Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego troche logiki, jezeli uklad jest calkowicie szczelny i 100% odpowietrzony to nie ma zadnego znaczenia srednica tloczka ani pojemnosc ukladu hamulcowego.

Wiem ze jestes dociekliwy i drazysz temat, to bardzo dobrze, ale ulegasz wplywom roznych informacji i roznych ludzi, ktorzy posiadaja niepelna wiedze w poszczegolnych zagadnieniach.

Dlatego tez napisales te zapytanie co podejrzewam spowodowal usmiech na niektorych twarzach.

Przyznam sie ze mnie nieco zirytowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

poezja to 360/32mm przód i 330/24mm tył :polew: :polew:

jest do zrobienia ale koszta porazające :shocked: :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poezja to 360/32mm przód i 330/24mm tył :polew: :polew:

jest do zrobienia ale koszta porazające :shocked: :shocked:

:drool: :drool: :drool: :drool:

rozmarzyłem się... to by chyba już tak hamowało jak bym tego chciał... :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same zaciski przod z jarzmami min. 2000zl, a gdzie tyl, gdzie klocki, gdzie tarcze... krew zalewa jak sie liczy koszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już tak zwany mega kox.... :kox:

a ja pisałem o poezji 320+288 a nie jak niektórzy (w tym ja) 320+255 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już tak zwany mega kox.... :kox:

a ja pisałem o poezji 320+288 a nie jak niektórzy (w tym ja) 320+255 :gwizdanie:

to nie jest poezja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie pomóżcie. (Szczególnie licze tutaj na Ciebie devastation) :decayed::wink4:

Ostatnio spadła mi skuteczność hamowania. Tzn. Przy pierwszym hamowaniu autko ładnie hamuje ale trzeba mocno "depnąć".

Przy kolejnych hamowaniach hamulec minimalnie puchnie ale też ładnie hamuje. Ale wkurza mnie to bo od razu zaczynam się czuć niepewnie. Do tego mam bicie przy hamowaniu...Pozatym jedno- dwa hamowanka i tarcza od razu przegrzana i robi się fioletowa... Czy te śldy na tarczy świadczą o tym że może być krzywa??

hs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemam, z podziwem sledze Twoje dzialania w temacie hamulcow. Znam roznych katow ale Ty ich wszystkich przewyzszasz. Podstawa u Ciebie to zmiana tylu na 300mm. Musisz w koncu wyleczyc sie z Ate, to juz historia. Nastepna sprawa to taka ze nie mozesz tak mocno obciazac std ukladow hamulcowych, nie sa do tego przystosowane. Jezeli chcesz nadal tak jezdzic jak do tej pory to musisz odlozyc pare tysiecy i montowac juz konkretny zestaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli rozumiem że te tarcze są już do d*py... :confused4: :confused4: :confused4: Kurcze ostatnio troche zainwestowałem w autko, miałem też troche wymian ekploatacyjnych i średnio mi się widzi wydać pare tysia na hamulce... Chyba przez zime przejezdze na tych a na lato pomyśle nad jakimś nowym zestawem. Przymierzam się powoli do felg 19' na przyszły sezon to zniknąłby problem 17' na zime (wtedy te 18' co mam by zostały jako zimówi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz teraz zacznij szukac zaciskow od RS4 przod i tyl. Klocki i tarcze bez problemu mozna kupic, koszta podam Ci w poniedzialek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze ma przod i nie kompletny tyl

a to może wystarczyłby sam przód, żeby nie pakować się w astronomiczne koszty... :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys juz pisalem na ten temat, hamulce na przodzie i tyle powinne byc zmieniane proporcjonalnie. Wiekszy przod, wiekszy tyl. Auto to nie motocykl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys juz pisalem na ten temat, hamulce na przodzie i tyle powinne byc zmieniane proporcjonalnie. Wiekszy przod, wiekszy tyl. Auto to nie motocykl

no ja wiem. Sam to zauważyłem po zmianie tyłu na 288. Ale to straszne koszty są i chciałbym to jakoś rozłożyć w czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to najpierw zmieniaj tyl na 300mm. Flyer ma jakis namiar[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 17:26_________________________________________________własnie jestem po rozmowie z kuzynem z USA

twierdzi że trzeba szukac zacisków od RS-a czytaj (Lambrorghini Gallardo) :polew: :polew: :polew: :polew:

na przód Ferodo DS2500 FCP1664H na tył FDB1665 (nie pamietał czy jest jakis mocniejszy klocek) ewentualnie szukac trzeba Pagid-a

obiecał mi ze sie rozejrzy po swoim podwórku i poszuka cos konkretnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...