lapawwa Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam, Czytałem wiele wątków na forum o w/w temacie i zastanawiam się jak to może być u mnie. Sprawdziłem ostatnio vagiem błędy , nie wykrywa żadnych jak również sprawdziłem kąt wtrysku mam miedzy 49-54 (w czasie pomiaru się zmienia) do tego wykonuje wszystko na 90C na blacie, dodatkowo zwiekszyłem dawke paliwa do rozruchu na maxa , kupiłem nowy akumulator centry 85ah 800a , w zeszłym roku uzupełnilem swiece zarowe tak aby wszystkie działały niestety mechanik sprawdził je tylko iskrzeniem wiec wymienie chyba wszystkie. Jednak nasuwa mi się pytanie głownie co do kąta wtrysku on jak jest zimny pokazuje na vagu 38 pozniej jak sie rozgrzeje 49-54. Nie powinno od razu pokazywać 49-54?
semi281 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 w zeszłym roku uzupełnilem swiece zarowe tak aby wszystkie działały niestety mechanik sprawdził je tylko iskrzeniem wiec wymienie chyba wszystkie Po co chcesz wymieniać, możliwe że są dobre. Wymontuj je i sprawdź na krótko do akumulatora czy są sprawne, nie sztuka stówkę utopić na darmo.
lapawwa Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 No okej a jak powinno być z tym kątem wyprzedzenia wtrysku na zimnym?
Jay_Z Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Kąt wtrysku sprawdzamy tyylko na ciepłym silniku.
lapawwa Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 No rozumiem czyli dobrze mierzyłem kąt wyprzedzenia. Czyli musze sprawdzić swieczki i zastanawiam sie co dalej ... Do paliwa dodaje srodek przeciw wytracaniu sie parafiny. Mróz daje czadu :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się