daniels 2 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 288mm - FDB1636300mm - FDB1655 dzienks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dev, te zaciski podejda do a4 b7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dziekuje marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Bierzesz te ze zdjecia ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuhri 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Po kilku dniach czytania tego wątku, mogę z czystym sumieniem zapytać: Czy przewody hamulcowe z B6 pasują do B5? Zmieniłem tarcze na 288 i stary przewód (295mm) jest dość napięty przy maxymalnym skręcie. Do b5 max przewody to 320mm a do b6 mozna dostac 330mm i dłuższe. Gwint jest ten sam M 10x1 mm ale nie wiem jak z "wnętrzem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 ja zakładałem przewody z b6 ---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- z tyłu była jakaś kombinacja....jest jeden długi przewód 71cm chyba....zamiast kilku krótkich...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuhri 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Artur, mnie tylko przód interesuje.Bilsteiny bym chciał założyć na 330mm długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 DEV nie, ale identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Moze chcesz z B8 ??? Mam czerwone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 No zaciski juz do mnie leca. Dzwonilem do Ciebie w poludnie ale nieodbierales... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Telefon zostawilem w warsztacie, nie chcialo mi sie jechac....od wczoraj:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tu fajne zaciski, może komuś wpadną w oko: VW Phaeton Audi A8 Zaciski hamulcowe Lucas 323x30 (4293255230) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Chłopaki, podejdą zaciski tył z Phaetona 5.0TDI do B6? Jakaś rzeźba z jarzmami, ręczny starczy? Jaka tarcza tam jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Złom, tyl od phanteona nie pasi p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tarcza ma 36 mm---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił Za 600 Ci to ogarne Możesz doprecyzować co w tej cenie się zawiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 No to jutro zadzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tarcza ma 36 mm---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- nowe auta mają takie konfiguracje ---------- Post dopisany at 09:39 ---------- Poprzedni post napisany at 09:38 ---------- gdyby nie koszt i dostępność 330 sam bym swój tył podmienił Za 600 Ci to ogarne Możesz doprecyzować co w tej cenie się zawiera? To byla propozycja dla Arturoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dev jedno pytanko odnośnie konwersji z 300 na 330MM cała zmiana w zwrotnicy polega tylko na powiększeniu otworów z fi-10 na fi-12mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 szlifowac jarzmo tez chyba trza bylo? a caly sek w tym ze musisz wyjmowac piaste zeby rozwiercic bo podejscia nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Jo, no i linka bo moze byc za krótka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się