Domie Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Witam, Mam zapytanko odnośnie zawieszenia audi A4B6 2,5 avant Czy są jakieś przeciwwskazania aby nie montować tego zestawu do audi A4B5 1999r 1,9 avant?? Kolega który chce sprzedać zapewnia,ze nie ma różnicy. Ja jestem zielony w tym temacie wiec proszę o pomoc w podjęciu decyzji. Za porady z góry dziękuję
yaboo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Kolega chce sprzedać to mówi że pasuje, a to nieprawda.... amortyzatory przód będą pasować i na tym koniec podobieństw... silnik 2.5 TDI jest cięższy niż 1.9, sprężyny mają inną charakterystyke, do tego tylna oś w B5 ma zupełnie inną konstrukcję niż w B6/B7, popatrz na oferty zawieszen na alledrogo to sam zauważysz różnicę w budowie ...
aju Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 dokładnie, tył cały nie będzie pasował gdyż w b5 sprężyna jest na amortyzatorze
Kukis Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 czy napewno przód będzie pasował? ktoś sprawdzał? konkretnie myślę o połączeniu z dolnym wahaczem
MASATO Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 przód będzie pasował, jedynie co jeśli chodzi o przód to w B6 są troszkę dłuższe amorki niż w B5.
Domie Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Opublikowano 20 Lutego 2012 No i wątpliwości rozwiane. Wielkie dzięki Panowie za wyjaśnienia. Czyli pozostaje 1BE lub springi Eibacha i amorki o skróconym skoku. Jeszcze raz wielkie dzięki Wątek można zakończyć Pozdrawiam
wwp13 Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 a ja mam takie pytanie jak ksztaltuje sie cena wymiany zawieszenia przód w a4b5 avant s-line v6 1999r