xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 wiesz co jakiś rok temu był robiony mały remont czyli kompletny remont głowicy i do tego pierścienie na tłokach tylko że wtedy nie były mieniane szklanki bo nie hałasowały tylko po tym remoncie jakiś czas było słychać jak by szklanki mechanik stwierdził że szklanki i wymienił ale po wymianie tak samo i jak byłem u niego po raz kolejny powiedział że to się dołoży czy nabierze oleju i będzie cicho ale tak nie jest. olej też już zmieniłem na motula 5w40
ADHDmfe Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 trzeba by było wyjąć pastylki i przepłukać popychacze + sprawdzić stan gniazd i osadzenie, może maras wlazł
Dajmon Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 A czy Wy koledzy macie w tej A4B5 zawór wysokiego ciśnienia oleju? Ja w A4B6 mam na głowicy od strony AKUmulatora. Miałem wyrobioną tuleję w nim i trzpień stukał na rozgrzanym oleju. Zawór montowany jest do głowicy na trzech śrubach torx 30. Zawór teruje przepływem oleju na wariator/nastawnik zmiennych faz rozrządu, który z kolei napędza wałek ssący. Wcześniej, przed wymianą zaworu, wymieniłem wymieniony wyżej wariator, napinacz oraz łańcuch rozrządu i wymiana ta nie pomogła w usunięciu klekotu. Dopiero wymiana zaworu na nowy ori z ASO pomogła. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się