adasio13 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 witam kolegów. w sobotę z kolegą wykręciłem zawór egr w celu przeczyszczenia. i po złożeniu wszystkiego jak dodaje gazu, ponad 2000 obrotów to zaczyna coś głośno gwizdać (tak jakby gwizdkiem ktoś gwizdał). dodam że złożyliśmy wszystko tak jak powinno być. a i ten gwizd to w okolicach właśnie zaworu egr słychać.. co to może być? ma ktoś jakiś pomysł? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Moze turbina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 gwizd jest od turbiny zapewne, ale napisz, czy zauważyłeś jakiś delikatny przyrost mocy? Podejrzewam, że teraz egr zamyka się prawidłowo i turbo ładuje więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasio13 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 nie ma przyrostu mocy. a egr czyściliśmy bo rozłącza się turbina ponad 2500 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Moze dziura w dolocie;) Za slabo dokreciliscie EGRa? Albo dziwnym trafem zrobila sie w innym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 nie ma przyrostu mocy. a egr czyściliśmy bo rozłącza się turbina ponad 2500 obrotów To nie ma nic wspolnego z egr Zamiast egr czyscic wyczysc turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Pozatym najpierw loguj auto i zobacz czemu mułowato jezdzi a potem bierz sie za "naprawianie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasio13 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 komputer pokazał następujące błędy 575 ciśnienie kolektora ssącego (wartość stopu górna) 65535 centralka uszkodzona (wyjście nie przełącza/zwarcie do plusa) wyjaśni ktoś o co chodzi dokładniej? i co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 co do 575 napisałem ci wyżej ze przyczyn moze bys wiele. Zeby dokładnie ocenic co jest jego przyczyną nalezy wykonac komplet logów. [br]Dopisany: 20 Luty 2012, 21:27_________________________________________________Świeci jakaś kontrolka na desce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasio13 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 tyko że nie mam gdzie zrobić tych dokładnych logów.. to twierdzisz że najpierw zacząć od czyszczenia turbiny? a czy może mieć z tym coś wspólnego przepływomierz? bo znajomy mechanik tak podejrzewa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 bez porzadnej dynamicznej diagnostyki guzik z tego wyjdzie.A mechanik moze wymienic pol wozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Zapieczone łopatki w turbo zdarzają się chyba najczęściej Ale jak napisał kolega wyżej bez porządnej diagnostyki to możesz pół auta przejrzeć i nic nie wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasio13 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 dzieki.. a ten drugi błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jet_a 1 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 a czy to nie przypadkiem kwestia Wastegate ? :gwizdanie: przy sprawdzaniu Vagiem nie wywalilo ci błędu zawór N101 ? Czy po przekroczeniu w/w obrotów auto traci moc,a po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy ? jeżeli tak,to sprawdź przepływomierz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasio13 0 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 gwizd się wyjaśnił. uszczelka nie była szczelna tam gdzie jest przykręcony egr do kolektora taką harmonijką ale dalej nie wiem co z ta turbiną że ponad 2500 obrotów się wyłącza a po zagaszeniu i odpaleniu wszystko jest ok. z góry mówię że nie mam gdzie sprawdzić vagiem. od czego zacząć sprawdzanie? od czyszczenia turbo? bo węże są szczelne bo juz sprawdzałem. może intercooler ma dziure? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jet_a 1 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 ja bym zaczał od przeczyszczenia przeplywomierza,podejrzewam,że w nim może być przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 99,9% turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Sory ,że podpinam się do tamatu, :gwizdanie: ale chciałem się dowiedzieć odnośnie EGR-a, mam obecnie go zaślepionego(kulka z łożyska w wężyku podciśnienia),być może ktoś z Was go wywalił i zaślepił miejsca na kolektorze dolotowym i wydechowym blaszkami, a co w takim razie zrobiliście z tym wężykiem od EGR-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 wystarczy zatkac srobka np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christopherek 0 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 turbo na stół i do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się