vauxhall95 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Opublikowano 6 Marca 2012 chodzilo mi o naped pompy olejowej.Dzis zrobilem 80km postawilem o 15.20 o 16.30 juz powtorka z rozrywki nie odpala.
Musashi Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 u mnie BLB po 24 h od pierwszego uruchomienia po wymianie wtryskow, wystartowal bez zadnych problemow. ---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:38 ---------- no to wroce, do tego co napisalem na poczatku, albo pompa w zbiorniku, albo tandem, albo peknieta glowica, albo uszkodzone PD. zasil auto ON bezposrednio ze sloika powyzej tandem pompy wyeliminujesz wszystko do filtra wlacznie
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 tylko tak naprawde to ON jest w filtrze zalany pod korek wiec dostaje NO odrazy chyba ze przez noc robi sie jakas cofka ale wątpie
vauxhall95 Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 Wykluczam pompki i peknieta glowice(Przez 3 dni odpalal od dotkniecia,zrobil trase i mu sie poprzewracalo).Ponadto jak postawie go pod katem bakiem do gory pali bardzo dobrze.
vauxhall95 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 ok jutro sie za nia biore Auto nie odpalone 2 dni(ostatnie odpalenie to pilowanie na rozruszniku pochodzil 10sekund i zgasilem to bylo 2 dni temu) Dzis podchodze odpalil od kopniecia.Wiec na 99,999999 pompa w baku.Mimo ze ja slychac
audiomaniak Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 pisałem, że to może być pompa. Wydaje mi się, że daje za małe ciśnienie
vauxhall95 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 znaczy Ci powiem ze dziwna sprawa.bo jak nie chce odpalic,zdejme weze od filtra zaloze pokrece z 5 sekund zdejme waz a wystrzela powietrza.Jakby zamiast pompy paliwa byla pompa powietrza i powietrze w uklad pompowala
Musashi Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Sprobuj przed uruchomieniem silnika otworzyc korek wlewu paliwa. Przeciez to, ze slychac pompe nie znaczy ze dziala. POmpa spietrzajaca sklada sie z dwoch czesci, pompy elektrycznej, oraz pompy strumieniowej, napedzanej przeplywem wymuszonym pompa elektryczna.
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 zrobilem test.Weze z baku polaczylem razem.A pod tandem podlaczylem bezposrednio pod banke 4litrowa weze.Rozgrzalem i pali od dotkniecia,nawet co zauwazylem na mocno rozgrzanym po zgaszeniu i odpaleniu pali od dotkniecia.A wczesniej nie.Czyli wszystkie gwiazdy mowia ze pompa w baku sie rozwalila.
Musashi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 wracam wiec do pierwszego mojego posta w tym watku: prawdopodobnie pompa pomocnicza w zbiorniku do wymiany.
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 najlepiej chyba bedzie zalac pod korek i wtedy bedzie wiadomo.Bo sprawdzilem sobie i pompka ciagle ladnie pompuje paliwo,ale na wpietych przewodach cholera wie jak to jest. ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 09:57 ---------- A mam pytanie jeszcze,bo mam druga glowice do niego.Ale korekcje sa po 2.99 na 2 garach jeden slaby,a 4 jest ok.I mechanicy wsadzili stara Chodzi o rope w oleju.Uszczelniacze byly wymieniane X razy.Pytanko czy wyrabialy sie tutaj tak gniazda jak w 1.9.Bo niewiem czy nie lepiej BKD zapakowac.
Musashi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 pisalem juz gdzies, jezeli w 2tdi 16V PD sa zamontowane prawidlowo, gniazda sie nie wyrabiaja. jezeli zostana uzyte stare sruby lub zostana zle dokrecone, moze nastapic oslabienie mocowania PD wskutek czego ich kolebanie sie i niszczene gniazda a wiec i przecieki ON.
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 i o to mi chodzilo.Wszystko bylo ok po wymianie silnika.Lecz jakis mechanik zdecydowal sie na ponowne wymiany uszczelniaczy.Nikt niewie ktory i potem zaczelo sie dostawanie ON.Ale rowniez towarzyszyla temu wymiana vacuum pompy w tym samym czasie.
Musashi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 to autem zajmowal sie jednoczesnie wiecej niz jeden mechanik?
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 tak.Tam cuda na kiju byly.A uszczelniacze byly wymianie 5 czy 6 razy.Juz potem nikt sam nie wiedzial jakie czesci sa wsadzone.Trzeba bylo szukac po roku na wybitych elementach.
Musashi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 no ale skoro nie wiadomo, to sie demontuje i montuje nowe.same uszczelniacze bez sworzni kulistych to 25 zl/PD
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Tak ale podmienie pierw vacuum na stara co by wykluczyc ja.A mam jeszcze pytanie,teraz oleju jest 7mm ponad max.Jezeli przykladowo znajde przyczyne to dosyc szybko ropa powinna odparowac?Bo nie chce 3 raz oleju wymieniac na darmo
Musashi Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 po 1000km jazdy w trasie moze wyparuje. pamietaj ze podwyzszony stan to nadcisnienie w komorze korbowej i pogorszone jest smarowanie turbiny, panewek i czopow itp. podobne sa skutki rozcienczenia oleju przez ON
vauxhall95 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 Myslalem ze moze troche szybciej.oby nie glowica.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się