malik Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Malik, jakie masz oznaczenie skrzyni ? 6HP28 czy inne ? Dasz radę sprawdzić ? Skrzynia Aisin, 6A JVH 09D skrzynia automatyczna VW Touareg, Audi Q7 TR-60SN | PRND I wszystko jasne. Max moment obrotowy to ~750Nm. U mnie już jest zrobione 825Nm czyli teoretycznie za dużo.
Buba Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 widać za to że ty pozjadaleś wszystkie rozumy i jesteś mentorem we wszystkich dziedzinach. jak to sam napisałeś szkoda czasu na taką dyskusję
malik Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 widać za to że ty pozjadaleś wszystkie rozumy i jesteś mentorem we wszystkich dziedzinach. jak to sam napisałeś szkoda czasu na taką dyskusję Tia... a panowie na parowcowej to niech zaczna wklejać wykresy z ramką z prawej strony. Bez tego taki wykres między bajki można włożyć. No ale czego się nie robi, żeby przyciągnąć klientów. Zamiast się napinać to poczytaj trochę o tej Twojej "renomowanej" firmie i ich praktykach A tu kolejny przykład modu Q7, 4.2TDI. Chyba u mnie nie wyszło tak tragicznie.
PABLO Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Dobrze zapitala na tej hamowni, aż się kurzy za nim
zwierzakfm Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 przy 335KM wyglada, ze masz dosc "bogata" serie. 09D skrzynia automatyczna VW Touareg, Audi Q7 TR-60SN | PRND I wszystko jasne. Max moment obrotowy to ~750Nm. cos mi tu nie bardzo pasuje, bo w serii to auto ma 760Nm (u Ciebie nawet 785Nm). to troche dziwne, zeby Audi instalowalo skrzynie na granicy momentu obrotowego silnika.
malik Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 przy 335KM wyglada, ze masz dosc "bogata" serie. 09D skrzynia automatyczna VW Touareg, Audi Q7 TR-60SN | PRND I wszystko jasne. Max moment obrotowy to ~750Nm. cos mi tu nie bardzo pasuje, bo w serii to auto ma 760Nm (u Ciebie nawet 785Nm). to troche dziwne, zeby Audi instalowalo skrzynie na granicy momentu obrotowego silnika. U mnie tyle wypluło już po wycięciu obydwu DPFów. Dlatego seria była taka mocna. Podszedłem do tego kompleksowo i wraz usunięciem DPFów postanowiłem zrobić program. Zobacz na film z digiservice ile standardowo powinna mieć Q7 4.2TDI. Na oko wygląda na identyczną jak moja.
boberek Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 malik gdzie wywalałeś DPFa tez na mineralnej ??
Buba Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 malik ale czemu ty się czepiasz bo nie bardzo rozumiem. w jednym 4.2 bedzie tyle co u ciebie a w drugim 3 x więcej przyrostu to nie jest moja firma. byłem u nich raz na hamowni bo maja najlepsza w warszawie co niby takiego strasznego robią ? W sumie to chyba Witek martwił się o tą Twoją nerkę i dlatego taki mały sofcik wrzucił No chyba że w A8 są wytrzymalsze skrzynie?
zwierzakfm Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 U mnie tyle wypluło już po wycięciu obydwu DPFów. Dlatego seria była taka mocna. Podszedłem do tego kompleksowo i wraz usunięciem DPFów postanowiłem zrobić program. Zobacz na film z digiservice ile standardowo powinna mieć Q7 4.2TDI. Na oko wygląda na identyczną jak moja. teraz wszystko jasne na filmie z digiservice auto ma 329KM (nie widac czy to po korekcji czy nie, wg producenta powinno byc 326KM) wiec jest OK. tylko dalej ta skrzynia nie daje mi spokoju, bo powinna zniesc wiecej niz 750Nm...
malik Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 malik gdzie wywalałeś DPFa tez na mineralnej ?? Tak, zrobiłem to kompleksowo na Mineralnej bo jak wiesz poza mechaniką trzeba jeszcze wywalić czujniki z programu ECU. Od mniej więcej 3 tygodni pojawiał mi się błąd jednego z czujników. Resetowałem go ale sukinkot wracał. Doszedłem do wniosku, że trzeba wywalić parchy bo i tak przy tym przebiegu to już pewnie nie robią tego co mają robić. Aha, u mnie są dwa DPFy. Wszystko w tym silniku jest zdublowane, turbiny, filtry powietrza, itd A program to tak przy okazji Buba, peace! Nic już nie chcę
Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 No pięknie, pięknie.... Człowiek wyjechał odpocząć a tu takie newsy Od mniej więcej 3 tygodni pojawiał mi się błąd jednego z czujników. Resetowałem go ale sukinkot wracał. To był tylko czujnik i to standard w Q7. Miałem też tak kiedyś i wymieniłem od razu dwa. Jeden to ok. 180pln więc dramatu nie ma. Za to robozicna tysiak, bo prawie cały spód trzeba zrzucić, bo jakiś baran wpadł na pomysł, żeby go zamontować na DPFami gdzie łapy nie da się wsadzić :-/ Makki, takie może być? Malik, wrzuć sobie te fele w grafit, bedę lepiej te hamulce wyglądać na ciemnym tle
pawel1380 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Malik po co wywalać DPF skoro tak jak napisał Rosemeyer siadł Ci pewnie czujnik.Co zdarza się dość często... Nie diagnozowałeś tego?
NYNA Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Jak bym miał za każdym zrzucać cały spód i płacić tysiaka za robotę to też bym wolał zapłacić raz i wywalić to dziadostwo, zrobić program i zapomnieć na zawsze co to problemy z DPF-em.
Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Jak bym miał za każdym zrzucać cały spód i płacić tysiaka za robotę to też bym wolał zapłacić raz i wywalić to dziadostwo, zrobić program i zapomnieć na zawsze co to problemy z DPF-em. pytanie tylko co tzn "za każdym razem"? Ceny które podałem to ceny z ASO obejmujące 2letnią gwarancję, więc za tysiaka masz na 2lata spokój, a jak w ciągu tych 2lat pojawi Ci się ponownie, to spokój masz na kolejne 2 itd. - ot uroki gwarancji...
NYNA Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 No to wy napisaliście że zdarza się to często. W A6 całe szczęście nie ma takiego problemu bo wymiana trwa około godziny czasu więc:banan:
Rosemeyer Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 No to wy napisaliście że zdarza się to często standardowo a nie czesto i wlasnie daltego warto to zrobic w ASO zeby miec z tym spokój - nie z ustarką a z wydatkami. u mnie póki co od 1,5roku i ok. 30tyś km nie dzieje się nic.
Schmolke Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Doszedłem do wniosku, że trzeba wywalić parchy bo i tak przy tym przebiegu to już pewnie nie robią tego co mają robić. Dodatkowo DPFy mają krótszy żywot w aglomeracjach - trudniej jest uzyskać efektywne dopalanie (temp. spalin ok 600st.C.). Teraźniejsze filtry niby są długowieczne, ale w realu trzeba śmigać więcej po trasach, żeby to uzyskać. Jak stoisz w korku to widać kiedy komuś się włącza dopalanie - od wys. temp. powietrze "drga".
malik Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Malik po co wywalać DPF skoro tak jak napisał Rosemeyer siadł Ci pewnie czujnik.Co zdarza się dość często...Nie diagnozowałeś tego? Diagnozowałem to dokładnie i równie dokładnie przenalizowałem sprawę na forach. Przeczytaj jeszcze raz co Paweł napisał. Czujniczek to prawie żaden koszt. Ale za robociznę związaną z jego wymianą krzyknęli mi w ASO ponad 1500PLN. Bo niestety tak nieszczęsliwie jest zamontowany. Tak samo sprawa wygląda w A8 4.2TDI. Miałem już dosyć powracającego błędu pomimo resetów. Silnik wchodzi wtedy w tryb awaryjny i auto nie jedzie. A poza tym zadaj sobie fundamentalne pytanie. Na ch*j mi DPFy? Sama koncepcja to są jakieś chore, mokre sny ekologów! A poza tym przy moim przebiegu już dawno przestały pewnie działać Kumpel ma BMW i opowiadał mi historię o nowych normach emisji spalin w DE i jakichś klapkach domykających doloty żeby zmniejszyć jeszcze bardziej spalanie na jałowym biegu. Tylko, że te klapki lubią się urywać i rozpieprzać silnik. Masakra! Coraz więcej tego gówna nam w autach instalują zabijając motoryzację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się