Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] AWX vs AVF


Pelle71

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo możliwe że właśnie dla oszczednosci sprzegla awx ma mniej momentu, wkoncu ma małe sprzeglo i mały dwumas takiej wielkosci jak chociażby AFN bo 228, AVF ma juz 240 czyli tyle ile np 2.7TDI, czy bmw 3.0d

w holandii na autostadzie AVFem w 6 osób jechałem 230 licznikowe, to był już maxxx

było to kilka lat temu ale pamietam do 200 dobił dosyć szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVF zawsze 310 Nm bez wzgledu czy oska czy Q

AWX i AJM 285 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma AJM-a i ostatnio gdy robiłem mu logi dynamiczne, logowałem grupę w której był moment obrotowy i pokazywało ponad 300Nm. Czyżbym miał program? On sam nie interesuje się niczym w tym aucie, więc nie uzyskałem od niego odpowiedzi;)

PS. Ciśnienie zadanie przez ECU wynosiło więcej niż w serii, ale ma prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbinie i przeładowuje mu na maksa dlatego nie byłem pewien czy faktycznie ktoś grzebał przy sofcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma AJM-a i ostatnio gdy robiłem mu logi dynamiczne, logowałem grupę w której był moment obrotowy i pokazywało ponad 300Nm. Czyżbym miał program? On sam nie interesuje się niczym w tym aucie, więc nie uzyskałem od niego odpowiedzi;)

PS. Ciśnienie zadanie przez ECU wynosiło więcej niż w serii, ale ma prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbinie i przeładowuje mu na maksa dlatego nie byłem pewien czy faktycznie ktoś grzebał przy sofcie.

przeciez to jest tylko wartosc orientacyjna a nie hamownia. zaden silnik nie ma czujnika momentu obrotowego. wyliczany jest w sposob przyblizony na podstawie dawki paliwa i reszty pomiarow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma AJM-a i ostatnio gdy robiłem mu logi dynamiczne, logowałem grupę w której był moment obrotowy i pokazywało ponad 300Nm. Czyżbym miał program? On sam nie interesuje się niczym w tym aucie, więc nie uzyskałem od niego odpowiedzi;)

PS. Ciśnienie zadanie przez ECU wynosiło więcej niż w serii, ale ma prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbinie i przeładowuje mu na maksa dlatego nie byłem pewien czy faktycznie ktoś grzebał przy sofcie.

przeciez to jest tylko wartosc orientacyjna a nie hamownia. zaden silnik nie ma czujnika momentu obrotowego. wyliczany jest w sposob przyblizony na podstawie dawki paliwa i reszty pomiarow.

Nie znam się, dlatego pytam i takiej odpowiedzi oczekiwałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.audiklub.org/dane/a4/b6/a4_avant_1.9tdi_quattro.html

http://www.audiklub.org/dane/a4/b6/a4_avant_1.9tdi.html

jest różnica w przełożeniu 6 biegu między ośką a Q, dlatego jest wolniejszy.

przeciez Q jest ciezszy, silnik ma taka sama moc, wiec przelozenie musialo zostac skompensowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem tych danych... Predkosc maksymalna w AVF os podaja 202 ? a Ja lecialem 230 :D Pisza ze w Q jest szybszy i zrywniejszy a scigalem sie z ojcem i go nosem wciagnelem.... Mamy takie same auta tylko ze on w Q :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odbiegamy od tematu, moim zdaniem AVF lepszy niż awx

przeczytales ze zrozumieniem 1wszy post?

Ja nie rozumiem tych danych... Predkosc maksymalna w AVF os podaja 202 ? a Ja lecialem 230 :D Pisza ze w Q jest szybszy i zrywniejszy a scigalem sie z ojcem i go nosem wciagnelem.... Mamy takie same auta tylko ze on w Q :D

przeczytales caly watek czy tylko tytul?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesują mnie takie rzeczy jak:

-przyspieszenie

-spalanie

-awaryjność

-komfort jazdy

-czy warto wogole zwracac na to uwage podczas poszukiwania auta

Ad1-to samo w AWX i AVF

Ad2-raczej takie same moze AVF troszke mniej w trasie

Ad3-tak samo, jednak jak byś chciał coś modzić to w AVF sprzęgło dłużej wytrzyma

Ad4-w mieście wcale nie ma wachlowania biegami jest ok, w trasie przy 2tys jest ok 110km/h-to na korzyść AVF

Ad5-wydaje mi się że tak, cenowej rożnicy nie ma, a ze skrzynią 6 sie lepiej jeździ

Podsumowanie: szukaj AVF, ale jeśli sie trafi ładny, zadbany i dobrze wypos AWX vs kibel AVF to wiadomo że wygrywa AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swapa skrzyni sam robiłeś? Bo nie było AWX-ów 6 biegowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, może tylko książke lub nalepkę masz od AWX ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swapa skrzyni sam robiłeś? Bo nie było AWX-ów 6 biegowych.

możliwe,ze ktoś zrobił swapa wcześniej :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obecnie posiadam awx ze skrzynia 6-cio biegowa nie narzekam :hi:

sprawdz we wklejce kod skrzyni biegow jest obok kodu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWX czy AVF jak to w niemcowni mowia egal byle byl bez awaryjny obydwie dobre fury bo to AUDI :tongue4: ja mam AWX i lubie go za to ze ma dlugie biegi i na jedynce dobrze ciagnie nie lubie krotkich biegow , a i jeszcze jedno jak by AVF mial taka sama skrzynie zestopniowana co AWX 5 biegow plus 6sty to wtedy szacun :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by AVF mial taka sama skrzynie zestopniowana co AWX 5 biegow plus 6sty to wtedy szacun :hi:

to by nie bylo zdrowe dla silnika, poniewaz wiazaloby sie ze zbyt duzym obciazeniem ukladu korbowo-tlokowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...