chemik29 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam wszystkich. Mam problem, podczas lekkiego hamowania czuje jakby hamowanie było pulsacyjne, dopiero jak mocno nacisnę hamulec gwałtownie to czuc mocne bicie na kierownicy i głośno to tez słychać w samochodzie takie dudnienie. Próbowałem na śliskiej nawierzchni i tez tak jest ale jak włączy się abs to ustaje. Dodaje ze niedawno wymieniałem całe kompletne zawieszenie (oryginał Audi) przeguby-spidan z obu stron i tarcze może nie najlepsze Daco i klocki tez nowe, koła tez dałem wyważyć. Proszę o pomoc bo już mam tego dośc :ranting1: acha dodam jeszcze ze na vagu tez nic nie wykazało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Masz kolego zwichrowane tarcze . Lub krzywą piastę po jakiejś kolizji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemik29 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Kolizji nie miałem a tarcze są nowe i już krzywe?? Dodam jeszcze ze podczas jazdy bez hamowania czuc takie delikatne jakby drgania na kierownicy prawie nie odczuwalne ale wczesniej tego nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Nowe tarcze słabej jakości potrafią się zwichrować po 1000km zwłaszcza jak podczas porządnego hamowania wpadniesz w kałużę . Trzeba się udać do warsztatu niech sprawdzą bicie tarcz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemik29 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 a jakiej firmy tarcze polecasz??? mam mały luz na maglownicy moze tez byc cos od tego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Luzy też mają na to wpływ , ale nie aż taki żeby kierownicą trzęsło . Tarcze TRW , ATE, BREMBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemik29 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 W jakiej cenie sa takie tarcze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 tarcze przód TRW 280X22mm 118 zł/szt Ale musisz się upewnić jakie masz . Bo możesz mieć nie wentylowane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemik29 0 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Nie mam wentylowanych. Dzieki za wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitil 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam. Ja mam taki problem podczas hamowania gdy prędkość spadnie poniżej 30km/h pedał hamulca zaczyna odbijać tak jak by się ABS włączał. Sprawdzałem testerem wszystkie czujniki odczytują prędkość tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadysz 3 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 tez mi to wyglada na krzywe tarcze, a po wymianie trzeba je lekko traktowac przez min 100km wiec sam mogles je zwichrowac dodatkowo mogly byc zle zalozone etc. greets Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 też stawiam na krzywe tarcze u mnie było podobnie po zakupie - po wymianie SPOKÓJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian866 2 Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam dołącze się do tematu u mnie występuje problem przy małej prędkości około 40-30 km/h gdy nacisne na hamulec odczuwam pulsacje na przykład przy dojeżdżaniu do świateł tarcze posiadają nie wielki poziom zużycia, czy one nadają się do wymiany czy spróbować je przetoczyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 najlepiej przejdz na jakis sensowniejszy rozmiar np na 320-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 U mnie występował taki sam problem jak u autora tematu i chyba przypadkiem znalazłem powód pulsacyjnego hamowania. Dodatkowo podczas toczenia się w korku często pojawiał się cykliczny metaliczny dźwięk. Wymieniłem nawet tarcze na nowe (zimmermann sport) i nadal było to samo (wymiany dokonywał zawsze mechanik). Dzisiaj dobrałem się do hamulców aby przeczyścić prowadnice klocka i przy skręcaniu zacisku do jarzma zauważyłem, że trzpień wkręca się minimalnie krzywo i czuć przy tym opór, mimo, że jak wkręci się go do końca to wydaje się być prosto.. Po kilku próbach udało mi się wkręcić go prosto (czuć od razu, że wkręca się lekko), pojeździłem parę kilometrów i zero nieprzyjemnych dźwięków. Pulsacyjne hamowanie też już nie występuje:banan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 a nie lepiej było wymienic trzpień ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 po co, jak nie było widać na nim zjechanego gwintu czy innych uszkodzeń i teraz hamuje normalnie. Jeśliby znowu coś takiego się działo to pomyślę nad wymianą ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsu 0 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Podepnę się do tematu,podczas mocniejszego hamowania czuć i słychać pulsujące dudnienie,co może być powodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Koniec tarcz i klockow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsu 0 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 dodam ze tarcze od strony wewnętrznej(średnica wewnętrzna)są słabiej wytarte,tak jakby klocki nie łapały na całej płaszczyźnie jednakowo,podobnie jest od zewnątrz,rancik jest też taki jakby z rdzą jak od wewnątrz,a jak już to jakie tarcze i klocki byś mi polecał? i czy wystarczy że tylko z przodu wymienię?bo od przodu to dudnienie dochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się