przemik Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Niby usterki nie ma. Ale nie podoba mi się praca nastawnika kąta wtrysku. Taraz na tym ustawieniu kąta wtrysku zaloguj: Statyczne - 001,004,007,013,014 Dynamiczne - 004 Pompa była sprawdzana w serwisie Bosch ?
BizoOn Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73268.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73254.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73258.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73256.html 001 i 004D Nie zapisało się ;/ Będe musiał jutro zrobić jeszcze raz Myślę o tym nastawniku i ostatnio miałem błąd 00526 czyli jak dobrze kojarzę błąd wiążący się z nastawnikiem
przemik Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Czy ten samochod mial zmieniany rozrzad ?
przemik Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Przy wymianie rozrzadu zastosowano specjalne blokady ?? Bo pomijajac ze cos jest nie halo z pompą... to wydaje sie ze rozrzad jest ustawiony zle.
BizoOn Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Szczerze mówiąc nie wiem, bo wymiana rozrządu była robiona jeszcze przez poprzedniego właściciela Ale wydaję mi się że tak jak mówiłeś jest coś nie tak z nastawnikiem
przemik Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Ja bym rozwalił rozrzad i ustawil wszystko porzadnie na blokadach zgodnie ze sztuką V6 i dopiero ustawil kąt wtrysku. Problem z pompą jest niejako obok tego.
BizoOn Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Rozrząd na wiosnę planuje wymieniać więc wtedy będzie ustawiany Może zregenerował czy wymieniłbym ten nastawnik ??
BizoOn Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 Zdemontowałem Sterownik, wysłałem do sprawdzenia i okazało się że jest uszkodzony W poniedziałek wróci z naprawy
BizoOn Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Nastawnik po regeneracji. Poprawy brak ...
przemik Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 No to znow czekamy na logi. Statyczne - 001,004,007,013,014 i 018 Statyczne BS - 004 Dynamiczne - 011,010,008,004,003,000 Pozdrawiam
BizoOn Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Postaram się zrobić jak najszybciej. Miałem nadzieję że to jednak nastawnik
BizoOn Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Panowie, zauważyłem ze w przepustnicy jest oderwany jeden kawałek ( Zdjęcie ) i ktoś złapał to opaską i zacisnął, niby się trzyma ale czy to może mieć jakiś wpływ na zachowanie auta ?? ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 19:52 ---------- Logi Statyczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_76374.html Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_76380.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_76378.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_76377.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_76375.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_76381.html Dynamiczne niestety się nie zapisały
przemik Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Jak dla mnie poprawy nie ma.... pompa zle, zaplon zle. To nie przepustnica tylko klapa gasząca.
BizoOn Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 Jeżeli poprawy nie ma. To została pompa ?
przemik Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Wtryskiwacze byly sprawdzane w tym aucie ??
przemek4net Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 tak na podstawie jakis potrachanych w 15 postach logach co juz nie wiadomo ktore sa przed a ktore po jakims ustawianiu kata wtrysku wyglada na to, ze siedzi "mechanizm" ustawiania kata wtrysku w pompie VP44 to nie jest sterowane podcisnieniem jak turbina ale strumieniem ropy w pompie VP44 pod cisnieniem sterowanym otwieraniem i przymykaniem przez elektrozawor "kanalika" ktorym ta ropa ma w pompie gdzies tam ma sie przyciskac by cos tam pchnac (konkretnie taki tloczek przestawiacza) Pisze tak bo w 004BS kat wtrysku na early jest jakis dziwnie wczesny - moze logi sa zle pokonwertowane (wtedy moja zlowrozba jest o d... rozbic)- wyglada ten log na dzien dzisiejszy nienormalnie primo 1: wziac starego vagcoma (chyba 3.03 czy jakos tak) co przedstawia strone kata wtrysku nie w naglowku ale w wartosciach /patrz link co podalem/by bylo jednoznacznie wiadomo po ktorej sie jest stronie zebrac logi do kupy w jeden post bylo wiadomo na co sie patrzec a co jest starym przed regulacja itp idelanie by bylo jakby udalo sie zlogowac 011, 004, 008 (D) w momencie gdzy auto zalicza dola i w momencie gdy auto odzyskuje moc O kacie wtrysku jest tu http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=103408 logi ktore musza sie znalezc to 001S 004S 007S 013S 014S 0XXS (taki co pokazuje na bitach kody bledow w VP44 - zapomnielm numerka / trzeba sobie doszukac/) 003BS 004BS 011BS (zawieszanie sie turbiny tez by skutkowalo dziwnymi skokami mocy) 003D 008D 011D (3,8,11 jednoczeniej logowane jezeli to log np "dolka" i podobna 3ka gdy dolka mocy nie ma) Pozdrawiam, Przemek
przemik Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 0XXS (taki co pokazuje na bitach kody bledow w VP44 - zapomnielm numerka / trzeba sobie doszukac/) 018 - jest zalogowana. Przemo U niego wyraznie nastawnik nie przestawia kąta na EARLY. I ta niska dawka w pompie.
BizoOn Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 Panowie. Nastawnik był regenerowany tydzień temu
przemek4net Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 U niego wyraznie nastawnik nie przestawia kąta na EARLY. I ta niska dawka w pompie. tak wynika z 004BS ale tez w 004D widac ze ten kat sie zmienia w czasie jazdy wiec moze byc tak, ze na wolnych obrotach sie przycina a przy obrotach cisnienie ropy jest wieksze i potrafi zmieniac kat wtrysku... moze byc tak ze jak kat sie zmienia auto idzie ok a jak sie zawiesza to dostaje dola ale pierwsze co to trzeba - skonczyc z burdelologami i zebrac wszystko co jest zrobione po wszelkich ustawieniach itp - zlogowac kat wtrysku (004S, 004BS, 004D) vagcomem starym (ktory no kat 2ATDC zapisze jako "-2" a kat 8BTDC jako "8" i nie ma niejasnosci co do strony - jakis %$#@@@ wymyslil ta konwencje zapisu strony kata jako opis w naglowku.... tylko niejasnosci z tego sa) Panowie. Nastawnik był regenerowany tydzień temu moze bedziesz mial powody do posta w dziale "nie polecam" (chwilowo to burdel w logach i nic na 100% nie wiadomo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się