Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Jak sprawdzić reduktor Magic Jet III Power


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ratunku! Mój problem polega na tym,że mam kłopot z odpalaniem po dłuższym postoju. Po kiku godzinach jeszcze jest OK,ale już po nocy lub całym dniu muszę długo kręcić. Reduktor jak w temacie,wtryski hana -zielone,Stag 4 plus. Jakiś czas temu zapaliła mi sie kontrolka silnika i gaziarz stwierdził,że wtryski założył za małe (czerwone). Poustawiał wszystko i niby jest dobrze ale nadal problem z odpalaniem. Wcześniej robiłem próby i jeździłem trzy dni z zakręconą butlą.Palił na dotyk nawet przy -20C ! Auto postało u niego parę godzin,wystygło ,sprawdzał temperatury i odpalił normalnie. Na drugi dzień rano znowu to samo. Sugerowałem,że kłopot nie jest związany z temperaturą ,tylko z czasem postoju. Gaziarz twierdzi ,że wszystko jest w porządku. Jak to załatwić? Co mogę sprawdzić,żeby jakoś wyegzekwować działanie i usunięcie upierdliwego problemu?

Opublikowano

Wyrzucić ten reduktor i zamontować coś porządnego. jka puści gaz do wody, to będziesz szukał części do napray auta i wyjdzie duuużo drożej,niz nowy reduktor.

Opublikowano

Instalacja ma dopiero trzy miesiące,więc wszystko na gwarancji. Jak wymusić zmianę reduktora w ramach gwarancji???

Opublikowano

sprawdz czy gaz nie leci króćcem od podcisnienia na reduktorze.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 19:15_________________________________________________no i wyrzuć ten reduktor w kosmos bo tylko same problemy z nimi. dziwie sie ze taka swieza instalacja a mimo to ktos wrzucił najgorszy reduktor jaki sie da...

Opublikowano

zażądaj wymiany na coś innego. Nawet, jakbyś musiał troszkę dopłacić, to w końcowym rozrachunku to i tak może się okazać najtańszym rozwiązaniem.

Jak puściu gaz do wody, to nie wiadomo co rozsadzi.

Opublikowano

Dzięki za pomoc. Może mi ktoś podpowiedzieć jak mogę sam sprawdzić ten reduktor ? Tak łopatologicznie. Najlepiej jak będę mógł pojechać do gaziarza i udowodnić ,że to wina reduktora. A jaki proponujecie w zamian?

Opublikowano

AC R01 da radę.

Puszcza gaz do kolektora podciśnieniem, lub któryś wtrysk przepuszcza, ale to mniej prawdopodobne.

Zdejmij wężyk (ten cienki idący od reduktora do kolektora) z kolektora i włóż do słoika z wodą. Jak idą bąbelki, to masz winowajcę.

Oczywiście zrób to zaraz po zgaszeniu silnika na gazie, żeby było ciśnienie w układzie.

Opublikowano

Wielkie dzięki ! Jutro postaram się to zrobić. Nie wiem tylko,czy tak łatwo to zobaczę,bo auto zapala dobrze nawet po kilku godzinach. Dopiero po około 8-12h mam kłopoty.

Opublikowano

Kolego a może mapy wtrysku masz żle zgrane? jak jest dobry fachowiec od gazu to ogarnie temat zanim wymienisz pół instalacji gazowej ???

Opublikowano

Już po wymianie reduktora :-) Zrobiłem test z prezerwatywą . Założyłem ją na wężyk podciśnienia i zacisnąłem opaską. Już po dziesięciu minutach było widać,że napełnia się gazem. Udowodniłem to instalatorowi,który zwalał winę na pompę paliwa ! Teraz mam zamontowany reduktor Zavoli Zeta S. Zobaczę jaki będzie efekt .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...