy odpalić ? Po drugie czy sprawdziłeś połączenie ECU<->przekaźnik pompy może tu gdzieś jest przerwa

Opublikowano

witam ja mam właśnie ten sam problem te same objawy pompka po podłaczenu na krótko działa a na zapłonie nie zaraz ide sprawdzać czy iskra jest bo po rozmowie z kolego też mi wspominał o czujniku położenia wału albo ECU padło tak mi powiedział i najwidoczniej to przez mróz akumulator odłaczałem na noc i nic to noiedawało nawet nie zagadał :shocked:

Opublikowano

sposob na odlaczanie aku nie dał rady

połączenie ok, brak sygnału z pinu 4 na kompie, ktory idzie na przekaźnik

po podlączeniu na krotka załapuje

jutro powinienem miec drugi komp podlacze zobacze[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 20:40_________________________________________________doszedl nowy komp

podlaczony, auto odpalilo od kopa :gwizdanie:

jak juz jest na chodzie bedzie mozna posleczec nad starym co tam poszlo nie tak.

Koszt calego interesu 200 PLN oby troche posluzyl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...