Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Dev... z jakiego regionu Ty jestes?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

masz okolo 260km:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy moze ktos podeslac nr ori srubki ktora dokreca tarcze do piasty? Chce wywiercic otwor w piascie i nagwintowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na ch..... Ci ori ????

Jedz do jakiegos sklepu ze srubami i kup nierdzewna srube M6x15 ze stozkowym lbem na imbus albo krzyzak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem w sklepach w promieniu 15 km i nie maja, a ASO skody mam pod nosem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem w sklepach w promieniu 15 km i nie maja, a ASO skody mam pod nosem.

Wyslij mi smsem swoj adres to Ci dzisiaj wysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Tomek, przeszukalem nasz skladzik w pracy i znalazlem takie sruby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy moze ktos podeslac nr ori srubki ktora dokreca tarcze do piasty? Chce wywiercic otwor w piascie i nagwintowac.

kkam, jak Ci poszlo wiercenie tych otworów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby jak miało pójść ?????

W B6 piasty sa tak grube ze mozna to zrobic nożyczkami :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby jak miało pójść ?????

W B6 piasty sa tak grube ze mozna to zrobic nożyczkami :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

Potwierdzam, szczególnie obawiałem się gwintowania a okazało się że to prościzna. Dobrze Dev radziłeś żeby dać te śruby, faktycznie spokój z ustawianiem tarczy względem otworu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że mówicie, bo cykam się tego moda, a mega mnie wku...nerwuje jak po zdjęciu/zmianie kół mam automatycznie syf między tarczą a piastą i zazwyczaj po tym lekkie bicie na kierze :kwasny:

Śmiejcie się, ale czy jest jakiś topik DIY na forum o wierceniu tych otworów dla weekndowego warrior-a mechaniki :cheesy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ejjjjjj, nie rób jaj :facepalm:

zdejmujesz stara tarcze i czyscisz piste szczota czołowa na szlifierce do gołej blachy

zakładasz nowa tarczę i przykrecasz ją śrubą lub dwiema

w tarczy masz pogłebiony jeden mały otwór, punktujesz (albo i nie) na piascie i wiercisz wiertłem fi5

najlepiej jakimś dwustopniowym do nierdzewki

potem sciągasz tarcze i gwintujesz gwintownikiem M6

czasami trzeba ten otwór po gwintowaniu lekko sfazowac wiertłem fi10-12

trzeba to robic bo po gwintowaniu może lekko cos wylesc z gwintu na piascie i bedzie biła tarcza

dajesz troszke smaru i nakłądasz tarcze, kilkakrotnie obracając ja na piascie

wkreczas śrube ze stożkowym łbem na imbus, torx lub krzyżak ale nie dopier....sz jej na maxa

nie ma takiej potrzeby, potem jarzmo, klocki zacisk itd itp

nic trudnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba jest m6? Dobrze jest zacząć wiertlem fi 6 to będzie pewność że zlapiesz środek tego otworu tarczy, a potem dokończyć fi5 plus gwintownik jak dev napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze nie zrobiłes tego u siebie ? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie;d próbowałem ale wszystkie wiertla jakie miałem były do d*py, nie szło sie wwiercic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhhhhhh..... nie mogłeś dac znać ?

bym Ci podesłał takie jak trzeba

mam tego do zayebania wiec jak jedno oddam to nic sie nie stanie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, dzięki o taki DIY mi chodziło :cwaniak:

Ten smar w gniazdo otworu to jaki? Wystarczy taki jak do zacisków, bremse-cośtam?

Wiercić tylko na przód czy obie osie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smar jakiś na wysoką temperaturę ale tego daje sie bardzo mało

rób wszystkie koła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev nie masz może blaszek z nr 4F0615269A do hebli z S4? Albo nie wiesz gdzie można dostać w dobrej cenie bo w ASO komplet 2 szt. to wydatek 430 zł. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby jak miało pójść ?????

W B6 piasty sa tak grube ze mozna to zrobic nożyczkami :polew::polew::polew::polew::polew::polew::polew:

w b5 też tak lekko pójdzie ?? :wink::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...