Killer1984 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Słuchajcie, Od soboty mam problem że strasznie się muli powyżej 2tyś nie ma mowy żeby wkręcić Zrobiłem logi ale zapisały się tylko grupy 004 BS i statyczne kąt wtrysku jest OK (61-63 taki ustawiłem w zeszłym roku ) Grupy:STATYCZNE 004 - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_71397.html Grupy:BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_71398.html Myślałem, że może zamarzło paliwo ale w sobotę właśnie jechałem do warszawy czyli 2 razy po 90km i nie odpuściło Od razu w sobotę dolałem depresatora a w niedzielę dolałem paliwa do pełna - miałem połowę... Dziś zdjąłem osłonę silnika i jest dużo powietrza w wężykach kiedyś miałem już problem z powietrzem ale wymieniłem wężyk przy filtrze paliwa i było OK a teraz wróciło z podwójną siłą od czego zacząć?
przemik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Nagrzej silnik i wykonaj 004 dynamiczne...
Killer1984 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/luczywek_71435.html log wykonany do 2300obr/min ponieważ silnik się dławił i nie szło mocniej go wkręcić... wcześniej silnik był nagrzany ale jak robiłem logi stat i bs to temp spadła do tych 77 stopni
banshee Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Widać wyraźnie, że masz dużo powietrza w pompie zamiast samej ropy stąd timing nie wysteruje kąta dynamicznego. Wyciągnij smok ze zbiornika i przedmuchaj znajdujące się wewnątrz rurki i zaworki zwrotne (są wewnątrz smoka) + wężyki od filtra i z powrotem do przedmuchania. Jednym słowem zamarznięta woda w układzie.
Killer1984 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 no nic, będę musiał pomarznąć paliwo shell'owskie a takie numery... echh
banshee Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Też po shellu miałem problemy z zamarzaniem paliwa, ale nie chciałem wspominać wcześniej... :> Podepnij na krótko przed pompą (również pomiń filtr) jakąś bańkę z paliwem i powrót też włóż do tej bańki i zobacz jaki będzie efekt.
przemik Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Oby zawór regulacji początku wtrysku nie padł....
banshee Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Dziś zdjąłem osłonę silnika i jest dużo powietrza w wężykach kiedyś miałem już problem z powietrzem ale wymieniłem wężyk przy filtrze paliwa i było OK a teraz wróciło z podwójną siłą od czego zacząć? Autor napisał, że ma powietrze w paliwie - dlatego N108 szaleje.
Killer1984 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Panowie, Dziękuję wam za zainteresowanie Wydaje się, że usterka została usunięta na odcinku od filtra do pompy miałem 3 połączenia... - ktoś założył przeźroczysty wężyk przez jakieś redukcje... w lato było wszystko pięknie ale w zimę ten przeźroczysty wężyk zrobił się twardy jakby był z jakiegoś plastiku z teściem chcieliśmy go zostawić a wywalić tylko taką przedłużkę z redukcją... na tokarce wytoczył redukcję z mosiądzu poskładaliśmy wszystko ale tak lało się z tego połączenia, że auto się zapowietrzyło w końcu wywaliliśmy ten przeźroczysty wężyk i jest jeden gumowy wąż od filtra do pompy - po kilku próbach odpalenia zaskoczył i wygląda, że jest wszystko OK aaaaa... jeszcze jedno zdjąłem wężyk powrotny i zasilający z filtra i chciałem w niego dmuchnąć ale tak ciężko szło, że prawie uszami mi powietrze wychodziło ( odkręciłem korek wlewu :gwizdanie: ) - pomocna tutaj okazała się sprężarka wystarczyło lekko dmuchnąć i później już ustami mogłem dmuchać :gwizdanie: Także, u mnie był zbieg kilku rzeczy na raz...
banshee Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Bo zasilający trzeba zaciągać, a powrót dmuchać - są zaworki w smoku zbiornika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się