Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaki może ktoś coś wie i pomoże? chce zakupic zimowki na stalówkach do a4 b7 170km brd, czyli na tarcze hamulcowe przod 312mm i czy wejdą stalówki o tych parametrach? Rozstaw śrub: 5 x 112, ET: 42, szerokość felgi: 7 Otwór centrujący: 57,1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na jedym mam 0233 a nad drugim 0148 i jeszcze kilka cyferek, to chyba jakieś randomowe cyfry

dev ?

te cyfry są losowe, tutaj fotki innych

IMG_1073.jpg

IMG_1074-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

potrzebuje pomocy w temacie upgrade'u hebli do mojej a4 b6 AWX, mianowicie:

1. czy do ponizszej felgi ET45 16 cali wejdzie 320/288 od B7 3.0tdi, 2.0 TFSI ??

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-B6-B7-16-5-Spoke-Alloy-Wheels-and-Tyres-Set-of-4-5X112-8E0601025B-2-/171193663917?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET&hash=item27dbf001ad

2. oglądałem dzis na szrocie niby heble z 3.0 tdi B7 i nie pasuje mi zarówno średnica jak i grubość tarczy, przód 324(5) ok i gr. 24(5) niby nowe, ale jakieś niewymiarowe, powinny chyba mieć 320/28mm nie?

dzięki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc to jakaś lipa i w sumie za 600 to sie srednio opyla chyba nie?? Bo te tarcze i klocki to raczej na złom sie nadaja, więc zostaja jarzma i zaciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto dac nawet 600zl za zaciski z jarzmami i oslonami.

do takiego kompletu daje sie nowe tarcze i klocki, żadnego używanego szajsu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym się różnią zaciski S4 B6 i B7? Na B6 tez da sie założyć blaszkę ozdobną?

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa takie same

w B7 byly dodatkowo malowane na kolor czarny i mialy blaszki S4

Wsio zamiennie pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Może byś machnął jakieś podstawowe kompendium wiedzy na pierwsza stronę? Miałbyś mniej głupich pytań :)

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś orientuje się jakimi parametrami (kombinacją szerokości i ET) musi charakteryzować się felga aby pomieścić zaciski z RS4? Oczywiście chodzi o hamulce z przodu..

Z tego co znalazłem to OEM felgi z RS4 to:

OEM RS4 19x9.0 ET29
OEM RS4 18x8.5 ET21

Tak więc prawdopodobnie coś podobnego do powyższych. Tyle że nie mogę znaleść czy RS4 miały stockowo dawane jakieś dystanse? No i jak wyglada tam sytuacja z powyższymi felgami, wszystko jest na styk, czy jest też trochę bezpiecznego miejsca i można dać większy ET przykładowo w porównaniu do powyższych?

Zdaje sobie też spawę że felga o danych parametrach feldze o takich samych nie równa i zalezy sporo od wzoru, ilości i grubości ramion a co za tym idzie jest różna ilość miejsca pod felgą ...

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystansow nigdzie seryjnie nie było. Fela musi mieć przy określonej szerokości jakieś tam et wiec ciężko to policzyć nie przymierzajac.

Podejrzewam ze w seryjnej feldze z pol cm luzu jest względem zacisku, ale reguły nie ma, musisz zawsze przymierzyc dany setup czy będzie ok chyba ze zrobisz sobie pewnego rodzaju pomiar mierząc odleglosc od najdalej wysuniętego punktu zacisku na zewnątrz auta, mierząc na jakiej jest tez wysokości i w jakiej odległości jest plaszczyzna na której montuje się felge od płaszczyzny która zawiera ten najdalej wysunięty punkt zacisku

Wtedy na oko majac felge w ręku będziesz mogl oszacować czy wejdzie

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.

No tak, wiadomo że organoleptycznie najlepiej.. problem jest taki że nie mam na dziś dzień ani felg ani też zacisków :P .. Po prostu badam sprawę i patrzę w co pójść. Mam jeszcze na uwadzę Twoją propozycję z zestawem od TTRS, tam to wszystko wejdzie i to pod większość 18 calówek ..

A wie ktoś z jakim innym zaciskiem można spiąc tarcze z RS4 (i ich odpowiedniki - AP Racing, Loba, Torex), poza OEM zaciskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny i przydatny temacik, jedynie pasowaloby jakos fotki odswiezyc, bo te z imageshack cos nie hulaja ?! Przy okazji zapytam - ile mniej wiecej mozna zaplacic, za caly zestaw potrzebny na swap 320/288? Ewentualnie nie wliczajac kosztu tarcz i klockow. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imageshack stał się płatny ostatnimi czasy i teraz opcja bezpłatna obejmuje wrzucanie fotek, które po pewnym czasie znikają :/. Ze starymi zdjęciami pozostało różnie - niektóre działają, inne nie (większość). Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ktos potrzebuje jakies zestawy (oprocz 300/22mm na tyl) to zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak chcesz to mam komplecik :wink:

możesz podesłać na priv cene oraz jakieś zdjęcia zacisków tylnych 288 (ewentualnie cały komplet)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...