Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Spalanie ok 18litrów-gdzie szukać przyczyn?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,cos sie nagle stało.Owszem moje audi 1.8T (lubie czasem depnąc)potrafiło spalic z 12 litrów ale obecnie zatankowałem za 100zł (była połowa rezerwy,więc oscyluje w granicach 20 litrów benzyny)obecnie mam zrobione 80km i gdzies za 10 km zaświeci sie rezerwa.To nie lato wiec nie szaleje,raczej jazda do 2,5tys/obr.

Co mogło nagle sie uszkodzic,jutro podepne pod komputer i zobacze czy nie ma jakiegos błędu.Przed tankowaniem (autko dlugo stało)robiłem odme bo mi ciekła,do tego sciągałem wtryski i odpinałem przepustnice.Fakt autko odpaliło i pracowało masakrycznie ale po 3 minutach sie ustabilizowało.Nic sie nie dzieje negatywnego,pali pracuje nic nie szarpie.Posiadam kabel i Vag Coma czy na nim mi wyjdzie przepływka?bądz sonda?Jak to sprawdzic poza ewentualnym wyskoczeniem błędu.Wiem ze sie przepustnice jakos kalibruje ale nie zrobilem tego,czy to moze miec pływ na takie spalanie.

Pomózcie bo to mnie przeraża:(

Opublikowano

W takich przypadkach to TYLKO podpięcie VAG-a może nam pomóc. My możemy wróżyć co i jak.... Podpenij pokaż błędy i pomyślimy. No i oczywiście logi do zrobienia gdzie własnie wyjdzie Ci czy przepływka jest uszkodzona.

Opublikowano

W jaki sposób kolego mozna to sprawdzić?

Jeśli dam wam tutaj te Logi to cos bedzie wiadomo

Co to jest ten MAF

Pozdrawiam [br]Dopisany: 20 Luty 2012, 18:42_________________________________________________17536-Mieszanka za uboga ,regulacja długoterminowa Błąd sporadyczny

16686-Brak zapłonu cylinder nr 2

16688-Brak zapłonu cylinder nr 4

16795-Wtrysk dodtkowego powietrza,nieprawidlowy przepływ

Wszystko to błędy sporadyczne ,wykasowałem to i nie pojawiały sie czy to jest spowodowane tym ze odpinałem wtryski czy przepustnice kostki itp?Czy przez to mógł pojawic sie błąd który wpływał na spalanie,a po skasowaniu wszystko bedzie ok?

Niestety to co posiadam do Polski Vag musze zdobyc prawidzwego Vag Coma

Opublikowano

podejrzewam że to spalanie poszło do góry przez mrozy. Świece wymieniałeś ? Przy braku vag coma możesz posadzić kogoś na fotelu obok włączyć odczyt w czasie rzeczywistym i niech patrzy na odczyty przepływki przy max obciążeniu na 3 biegu. Nie jest to do końca miarodajne ale będziesz widział czy pokazuje więcej niż 90mg ( nie jest w trybie awaryjnym przez uwaloną przepływkę)

Opublikowano

Ok jutro bede sprawdzał,czy może przy wymianie odmy wszystko podłaczyłem dobrze,przewody i inne.Także sprawdze przepustnice chociaz była czysta ale nie zrobilem adaptacji wiec teraz to wykonam.Sprawdze także filtr powietrza no i zobacze przepływomierz.A jeszcze jakies info co do tych logów?jest jakis przycisk w tym vagu i sie wszystko zrobi czy jak.Przepraszam za pytanie,mialbym wiecej czasu bym szukał na forum ale czytam o wartosciach sondy badz przepływomierza i dla mnie to czarna magia z jakimis sektorami 01,04,logami dynamicznymi a statystycznymi.Co mam koledzy zrobic byscie mi jutro pomogli ocenic te przepływke badz sonde(to juz duzo mi da)

Pozdrawiam

Opublikowano

Długo szukać nie musisz. Wejdź w dział diagnostyka VAG i tam masz wszystko opisane i jest nawet filmik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...