Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup :wink: Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 :decayed:

Miki zaciski akurat są podobne. Też ATE. Czy sprawniejsze to tylko Dev wie:decayed: Klocek też wygląda tak samo tylko jest większy trochę:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O czlowiek codziennie dowiaduje sie czegos nowego, a myslalem ze tylko jako rajdowiec bede mogl docenic wieksze hanulce, a dla niedzielnego kierowcy to zadna roznica by byla. Ale jak mowisz ze odczuje roznice heblach w zakorkowanym miescie to super ;)

skoro na ekspresówce można odczuć to tym bardziej w mieście również :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś montowalem Koledze z forum przód 320mm.

Gdy wrocil z pierwszej jazdy bo jeszcze mieliśmy wrzucac na tyl 288 stwierdzil ze nie dotarte 320mm hamuje o niebo lepiej od dotartych 288mm :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dave do afn trzeba zwrotnice wymieniać przy swapie na 320 ? I czy felgi 16 lopaty tez takie obsłużą ?

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwrotnice i półosie z przegubami.

O jakich lopatach mowisz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie Koledze o takie kółko chodziło .....7" et45 :wink:

4050228233_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod to nie wejdzie 320mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup :wink: Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 :decayed:

Miki zaciski akurat są podobne. Też ATE. Czy sprawniejsze to tylko Dev wie:decayed: Klocek też wygląda tak samo tylko jest większy trochę:wink:

No nie wiem... To że są ATE to akurat jedno z podobieństw, aha, mają też tloczek :decayed::wink: Wiem jak wyglądają, a ty nie usprawiedliwiaj swojego zakupu :grin::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie takie jak Arturoo pokazał. Bylem pewiem ze podejda :-( mialem wczesniej biedry i nie wiem dzie jest różnica

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup :wink: Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 :decayed:

Miki zaciski akurat są podobne. Też ATE. Czy sprawniejsze to tylko Dev wie:decayed: Klocek też wygląda tak samo tylko jest większy trochę:wink:

No nie wiem... To że są ATE to akurat jedno z podobieństw, aha, mają też tloczek :decayed::wink: Wiem jak wyglądają, a ty nie usprawiedliwiaj swojego zakupu :grin::wink:

Widze jestes na bierzaco:przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

policzcie sobie pole powierzchni tloczka 57 i 60mm i będziecie znali roznice w sile danego zacisku, do tego dochodzi srednica i pojemność cieplna większej tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie takie jak Arturoo pokazał. Bylem pewiem ze podejda :-( mialem wczesniej biedry i nie wiem dzie jest różnica

Wysłane z mojego GT-I9100

Roznica jest w wypelnieniu felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli to jest za mało miejsca na 320 to moze 312 ? o ile pamiętam to tylko jarzma trzeba zmienić w afn ? a co z tyłem ? i oczywiście 312 pod stal 15 nie wejdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod 16 cali z ET50 312 wejdzie

na tyle nic nie zrobisz w ośce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, tam był inny rozstaw otworów mocujących, musi być z wersji z Alu zwrotnicą

*Ups, myślałem że chodzi o paska b5,w b6 nie wiem jak jest, tu juz musi Dev pomóc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam na wykończeniu tarcze 288 i myślę o założeniu nowych 312. Czy jarzma będą pasowały z dowolnego passata B6 ?

Uzupulnij profil bo nie wiadomo co pisac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kpl 312mm na przod

Pomalowany proszkowo

Tarcze Ferodo klocki ori

930 zl z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...