Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3 R8 S6 TT A4 B7 B8


malik

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie poduszka a4 b6 jest z jedna wtyczka w tt sa dwie jak to podrutowac cos nie za bardzo moge znalezc schemacik albo czegos nie do konca rozumie.Kierownice mam od TTS mam tasme 8E0 953 541 D a modul 8E0 953 549 N bedzie to chodzic????

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś w pinologii kostki od przycisków multi?

Chciałbym połączyć to z kostką wchodzącą do zwijaka i nie za bardzo wiem który pin 1 a który 6

I drugie moje pytanie czy to będzie działać z modułem pod manetkami od B6 ?

http://img219.imageshack.us/my.php?image=multia4wd1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem kierę na taką z przyciskami od A8 4E0 919 091N AN250 z przyciskami :

po lewej 4E0 951 527A (trw)

po prawej 4E0 951 527 (trw)

Moduł pod kierownicą mam 8E0 953 549 L

Wszystko działa, ESP, tempomat, podświetlają się przyciski na kierze ale po sprawdzeniu vagiem w kole kierownicy jest błąd , nie widzi przycisków.

Czy ta kiera ma prawo współpracować z modułem "koła kierownicy" 8E0 953 549 L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie wywala blad

Address 16: Steering wheel

Control Module Part Number: 8E0 953 549 N

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0308

Software Coding: 02041

Work Shop Code: WSC 63351

1 Fault Found:

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

Chyba lipa wszystko powinno byc z b7 a u mnie tasma jest z b6 i modol.

pozamienialem przewody ale nic to nie daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też z tym strasznie walczyłem, ale się udało. Przejdzccie cala ścieżkę aktywacji i przede wszystkim aktywujcie tempomat. Potem przejażdżka i jeszcze raz. Napiszcie co po kolei robicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

letallec my mamy tasme i modol od B6 masz jakis link do dokladnego kodowania ja robilem to tak Boberek

Tempomat dziala czujnik skretu tez ok niby wszystko ok ale nie ma komunikacji z klawiszami na kierownicy.

a masz wszystkie kable ?? w kierownicy i taki moduł mały gdzie wchodzi sterowanie ??[br]Dopisany: 05 Grudzień 2008, 08:41_________________________________________________i jaka masz kierownice ???od B6 czy od B7

to jest ważne jelsi masz od B7 to moduł musi byc z literka Q albo R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studiuję właśnie elsę. U mnie pzyciski świecą ale moduł pod kierą nie rozpoznaje przycisków.

Tam jest inny protokół danych nierozpoznawalny przez moduł od B6.Dlatego też potrzeba modułu od B7 czyli 8E0-953-549-R

Moduły z końcówką J, L, M, N, P nadają się do przycisków w poduszce(po bokach) - tam w kierze jest odpowiedni moduł.

Moduł Q zastąpiony później przez moduł R jest do przycisków w kierownicy.

I TAKIEGO SZUKAM.

Ma ktoś na zbyciu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malik ma Q na zbyciu :P a najlepiej by sie chyba z tobą zamienił o ile wykarze chęci ;P

bo ty mając L pod którym w B6 będzie chodził tempomat ;)

a malik przekładając kierownice spowrotem dla niego będzie wsio ryba jaki załozy ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownice mam od TTS no mozna powiedziec,ze od B7 Dzis zdobylem modul z literka Q po zakodowaniu dziala tylko glosnaosc tasme mam od b6 po kodowaniu i przyuczaniu czujnika skretu wszystko ok zadnych bledow, troszke bylo zabawy z kabelkami ale bez problemu poprzepinalem piny.

Vag com --- po wejsciu w 16 kolo kierownicy nie ma zadnych bledow po wejsciu w parametry widzi i rozpoznaje wszystkie klawisze i rolki, przyciski podswietlone a w radiu da sie tylko zmienic glosnosc---wina tasmy czy kodowania???? Kodowanie kiery mam 02041 probowalem wszystkie inne warianty nie dziala!!!

Co do tasmy--- skoro modul rozpoznaje wszystkie klawisze i rolki to chyba tasma moze zostac z b6 (tak przypuszczam)

Co do AIRBAG podpiolem 2 wtyczki zielona i pomaranczowa ale to chyba nie ma znaczenia bo tylko zielona wtyczka bedzie aktywna bo do tasmy(zolta mala wtyczka od tylu ) ida tylko 2 przewody i zeby to prawidlowo dzialalo trzeba by bylo puscic jeszcze dwa przewody do sensora poduszek co za tym idzie takze trzeba by bylo zmienic sensor airbag pod lewarkiem od recznego.

jesli sie myle prosze mnie poprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Ja zaczynam walkę z kierą s3 8p do s3 8l po lifcie. Mam kierę i parę pytań. Pozostałe części kupuje pod kiere czy pod mój model? Czy przyciski multifunkcji ruszą z radiem symphony? Jak przepiąć piny z dwu do jednonabojowej? Ps proszę o numery cześci jeśli to możliwe. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o pomoc. Kierownice już mam od s3 8p. Nie wiem paru rzeczy:

1 Jaki moduł podejdzie? Jaki nr katalogowy? Od czego?

2 Podobno taśmę można wykorzystać tą co mam tylko trzeba piny przepiąć do poduchy. Jeśli tak to jak?

3 Jak ten moduł się nazywa prawidłowo? Najlepiej po angielsku, polsku i niemiecku bo nie wiem czego dokłanie szukać?

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...