Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Błąd 00550 ( powietrze w układzie ) - rozwiązane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słuchajcie,

Od soboty mam problem :wallbash: że strasznie się muli powyżej 2tyś nie ma mowy żeby wkręcić :confused4:

Zrobiłem logi ale zapisały się tylko grupy 004 BS i statyczne :kwasny: kąt wtrysku jest OK (61-63 taki ustawiłem w zeszłym roku )

Grupy:STATYCZNE 004 - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_71397.html

Grupy:BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_71398.html

Myślałem, że może zamarzło paliwo ale w sobotę właśnie jechałem do warszawy czyli 2 razy po 90km i nie odpuściło :wallbash:

Od razu w sobotę dolałem depresatora a w niedzielę dolałem paliwa do pełna - miałem połowę...

Dziś zdjąłem osłonę silnika i jest dużo powietrza w wężykach :kwasny: kiedyś miałem już problem z powietrzem ale wymieniłem wężyk przy filtrze paliwa i było OK a teraz wróciło z podwójną siłą :wallbash: od czego zacząć?

Opublikowano

Nagrzej silnik i wykonaj 004 dynamiczne...

Opublikowano

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_71435.html

log wykonany do 2300obr/min ponieważ silnik się dławił i nie szło mocniej go wkręcić...

wcześniej silnik był nagrzany ale jak robiłem logi stat i bs to temp spadła do tych 77 stopni :P

Opublikowano

Widać wyraźnie, że masz dużo powietrza w pompie zamiast samej ropy stąd timing nie wysteruje kąta dynamicznego.

Wyciągnij smok ze zbiornika i przedmuchaj znajdujące się wewnątrz rurki i zaworki zwrotne (są wewnątrz smoka) + wężyki od filtra i z powrotem do przedmuchania.

Jednym słowem zamarznięta woda w układzie.

Opublikowano

no nic, będę musiał pomarznąć :embarrassed: paliwo shell'owskie a takie numery... echh :wallbash:

Opublikowano

Też po shellu miałem problemy z zamarzaniem paliwa, ale nie chciałem wspominać wcześniej... :>

Podepnij na krótko przed pompą (również pomiń filtr) jakąś bańkę z paliwem i powrót też włóż do tej bańki i zobacz jaki będzie efekt.

Opublikowano

Oby zawór regulacji początku wtrysku nie padł....

Opublikowano

Dziś zdjąłem osłonę silnika i jest dużo powietrza w wężykach :kwasny: kiedyś miałem już problem z powietrzem ale wymieniłem wężyk przy filtrze paliwa i było OK a teraz wróciło z podwójną siłą :wallbash: od czego zacząć?

Autor napisał, że ma powietrze w paliwie - dlatego N108 szaleje.

Opublikowano

Panowie,

Dziękuję wam za zainteresowanie :good:

Wydaje się, że usterka została usunięta :decayed: na odcinku od filtra do pompy miałem 3 połączenia... - ktoś założył przeźroczysty wężyk przez jakieś redukcje... w lato było wszystko pięknie ale w zimę ten przeźroczysty wężyk zrobił się twardy jakby był z jakiegoś plastiku :wallbash: z teściem chcieliśmy go zostawić a wywalić tylko taką przedłużkę z redukcją... na tokarce wytoczył redukcję z mosiądzu poskładaliśmy wszystko ale tak lało się z tego połączenia, że auto się zapowietrzyło :wallbash: w końcu wywaliliśmy ten przeźroczysty wężyk i jest jeden gumowy wąż od filtra do pompy - po kilku próbach odpalenia zaskoczył i wygląda, że jest wszystko OK :hi::notworthy:

aaaaa... jeszcze jedno :naughty: zdjąłem wężyk powrotny i zasilający z filtra i chciałem w niego dmuchnąć ale tak ciężko szło, że prawie uszami mi powietrze wychodziło ( odkręciłem korek wlewu :gwizdanie: ) - pomocna tutaj okazała się sprężarka :decayed::naughty: wystarczyło lekko dmuchnąć i później już ustami mogłem dmuchać :gwizdanie:

Także, u mnie był zbieg kilku rzeczy na raz...

Opublikowano

Bo zasilający trzeba zaciągać, a powrót dmuchać - są zaworki w smoku zbiornika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...