Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

oj dobra czepiacie sie.. jezdze wkolo jezusa w swiebodzinie... wiec nie przekraczam na ogol setki....:) tak pytam bo roznica w cenie to 450 zl za zestaw i nie wiem czy lepiej zainwestowac w hamulce czy w tuner plus kamera cofania:)?

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

glowa cie boli devastation? mam auto 4 lata i nie zapierdalam bo woze dziecko wiec nawet te 100 to raz w roku przekraczam i seryjne hamulce mi stykaja... chyba wlasnie sobie sam odpowiedzialem dzieki innym za dyskusje. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już Ci na gadu mówiłem :decayed::decayed::decayed: z jednej strony jeśli nie przegrzewasz tych co masz to można pomyśleć po co... ale z drugiej strony to bezpieczeństwo... kiedyś moze Ci zabraknąc tego hamulca jak będziesz się spieszył :wink: Skoro i tak masz wymienic tarcze i klocki... no zresztą... wybór należy do Ciebie tak naprawde.

miałem ten sam dylemat..tył mi sie skonczył całkowicie, a zakup seryjnych tarcz i klocków na tył to jakies 400 zł:wink:

Sieman jak nie bedzie róznicy miedzy 288 a 320 to odsyłam towar jak dzo dzo:decayed:

Dzo-Dzo nie jest akurat tuaj dobrym przykładem bo to jedyna osoba na forum która się ze mną nie rozliczyła do końca i przestała odbierać telefony... :facepalm::facepalm::facepalm: Do tego jest oszustem bo powiedział że nigdy nie zakłądał tych hamulców po czym dowiedziałem się że było całkiem inaczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glowa cie boli devastation? mam auto 4 lata i nie zapierdalam bo woze dziecko wiec nawet te 100 to raz w roku przekraczam i seryjne hamulce mi stykaja... chyba wlasnie sobie sam odpowiedzialem dzieki innym za dyskusje. pozdro

tak pobolewa, jak czytam wypowiedzi rodem z patologicznej odchłani

załóz jeszcze cd-dvd, satelite, wodotrysk i woź swoje dziecko tym pierdzipudłem

z hamulcami od cintocento, brak słów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myslalem, ze to audi montuje hamulce. Ale powaznie- skoro ktos dal hamulce takie a nie inne i ja nie zauwazam zeby mi byly potrzebne mocniejsze przy mojej jezdzie to skad ten bol d*py??. Pytam o opinie- kamera cofania przydatna bo slupkow nasrane i nie zawsze je widac- juz tylni zderzak malowalem... co prawda przedni tez bo wjechalem w dupe q7 ale bylo slisko i watpie zeby mocniejsze heble mi cos daly skoro i tak poszedl po lodzie... a pytam bo na zime mam 15 i o tym nikt nie wspomnial, ze 16 to minimum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glowa cie boli devastation? mam auto 4 lata i nie zapierdalam bo woze dziecko wiec nawet te 100 to raz w roku przekraczam i seryjne hamulce mi stykaja... chyba wlasnie sobie sam odpowiedzialem dzieki innym za dyskusje. pozdro

tak pobolewa, jak czytam wypowiedzi rodem z patologicznej odchłani

załóz jeszcze cd-dvd, satelite, wodotrysk i woź swoje dziecko tym pierdzipudłem

z hamulcami od cintocento, brak słów....

Słabo się zainteresowałeś tematem bo już na pierwszej stronie jest wspomniane o tym, że 16" to minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dajcie koledze juz spokój...niech spokojnie sie namysli. Moje pierwsze pytanie tez było o felgi ale myślał ze pytam o letnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymalem kompletne zaciski tyl 288 TRW z audi A4 B6 3.0 tdi i moje pytanie nie mam w komplecie srub laczacych zaciski z jarzmami tj po dwie na kazdy zacisk i moje pytanie demontujac swoje zaciski zwyklaki 245 z moje a4b6 1.8t moge wykorzystac te sruby do nowych zaciskow i jarzm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz 288 z B6 3.0tdi tylko z B7

śruby oraz blaszki do jarzm masz zawsze w kpl z nowymi klockami

ale stare możesz wykorzystać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zmieniłem 312/255 na 320/288 i nie żałuję. Teraz to w końcu normalnie hamuje. Jeśli chodzi o tylne osłony to po zdjęciu starych przystawiłem je do tych z 3.0 TDI Q żeby zobaczyć jaka jest różnica w rozstawie otworów i okazało się że rozstaw i ilość otworów się zgadza więc nie musiałem nic przerabiać. Takie niespodzianki przy robocie to ja lubię.

Wysłane z mojego MT27i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za miesiac zaczniesz sie rozgladac za 345/300 mm :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zmieniłem 312/255 na 320/288 i nie żałuję. Teraz to w końcu normalnie hamuje. Jeśli chodzi o tylne osłony to po zdjęciu starych przystawiłem je do tych z 3.0 TDI Q żeby zobaczyć jaka jest różnica w rozstawie otworów i okazało się że rozstaw i ilość otworów się zgadza więc nie musiałem nic przerabiać. Takie niespodzianki przy robocie to ja lubię.

Wysłane z mojego MT27i

no to nie miałeś osłon od 3.0 tdi skoro pasowały... osłony z 3.0 tdi nie pasują bez wiercenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev narazie jestem w szoku jak to hamuje i miałeś rację (i nie tylko Ty) żeby nie bawić się w 312 tylko odrazu pakować 320/288.

Siemian osłony są na 100% z 3.0 TDI bo były demontowane z tylnego kompletnego zawiasu który był razem z dyfrem i od niego też brałem 320 bo były bardzo ładne w bardzo dobrej cenie. Osłony miały trzy otwory tak jak w moim aucie i wszystko pasowało. Dla mnie to dziwna sprawa z tymi osłonami. Jednym pasują a innym nie.

Wysłane z mojego MT27i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev narazie jestem w szoku jak to hamuje i miałeś rację (i nie tylko Ty)

i co z tego ? i tak każdy musi sie przekonac na własnej skórze bo i tak nie uwierzy

czego Ty jestes zywym przykłądem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev narazie jestem w szoku jak to hamuje i miałeś rację (i nie tylko Ty)

i co z tego ? i tak każdy musi sie przekonac na własnej skórze bo i tak nie uwierzy

czego Ty jestes zywym przykłądem

hamuja hamuja:wink: kolega zapier.... sie piszczelami o schowek jak ze 150 poszło do 0:wink:

288 to nadaje sie do Ibizy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za miesiac zaczniesz sie rozgladac za 345/300 mm :grin:

też mu to mówiłem .....:decayed::decayed::decayed:............ale.....:wink:....poczekamy ...pożyjemy....:decayed:

---------- Post dopisany at 02:57 ---------- Poprzedni post napisany at 02:48 ----------

.

.

.

.

oj dobra czepiacie sie.. jezdze wkolo jezusa w swiebodzinie... wiec nie przekraczam na ogol setki....:) tak pytam bo roznica w cenie to 450 zl za zestaw i nie wiem czy lepiej zainwestowac w hamulce czy w tuner plus kamera cofania:)?

kamerki nie ...ale tuner bym chciał mieć :kox::kox::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...