tomassa 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 A mianowicie po jej włączeniu słychać pyknięcie jak by chciała ruszyć ale nie rusz.Czy moga być to szczotki?Gdzie je dostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 niedziałająca tylna wycieraczka to częsta przypadłość A4 Avant, rozbierz silniczek tylnej wycieraczki, jak będziesz miał szczęście to jedynie zardzewiał mechanizm, gorsza opcja to spalony silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassa 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Rozebrałem i wygląda na ok tylko szczotki jakieś już zjechane.[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 19:39_________________________________________________A więc tak.Szczotki zmienione i silniczek wyczyszczony.Bezpośrednio podłączony pod aku chodzi a gdy podepnę kostke niedziała.Sprawdzałem prąd w kostce i jest.Po podłonczeniu silniczek pyknie ale nie idzie dalej.Gdzie szukać przyczyny ;( ;( ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 a wcześniej było ok wszystko z tą wycieraczką ? wymieniany był silniczek może ? bo kiedyś obiło mi się o uszy że przedliftowe silniczki mają odwrotnie + z - niż poliftowe. Ale nie wiem czy to prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassa 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Kupiłem auto tydzień temu i ta wycierzczka nie działała.[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 15:55_________________________________________________Wyczytałem że można obejść płytke sterującą i wycieraczka będzie się włanczała ze spryskiwaczem tylko.Ale jak to zrobić?Strasznie drażni mnie jurz ta wycieraczka! [br]Dopisany: 15 Luty 2012, 15:57_________________________________________________Nikt nie pomoże????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wraga 0 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 jeśli chodzi bezposrednio pod aku a nie chodzi pod kostka to przyczyna tez moze byc taka ze jest przetarty przewód.Napiecie moze być ale pod obciazeniem spada jego wartość.Zatem sprawdź napięcie w kostce w chwili podłączenia silniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassa 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 A możliwe że padł przekaznik?Sprawdzałem napięcie żarówką i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterson k 0 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 sprawdź kolego płytkie ja miałem ten sam problem i miałem ścieżkę przepaloną a silniczek był zapieczony i to było przyczyną przepalenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassa 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Wyczytalem że może być wina przekaznika 377 ale niemoge go znalesc.[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 14:11_________________________________________________To znów ja i moja wycieraczka A więc tak silnik działa przekaznik raczej ok.Ale jak silnik podepne do kostki to pyknie i się nie rusza,ale gdy wezme z kostki plus i minus to działa super.Wygląda mi na to że plus z minuse muszą być zamienione.Jak to możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 kolega MASATO parę postów wyrzej napisał dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassa 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Czyli co zamienić kable? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Zamień i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomassa 0 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Zamieniłem i wycieraczka chodziła ale nie mogłem jej rozłączyć.Założyłem drugi silnik i wykonał kilka obrotów i staną tylko przy włączeniu ruszy się kilka .milimetrów.Z tą wycieraczką to jest naprawde jakaś magia :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Way 1 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Niestety chyba będziesz musiał poszukać zwarcia na przewodach, a może wina przełącznika od wycieraczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luknewa 0 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Zamieniłem i wycieraczka chodziła ale nie mogłem jej rozłączyć.Założyłem drugi silnik i wykonał kilka obrotów i staną tylko przy włączeniu ruszy się kilka .milimetrów.Z tą wycieraczką to jest naprawde jakaś magia :wallbash: Poradziłeś sobie z ta wycieraczka bo od paru dni mam podobny problem. Wycieraczka najpierw po właczeniu tylko pyknela kawalek i stala. A po rozebraniu i złozeniu wszystkiego zauwazyłem ze po kazdym przekreceniu kluczyka pyknie kawalek i staje, bez zbaczenia w jakiej pozycji jest manetka od wycieraczek. NIe wiem co to moze być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się