Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż Blow Off'a do 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007 :th:

Chodzi o to, że bov upuszcza do atmosfery część powietrza zmierzonego juz przez przepływomierz. Powoduje to zakłamania w układzie , który z zasady w 1.8T jest okładem zamkniętym.

Także odradzam.

Opublikowano

Poziek sie nie zna. :kox:

bov od Devilla ma prawo dzialac.... ale nie musi :evil:

Ty sobie Wolfie eksperymentuj na swoj passacie a moich klubowiczów nie sprowadzaj na złą drogę.

JEDEN OSIEM TE MÓWI BOVOM NIE :kox:

Opublikowano

Sluchaj niejeżdzący GT28RS, skoro chłopak chce mies BOVa to niech próbuje.

Dałem mu namiar na BOVa ktory pewnie bedzie dzialal wiec ocb?

Opublikowano

sluchaj niejeżdzący GT28RS, skoro chlopak chce mies BOVa to niech próbuje.

dałem mu namiar na BOVa ktory pewnie bedzie dzialal wiec ocb?

poinformowałeś go o wiekszym spalaniu o około 1-1,5 litra na 100km ?? :naughty:

o nierównych, wolnych obrotach ?? :naughty: rezaczu ? :naughty:

Opublikowano

jesli sprezyna bedzie "mocna" to nie bedzie zadnej nie równej pracy na wolnych. spalanie tez nie wzrosnie. moze jedynie tylko od tego ze bedzie czlowiek chcial strzelac z zaworu.

jedynie poduszki silnika dostaną po d*pie, i pogorsza sie czasy na 400m :)

Opublikowano

jesli sprezyna bedzie "mocna" to nie bedzie zadnej nie równej pracy na wolnych. spalanie tez nie wzrosnie. moze jedynie tylko od tego ze bedzie czlowiek chcial strzelac z zaworu.

jedynie poduszki silnika dostaną po pupie, i pogorsza sie czasy na 400m :)

świetny wątek :) Powiedz nam o wielki Wolfie dlaczego czas na 1/4 mili będzie gorszy ?? :naughty: :gwizdanie: :cool:[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 01:17 _________________________________________________i nastała cisza... :polew:

Opublikowano

Cisza nie cisza, żadko tu wpadam :)

Gorszy będzie czas dlatego ze przy zmianie biegu, na skutek upuszczenia powietrza wyhamuje sprezarkę i bedzie szarpniecie (nie zawsze i nie w kazdym samochodzie).

Metoda na ten maly problem to Full thottle shifting:)

A pamietasz jak sie posikales jak mojego BOVa uslyszałeś?? :polew:

Opublikowano

cisza nie cisza, zadko tu wpadam :)

gorszy bedzie czas dlatego ze przy zmianie biegu, na skutek upuszczenia powietrza wyhamuje sprezarkę i bedzie szarpniecie (nie zawsze i nie w kazdym samochodzie).

metoda na ten maly problem to Full thottle shifting:)

a pamietasz jak sie posikales jak mojego BOVa uslyszałeś?? :polew:

Chwilowe...niczym sex-online...zaraz zapominasz :kox:[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2008, 18:03 _________________________________________________ Reasumując odradzam używanie BOVa w 1.8T :thumbdown:

Otwieram na prosbe mojego przyjaciela, który chciał jeszcze zabrać głos.

Opublikowano

To czym mam zastompic mojego blow off-a orginalnego :mysli:

podoba mi sie ten syk :naughty: ale jak mowicie ze to sprawia ze silnik gorzej pracuje to co mam wstawic zeby syczal ?? :kox: ostatnio obejrzalem filmi z blow off-em w pasacie i byl zamontowany przy kolektorze ssacym jak to jest mozliwe przeciez blow off musi i ma miejsce zaraz przy Turbinie chyba ze go mozna przeniesc ale sami zobaczcie :naughty:

http://pl.youtube.com/watch?v=RqWfPTiU65g&feature=related

[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2008, 18:41 _________________________________________________No i jeszcze jedno przeciez Blow off mam zapobiegac zwrotowi powietrza do ukladu doladowani i w ten o to sposob ma powodowac swobodne krecenie sie wirnikow turbiny :cool1: wiec juz sam niewiem czy pomaga czy wrecz przeciwnie przeszkadza ???

Opublikowano
wiec juz sam niewiem czy pomaga czy wrecz przeciwnie przeszkadza ???

tu jest wyraźnie napisane :

JEDEN OSIEM TE MÓWI BOVOM NIE kox

taki motór panie

Opublikowano

to moze ten oryginalny zastapic jakims innym lepszym co dziala na takiej samej zasadzie ??a jest z mocniejsza sprezyna ?? albo tym http://moto.allegro.pl/item379364439_zawor_upustowy_blow_off_bov_audi_vw_seat_1_8t_2_.html

przeciez jest przeznaczosny do 1.8T i ma regulacje !!!

[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2008, 21:39 _________________________________________________sa tez zawory co maja miejsce na dwa weze i upust w atmosfere tez sie nie nadaja ??

Opublikowano

to moze ten oryginalny zastapic jakims innym lepszym co dziala na takiej samej zasadzie ??

czy masz na myśli ori blow offa ?? tam jest Dump Valve a nie żaden Blow Off , różnią się w budowie , poza tym ja u siebie mam filtr stożkowy i ori Dump Valve od TT225 i dźwięk jest wspaniały , strzał przy puszczeniu pedału gazu jest bardzo donośny

nie sądzę , że warto kupować BOV za ponad 1000 zł , lekka przesada

Opublikowano

nie sądzę , że warto kupować BOV za ponad 1000 zł , lekka przesada

Też tak myśle. Dołożyć połowe tego i jest Chips. Tak samo za tą kase można zrobić dolot na stożku, też będzie słychać syk..., a i może kilka kucyków przybędzie.

Opublikowano

A mozna naprzklad zamontowac blow off-a do 1.8T np. od mocniejszego silnika benzynowego albo 2.5 tdi ?? czy one dzialaja na takiej samej zasadzie ??

Opublikowano

A mozna naprzklad zamontowac blow off-a do 1.8T np. od mocniejszego silnika benzynowego albo 2.5 tdi ?? czy one dzialaja na takiej samej zasadzie ??

napiszę jeszcze raz , 1.8T nie ma blow off`a , tam jest Dump Valve możesz zamontować DV od Audi TT225 kosztuje ok 100 zł w ASO , efekt super , silnik benzynowy nie posiada DV

Opublikowano
silnik benzynowy nie posiada DV

silnik diesla chciales chyba napisac :rolleyes:

Opublikowano

silnik benzynowy nie posiada DV

silnik diesla chciales chyba napisac :rolleyes:

dokładnie :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...