jacek1986 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, mam pytanie a zarazem problem. Na postoju silnik zmienia charakterystykę pracy na głośniejszą. Coś jakby się przełączało. Jak auto się zatrzyma po jakichś 30-60 sekundach praca silnika staje się bardziej głośna i "twardsza". Podczas jazdy wszystko wraca do normy. Napęd pompy w tym silniku został zmieniony i nie jest to na pewno spowodowane napędem pompy oleju. Kompletny rozrząd z napędem paska wielorowkowego i innymi napinaczami zostały również wymienione. Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 po ponad 30 sek EGR sie zamyka, i silnik zaczyna pracowac na czystym powietrzu.
jacek1986 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Czyli jest to normalna praca dwu litrowego diesla i można spać spokojnie.
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 nie slyszalem tego, nie wiem jak intensywna jest twarda praca silnika, zalezy od wyczulenia ucha. ale tak funkcjonuje zawor EGR
sysek27 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 nie slyszalem tego, nie wiem jak intensywna jest twarda praca silnika, zalezy od wyczulenia ucha. ale tak funkcjonuje zawor EGR No patrz to i ja się dowiedziałem co się wtedy z silnikiem dzieje nie wiem czemu, ale zawsze myślałem, że wtedy się włącza wypalanie DPF-a dzięki kolego za cenną wiadomość
Piter68 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, mam pytanie a zarazem problem. Na postoju silnik przy 1100 obrotach zaczyna "rzucać" silnikiem . Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Witam, mam pytanie a zarazem problem. Na postoju silnik przy 1100 obrotach zaczyna "rzucać" silnikiem . Czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dzięki za odpowiedzi. to jest watek o innym silniku i innym problemie. zaloz nowy.[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 23:56_________________________________________________ No patrz to i ja się dowiedziałem co się wtedy z silnikiem dzieje nie wiem czemu, ale zawsze myślałem, że wtedy się włącza wypalanie DPF-a dzięki kolego za cenną wiadomość wypalanie DPF nastepuje w czasie pracy z obciazeniem, tzn w czasie jazdy.
remus_kraków Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 W moim BPW podczas procesu wypalania i "huśtania" silnikiem podczas zatrzymania auta po około 30s następuje przełączenie charakterystyki pracy na bardziej "twardą" (przerwanie procesu wypalania). Podczas wypalania silnik pracuję bardziej miękką (zmiana kąta wtrysku). Oczywiście po ponownym ruszeniu silnik ponownie uruchamia proces wypalania DPF-a i silnik znów zaczyna pracować bardziej miękko i buja na wolnych obrotach. pozdrawiam Michał
remus_kraków Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 W moim BPW podczas procesu wypalania i "huśtania" silnikiem podczas zatrzymania auta po około 30s następuje przełączenie charakterystyki pracy na bardziej "twardą" (przerwanie procesu wypalania). Podczas wypalania silnik pracuję bardziej miękką (zmiana kąta wtrysku). Oczywiście po ponownym ruszeniu silnik ponownie uruchamia proces wypalania DPF-a i silnik znów zaczyna pracować bardziej miękko i buja na wolnych obrotach. pozdrawiam Michał
remus_kraków Opublikowano 24 Lutego 2012 Opublikowano 24 Lutego 2012 W moim BPW podczas procesu wypalania i "huśtania" silnikiem podczas zatrzymania auta po około 30s następuje przełączenie charakterystyki pracy na bardziej "twardą" (przerwanie procesu wypalania). Podczas wypalania silnik pracuję bardziej miękką (zmiana kąta wtrysku). Oczywiście po ponownym ruszeniu silnik ponownie uruchamia proces wypalania DPF-a i silnik znów zaczyna pracować bardziej miękko i buja na wolnych obrotach. pozdrawiam Michał
yesfan Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić.
trepek Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić. Trochę praca silnika się różni. Nawet w pierwszych 1.9 TDI można to było zauważyć gdy się zatkało egra.
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 jacek1986 - zbliż ucho do obudowy filtra powietrza i nasłu**** czy nie ma dudnienia. Po zamknięciu EGR praca silnika nie powinna się zbytnio różnić. kazdego sie rozni, zarowno na VP jak i na PD.
jacek1986 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Posłucham, ale silnik swoją pracą nie niepokoi- pracuje równo tylko, że trochę głośniej i "twardziej". Jedynie co mnie niepokoiło to to "przełączenie" się pracy. Co masz namyśli yesfan pisząc dudnienie??
yesfan Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Oto przykład dudnienia: www.youtube.com/watch?v=fkzdKPYuKVI Ja zbytniej różnicy po zamknięciu EGR nie słyszę, za to znaczna różnica jest w czasie wypalania DPFa, a niby wynika ona m. in. z zamknięcia EGR.
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 ja tam widze filmik nt katastrofy smiglowca.
yesfan Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Ta pani z filmu dobrze imituje dudnienie wydobywające się z obudowy filtra powierza ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się