Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż Blow Off'a do 1.8T


audin1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

a numeru dv jak nie mialem tak nie mam :) a pochwale się wam zamówiłem dokładke tylnej klapy ory w aso od rs4:)

jedz do ASO tam Ci podadza nr

06A 145 710 N

ja bym go nie zakładał

w dwa miesiące trzy mi sie rozleciały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś dokładniejsze info jak to wygląda ?

Mam jeszcze smar od FORGE ale zawsze lepiej znać zamiennik ;)

P.S. Trochę zj****a się u nich ta gwara bo nie dają już zestawów naprawczych za free :thumbdown::disgust:

Nie mam pojęcia jak się ten smar nazywa. Brat dostał go do młota udarowego jak kupował :> Pożyczyłem se trochę i tyle :decayed: Ważne, że działa. Smar z Forge na pewno jest ok, bo Forge na bank dopasował smar do materiału na jakim pracuje, czyli aluminium.

Jak ja kupowałem Forge to miałem taki gratis, że mogłem sobie wybrać z jaką sprężyną chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też się z deczka napaliłęm na tego BOva, lecz z tego co tu czytam to chyba lipa. Ma ktoś BOva w swoim 1.8t? Jak to się w praktyce sprawdza?

a do czego Ci BOV ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tu ktoś napisał do lansu na wsi. Ma to po prosu fajny efekt, podoba mi się to i tyle.

ale słyszałeś jak działa to gówno w jakimkolwiek vagu czy w subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jam mam coś takiego

Forge Splitter Passat 1.8T

i jestem zadowolony :) w każdej chwili można zaślepić gwizdek ( Forge daje w zestawie korek ) i mamy bez pssss

Nie dał bym tyle kasy za psikanie z pod machy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założonego properfekta typ II od 2lat i nie zauważyłem jakiś problemów z pracą silnika, od 2 miesięcy mam większe turbo + inne modyfikacje gdzie turbo dmucha 1.5 bara i również nie mam problemów z falującymi obrotami a oprócz tego skończyły się moje problemy z nieszczelnymi dv-kami :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założonego properfekta typ II od 2lat i nie zauważyłem jakiś problemów z pracą silnika, od 2 miesięcy mam większe turbo + inne modyfikacje gdzie turbo dmucha 1.5 bara i również nie mam problemów z falującymi obrotami a oprócz tego skończyły się moje problemy z nieszczelnymi dv-kami :gwizdanie:

:good: Wiadomo nie strzela pewnie tak agresywnie jak HKS ale z 1,5 bara już jest pierd****e :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest głośno do tego stopnia że już powoli mam dość odgłosu upuszczania powietrza :rolleyes:

Możesz powiedzieć coś więcej na ten temat. Jaki był tego kosz i w ogóle,

Jak dobrze pamiętam to kosztował coś około 350zł teraz są tańsze, co mam więcej powiedzieć ?? uważam że powiedziałem wszystko w temacie co mogłem. Po założeniu nie miałem żadnych problemów z falowaniem obrotów, spadku mocy też nie zauważyłem, jak już pisałem skończyły się moje problemy z puszczającą dv-ką ( przy seryjnych gratach i po programie na 1 bara przy końcu obrotów miałem utrzymane wyższe ciśnienie niż w przypadku dv różnica wynosiła 0,15 - 0,2 bara )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz jakieś linki z aukcjami co tam trzeba kupić.

Mój zawór to Properfekt typ II wygląda jak w aukcji poniżej

http://allegro.pl/blow-off-properfekt-typii-z-trojnikiem-samco-i1856451238.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten zaworek Properfekt typ II od 2 miechów ,fajny ,głośny , praca silnika w normie ,spalanie tez :) ale powoli się nudzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...