Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Problem z 2.0 TDI 170 km gaśnie w czasie jazdy


klattaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj pod czas jazdy zaczeła mrygać kontrolka świec żarowych i po krótkiej chwili auto zgasło i zapaliły się na żółto kontrolki ESP i ABS co to może być proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wiem ale auto dziś na lawecie trafiło do serwisu i nic dziś nie będą robić i chciałem wiedzieć co to może być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kolego miałem cos podobnego jechałem a4 i zjechałem z a4 na swoje miasto i ngle zgasło auto i sie oświeciła kontrolka świec bodajże ( taka sprężynka ) i tak samo lawet i heja z maszyna co się okazało to padł pompowtrysk pierwszy i kapa podobno jak padnie ten pierwszy to juz nawet go nie odpalisz jak by ci padł inny to wtedy tracisz tylko na mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc pompowtrysk. siemensy sa dosyc delikatne. dobrze sie dowiedz byly akcje serwisowe wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też zgasł we wrześniu na autostradzie służbowy Pasek BMR 170 KM.Po zawiezieniu go do ASO we Wrocławiu okazało się,że padł pompowtrysk Siemensa.Chyba nadal jest akcja serwisowa i wymieniają te pompowtryski za friko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, daj znac czy ASO wymienilo Ci pompke (bo to pewnie pompowtrysk) za friko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bankowo cewka na ppd, jak fura serwisowana to wymienią za free

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wynik diagnozy to padnięty PD na pierwszym cylindrze, wymiana za darmo. Auto kupione w PL serwisowane w autoryzowanym i ma gwarancję mobilności. Taką operację przechodziłem już 2 razy teraz 3 raz. Pierwszy przy 60 tys. km Drugi 65 tys. km i teraz 82 tys km. Parodja ale teraz to trochę strachu się najadłem bo zgasł przy wyprzedaniu włos się jerzy normalnie. Na luty jestem umówiony do ROGALA więc może trochę humor sie poprawi. A jak to jest z tymi serwisami wykryją chip i mogą odmówić wymiany poraz kolejny PD Siemens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie sie zorientują ,że masz inna mape no i wtedy już nic za free nie zrobią.W moim przypadku wyciąłem DPF-a i usunąłem programowo w dynosofcie -bez tuningu bo seria bardzo zdrowa wyszła, Aligator ustawił w pamieci zapełnienie filtra i teraz pokazuje ,że fizycznie jest i nikt sie nie zorientuje.Jak zrobisz program to wrzuć wykresik z hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobie to oczywiście pochwale się jak będzie czym ale mam juz dosyć jazdy na tym setapie i tak czekałem długo gwarancja skończył się w 2009 roku a mamy już 2012 robie chip i koniec jak coś to sam będe sobie radził z je... PD Siemens albo sprzedam atuto albo zmiana na 3.0 TDI ASB i odrazu do tego program centralny IC i wydech i może coś takiego jak u Patroxa wyjdzie, rozważałem wsadzenie 2.7 Bi turbo ale trochę koszty są za duże i wiele rezania trzeba robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ja są to wtryski continntal z koncuwką DX koszt w ASO 1450zł, natomiast mam olej w ropie i jeszcze go nie odpaliłem :)

Czy ktoś miał taki przypadek żęby ropa była czarna w baku? bo nie chce za miesiąć zmieniać nowych wtrysków :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał taki przypadek żęby ropa była czarna w baku? bo nie chce za miesiąć zmieniać nowych wtrysków :kwasny

Uwalona pompa tandemowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba przepłukać czystym olejem napędowym.

a jego zawartość usunąć możesz albo wykorzystując pompe pomocniczą w zbiorniku ( trzeba ją zasilić bezpośrednio z 12V po wyciagnięciu bezpiecznika ,

albo zewnętrzną przez wlew.

ew. najskuteczniej - wymontować zbiornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy przepłukać czystym olejem napęndowym? przecież ropa tego osadu nie rospuści a znowu fltr paliwa go nie zatrzyma.

czy chodzi ci wlać rope i wylać ją przez właz pod siedzeniem bo tak zrobiłem i ten osad na dnie nadal jest.

Czy jak czysta ropa wymiesza się z odrobiną tego osadu to czy nowe pompki są w niebespieczeństwie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy przepłukać czystym olejem napęndowym? przecież ropa tego osadu nie rospuści a znowu fltr paliwa go nie zatrzyma.

czy chodzi ci wlać rope i wylać ją przez właz pod siedzeniem bo tak zrobiłem i ten osad na dnie nadal jest.

Czy jak czysta ropa wymiesza się z odrobiną tego osadu to czy nowe pompki są w niebespieczeństwie?

napisalem przeciez zeby przeplukac!!!! czyli nalac ON i go odpompowac.

Jezeli to zwarty osad, zbiornik do demontazu wyplukania i wyszorowania benzyną.

tylko popluczyn nie wylewaj do kanalizacji, komus moglaby tylek opalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odebrałem dziś auto chdzi nawet ok chyba lepiej niż wcześniej, jednak pozostaje dylemat ponieważ na dwie porzednie pompki gwarancja kończy się tego roku w czerwcu i pażdzierniku, a na tą co padał teraz mam 2 lata bez limutu km. a na koniec lutego umówiony do ROGALA jestem i sam już niewiem co robić czy waklić chip i liczyć ze nie znajda nic przy ewentualnej kolejnej naprawie PD Siemens czy dać spokój z tym chipe normalnie głupieje od tego auta co radzicie może jak ROGAL dobrze schowa to nie znajda :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...