junior_tdi Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Siemano Panowie, aktualne fabryczne sprzęgło jest na wykończeniu, a w związku z modyfikacjami które chcę przeprowadzić w moim AFN'ie (moce rzędu 170-175 KM) zastanawiam się jakie sprzęgło wybrać. Szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnych odpowiedzi (jedni piszą że upalają fabrycznego dwumasa przez od kilku lat na podobnych mocach, inni że dwumas to kupa...) Prośba też o podpowiedź ile orientacyjnie może kosztować dana konfiguracja (nowy dwumas, czy jednomas 1Z, czy jakieś wzmacniane)... pozdrawiam!
Tommy Gun Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Moje zdanie jest takie: wstawić jednomas + sprzęgło Sachsa/Luk'a jak chcesz dojść do wspomnianej granicy. Po co później rozbierać wszystko jeszcze raz, gdyby dwumas wytrzymał pół roku ?? Jeżeli szukasz tematu wzmacnianego sprzęgła wpisz sobie w google radzikowski. Choć z drugiej strony jeżeli jesteś 100% pewny kondycji dwumasy i nie ma żadnych niepokojących objawów to zostawić tak jak jest.
aju Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 setki razy było na taką moc zwykłe sprzęgło Ci starczy z dwumasem takie jakie masz, a jak chcesz coś więcej kup AWXa i z głowy
junior_tdi Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Moje zdanie jest takie: wstawić jednomas + sprzęgło Sachsa/Luk'a jak chcesz dojść do wspomnianej granicy. Po co później rozbierać wszystko jeszcze raz, gdyby dwumas wytrzymał pół roku ?? Jeżeli szukasz tematu wzmacnianego sprzęgła wpisz sobie w google radzikowski. Choć z drugiej strony jeżeli jesteś 100% pewny kondycji dwumasy i nie ma żadnych niepokojących objawów to zostawić tak jak jest. no właśnie nie jestem pewny tego dwumasa, przy butowaniu sprzęgło minimalnie się ślizgnie, ale dwumas wpada w jakieś wibracje dziwne i dudni mi cała buda
daniel-84 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Jeśli masz takie drgania i pochodzą na pewno od dwumasa to najbezpieczniej wymienić wszystko tj dwumas + sprzęgło. Wiele tematów na forum było o tym czy wybrać dwumas czy jednomas. Myślę że do takiej mocy jednomas 1Z byłby dobrym rozwiązaniem. Poniżej link do wątku autorstwa "Kowi87" - trochę o tuningu i wyborze sprzęgła. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=237951.0 A tutaj sama wymiana przez "kaliko44" http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81238.0;highlight=jednomas
junior_tdi Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Jeśli masz takie drgania i pochodzą na pewno od dwumasa to najbezpieczniej wymienić wszystko tj dwumas + sprzęgło. Wiele tematów na forum było o tym czy wybrać dwumas czy jednomas. Myślę że do takiej mocy jednomas 1Z byłby dobrym rozwiązaniem. Poniżej link do wątku autorstwa "Kowi87" - trochę o tuningu i wyborze sprzęgła. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=237951.0 A tutaj sama wymiana przez "kaliko44" http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81238.0;highlight=jednomas no już się spisałem z kolegą kaliko44, wyjaśnił mi co i jak i zapadła dezycja na zmianę dwumasa na jednomas z 1Z + sprzęgło SACHS
Frimuś Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Junior i jak tam mody?? Powaga wymieniasz dwumasa??!! Kurcze ja tez zaczynam kminic co robic ale jak tak czytam to moze faktycznie wymienic dwumasa plus sprzeglo na nowe-wiem ze to koszta. Ale teraz mysle ze jak juz modzic to fajnei bylo by miec skrzynie szustke i gdybym znal dokladny cennik i rodzaje czesci by sam sobie posprawdzac zaczol bym dzialac. Tez celuje w 160 KM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się