Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj nudy były, to wleciało :wink:

http://s9.postimg.org/t4kus1f3v/20140606_174609.jpg

??? :decayed:....tak tylko z czystej , ludzkiej ciekawości :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

załozyłem tylko zaciski i tarcze, przewody wszystkie co do jednego zostały upier....one, zwykły zlom :facepalm:

jutro zapodam linki od ręcznego i zapodam 4-tłoki z perforowaną tarczą 345mm a w poniedziałek wleci oplocik :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śliń, sie sliń a ja spać dzisiaj nie będę mógł przez te uyebane przewody :facepalm:

musze jutro pozarabiac nowe końcówki i wytoczyć z nierdzewki nowe wkrętki M10X1, bleeeeeeeeeeeeeee.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podejdą z czegoś ?

---------- Post dopisany at 23:59 ---------- Poprzedni post napisany at 23:58 ----------

Te przewody ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Art, upier.....łem te przewody które ida w podwoziu, kilka dni moczenia w płynie hamulcowym nie daly żadnego rezultatu

no nic, jutro cos wykombinuję, jak znajde czas, a mam go coraz mniej bo auto za kilka dni wyjeźdza z PL i wszystko musi byc na zicher

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o so chodżi ???

Wstaw jeden długi 71cm chyba ?!?! w oplocie....nie podpowiem gdzie takie,czarne kiedyś wysłałeś :decayed:

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ----------

Jeśli mówimy o tych samych :wink:...:whistling::decayed:

---------- Post dopisany at 00:29 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ----------

5nr3.jpg

1t4s.jpg

Chyba ,że ten sztywny też rozwalony masz :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mówię o tym sztywnym :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przod bez tarcz, a tyl to niech ktos madrzejszy napisze, pewnie tez bez tarcz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobić żeby zmienić hamulce z 321 na 347 w c6 zacisk zostaje stary? tylko jarzmo tarcza oraz klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zaciski z jarzmami i oslonami

---------- Post dopisany at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ----------

Hamulce z A4 B8 podejdą do A6 C6?

Po małej przeróbce owszem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dav a same jarzma nie podejdą przy swapie z 321 na 347? znajomy mi mówił że w b7 tylko zmienił jarzmo w 3.0 TDI i miał hamulce z S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna ale zacisk 345/7 jest minimalnie inny i przy zmianie jarzm w zacisku 320mm moze blokować klocek w zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, zacisk tylny od 3.0 tdi mam uwalona gumke ( oslonke ) na prowadnicy zacisku z jarzmem. Dostane to w IC?

Wysłać Ci z klockami?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt?

Drogie to w uj w porównaniu do lucasa pod 245/255. Około 40zł za kpl na jedną stronę:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...