Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

tak, Brembo.

dobra... chyba alarm odwolany, bo pojezdzilem po miescie i rysa zniknela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by zmierzyć grubość tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do gościa niech zmierzy grubosc tarczy

powinno byc 30mm w nominale, 28mm złom

zapytaj tez o grubosc klocka

tarcza powinna miec wysokosc 46.5mm

jak ma inny rozmiar to nie nadaje sie do B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli maja minimalny rant to bedzie dobrze, jesli beda mialy 29mm.

ja bym olal temat... bo minimalny rant to z reguly juz blisko konca tej tarczy.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 23:31_________________________________________________Ma ktos moze numery oslon tarcz przod + tyl od S4 B6/B7 ?

Pasuja P&P do seryjnej zwrotnicy w B6 ?

Thx :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo duza, tylko znajdz zaciski na 300mm. Przyznam sie ze ja znalazlem ale gosc chce 1000 zl za kpl z tarczami i klockami

dawaj mi nr do tego kolesia to wezmę 300 do siebie na tył :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo duza, tylko znajdz zaciski na 300mm. Przyznam sie ze ja znalazlem ale gosc chce 1000 zl za kpl z tarczami i klockami

dawaj mi nr do tego kolesia to wezmę 300 do siebie na tył :>

za pozno, Siemian wzial.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo duza, tylko znajdz zaciski na 300mm. Przyznam sie ze ja znalazlem ale gosc chce 1000 zl za kpl z tarczami i klockami

dawaj mi nr do tego kolesia to wezmę 300 do siebie na tył :>

za pozno, Siemian wzial.

yhy myślałem że to inny zestaw. ;(

Więc pewnie nie pozostało mi nic innego jak kupić zestaw 321 +288 bo 300mm to chyba nie szybko znajdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli maja minimalny rant to bedzie dobrze, jesli beda mialy 29mm.

ja bym olal temat... bo minimalny rant to z reguly juz blisko konca tej tarczy.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 23:31_________________________________________________Ma ktos moze numery oslon tarcz przod + tyl od S4 B6/B7 ?

Pasuja P&P do seryjnej zwrotnicy w B6 ?

Thx :good:

nr przednich oslon do tarcz na 345mm

8E0 615 311 C

8E0 615 312 C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie mam pytanie, chce zmienić tarcze i klocki i myśle czy przy okazji nie dokonać małych zmian.

1. Jakie są tarcze przy BRD z przodu i z tyłu?

Patrząc na zdjęcia z początku strony z 321mm i 16 calową felgę. Obecnie mam 16 cali stalówka na zime i mam miejsca wokół tarczy porównywalnie tyle samo. Stąd pytanie.

2. zakładając że mam ~280mm to czy przy zmianie na 321 zmienia sie zaciski czy tylko klocki? (chodzi o to że na seryjnym zacisku klocek będzie dociskał do całej powierzchni tarczy?

3. jak rozumiem to 321mm wchodzi 16 cali? Przy 17 i 18 calach jaki jest max wymiar tarczy?

4. Czy ktoś z Was kombinował z hamulcami "hybrydowymi" tzn np z zaciskami 4/6 tłoczkowymi z Porsche albo rs4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, wszystkie te informacje znajdziesz w tym poscie, wystarczy poszukac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie mam pytanie, chce zmienić tarcze i klocki i myśle czy przy okazji nie dokonać małych zmian.

1. Jakie są tarcze przy BRD z przodu i z tyłu?

Patrząc na zdjęcia z początku strony z 321mm i 16 calową felgę. Obecnie mam 16 cali stalówka na zime i mam miejsca wokół tarczy porównywalnie tyle samo. Stąd pytanie.

2. zakładając że mam ~280mm to czy przy zmianie na 321 zmienia sie zaciski czy tylko klocki? (chodzi o to że na seryjnym zacisku klocek będzie dociskał do całej powierzchni tarczy?

3. jak rozumiem to 321mm wchodzi 16 cali? Przy 17 i 18 calach jaki jest max wymiar tarczy?

4. Czy ktoś z Was kombinował z hamulcami "hybrydowymi" tzn np z zaciskami 4/6 tłoczkowymi z Porsche albo rs4?

tak jak pisze Dev wszystko było podane ale poznaj moje dobre serce:

1. 312 i 255

2. zmienia się jarzma zaciski klocki tarcze

3. 16 tylko alu. Stalówki nie włożysz

4. tak jest pare takich osób na forum, ale na to już napewno nie założysz 16 i 17'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm z przodu? czyli bez sensu zmieniać na 321mm... to wówczas dopiero jest sens chyba na 340mm?? 360? 380?

a jaki jest max rozmiar tarcz przy 17 calowych i 18 calowych felgach?

Sieman a wiesz kto ma taką hybrydę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer i chyba Nosb, tarcza 312mm ma gr 25mm a 320,345mm ma gr 30mm, do tego tloczek w zacisku ma odpowiednio srednice 57 i 60mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

312mm z przodu? czyli bez sensu zmieniać na 321mm... to wówczas dopiero jest sens chyba na 340mm?? 360? 380?

a jaki jest max rozmiar tarcz przy 17 calowych i 18 calowych felgach?

Sieman a wiesz kto ma taką hybrydę?

na 345 z s4 wchodzi 17 alu (ja tak mam) Wtedy na tył daje się 300mm.

Moim zdaniem opłaca się zmienić z 312 na 320 choćby z tego względu że tarcza jest grubsza przez co szybciej traci temperature. Sam zacisk też jest większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mgtan, podaj mi mail to wysle Ci foty ze zdjeciami zaciskow 312 i 320/345mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aczkolwiek zastanów się żebyś nie robił tego błedu co ja i wymieniał zacisków 6 razy z 288 na 320 i na 345 z przodu i 245 na 288 i 300 z tyłu.

Może lepiej zainwestować i od razu dać coś fajnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sieman, a mówisz zeby odrazu isć w 345/300mm? zaciski od s4? i to się mieści w 17 calach felgach?

Ja che wymienic raz a dobrze, a nie potem robic skoki - to juz przerabiałem przy zawiasie i jakbym od razu założył gwint to by ponad 2k w kieszeni było.

myśle jeszcze o tej hybrydzie... bo z tego co wiem i tak i tak bede musiał zmienić zaciski.

Jak juz przejże scenariusze to zobacze co jest opłacalne dla mnie z punktu widzenia kosztów i faktu ze nie jest to 3.0 TDi Q czy RS4 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...