griga-st Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 http://holenderskielpg.com.pl/files/Aktualna%20List%20of%20Cars%20JTG-HP.pdf
kosu Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Witam, posiadam instalacje gazową ICOM JTG HP ICOM - JTG HP - Auto Gaz Holandia od listopada autko sprawuje się rewelacyjnie zero różnicy. Odpala na gazie zero zużycia etyliny. Jestem mega zadowolony
kosu Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Tak jestem zadowolony bo miesięcznie zostaje mi w kieszeni od 600 do 1000zł. Robię trasę 500km za 150zł a nie za 300zł. Za to co zaoszczędzę mam fajne darmowe wczasy
Buba Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 A coś więcej powiesz? Sam zakładałeś czy już kupiłeś z gazem? Jakie koszta i silniki wchodzą w grę?
kamila4b7 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Witam,posiadam instalacje gazową ICOM JTG HP ICOM - JTG HP - Auto Gaz Holandia od listopada autko sprawuje się rewelacyjnie zero różnicy. Odpala na gazie zero zużycia etyliny. Jestem mega zadowolony a jaki jest koszt montarzu
griga-st Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Tak jestem zadowolony Daj wiecej info, dobre fotki tez by nie byly zle
kosu Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 sam montowałem fotki jutro zrobię to wrzucę. Silniki wszystkie z bezpośrednim wtryskiem nawet S8 5,2 v10. Kosz instalacji to między 12000 a 16000zł, w zależności od mocy auta potrzebna jest druga pompa gazu dlatego cena się waha. A tak to gaz podawany jest do pompy benzynowej wysokiego ciśnienia i dalej już wtryskiwany przez wtryskiwacze benzynowe. A przed pompą wysokiego ciśnienia jest trójnik który wybiera co ma podawać gaz lub benzyna. Butla w kole w butli pompa gazowa i jeszcze druga pompa gazowa w silniku. Gazu wchodzi 58l. Instalacja jest bezobsługowa jedynie co to wymiana co 30tyś km filtra gazu za 120zł który jest zamocowany na przewodzie wlewowym do butli. Ogólnie to ta firma robi te instalacje do tych silników od chyba 2007r.
Buba Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 12k do 2.0 a 16k do 5.0? jak jest z podkradaniem PB podczas jazdy?
griga-st Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Kosz instalacji to między 12000 a 16000zł, w zależności od mocy auta Średnio widzę opłacalność. Ale tez jestem fanem LPG. Ta instalka nie potrzebuje PB. Teoretycznie LPG jest lepszym paliwem do bezpośredniego wtrysku od benzyny.
Buba Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 z tą opłacalnością to nie wiem czy taka tragedia znowu. trzeba by policzyć dokładnie a jakiej pojemności butle montują?
szogun0 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Tylko weźcie jeszcze pod uwagę "czystość" polskiego LPG i jak długo pompa wysokiego ciśnienia pociągnie na takim gazie.
KmK Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 z tą opłacalnością to nie wiem czy taka tragedia znowu. trzeba by policzyć dokładniea jakiej pojemności butle montują? +/- 800zł miesięcznie to rok z okładem powinno się wyzerować. Swoją droga, 2000 zł miesięcznie na paliwo to dość sporawo km Z drugiej strony 1/3 wartości auta za instalkę to też dużo. Dobrze, że pojawiła się opcja, każdy indywidualnie sobie zdecyduje.
Buba Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Tylko weźcie jeszcze pod uwagę "czystość" polskiego LPG i jak długo pompa wysokiego ciśnienia pociągnie na takim gazie. teraz mamy przynajmniej jedną osobę którą można zapytać za pół roku i za rok jak czy coś się dzieje. ktoś musi przetrzeć szlaki:decayed: ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- z tą opłacalnością to nie wiem czy taka tragedia znowu. trzeba by policzyć dokładniea jakiej pojemności butle montują? +/- 800zł miesięcznie to rok z okładem powinno się wyzerować. Swoją droga, 2000 zł miesięcznie na paliwo to dość sporawo km Z drugiej strony 1/3 wartości auta za instalkę to też dużo. Dobrze, że pojawiła się opcja, każdy indywidualnie sobie zdecyduje. kwestia ile dana osoba jeździ. przecież to główna kwestia przy podejmowaniu decyzji nawet przy normalnej instalce za 2-3k
kosu Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 z tą opłacalnością to nie wiem czy taka tragedia znowu. trzeba by policzyć dokładniea jakiej pojemności butle montują? Butle pewnie mają różne w zależności jakie się zmieszczą u mnie jest 640 na 270mm i wchodzi realnie gazu 58l więc wystarczająco. Tylko weźcie jeszcze pod uwagę "czystość" polskiego LPG i jak długo pompa wysokiego ciśnienia pociągnie na takim gazie. teraz mamy przynajmniej jedną osobę którą można zapytać za pół roku i za rok jak czy coś się dzieje. ktoś musi przetrzeć szlaki:decayed: ---------- Post dopisany at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- z tą opłacalnością to nie wiem czy taka tragedia znowu. trzeba by policzyć dokładniea jakiej pojemności butle montują? +/- 800zł miesięcznie to rok z okładem powinno się wyzerować. Swoją droga, 2000 zł miesięcznie na paliwo to dość sporawo km Z drugiej strony 1/3 wartości auta za instalkę to też dużo. Dobrze, że pojawiła się opcja, każdy indywidualnie sobie zdecyduje. kwestia ile dana osoba jeździ. przecież to główna kwestia przy podejmowaniu decyzji nawet przy normalnej instalce za 2-3k Dokładnie wszystko zależy ile się jeździ ja liczyłem że max w rok ma mi się zwrócić jako że to nie jedyny mój samochód. A jak ktoś robi 10tyś km rocznie to taka instalacja jest mało opłacalna. Chociaż w moim przypadku wyszła taniej ponieważ mam firmę więc po odliczeniu VATu i PD wyniosła koło 7,5tyś zł
Buba Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 a jest jakieś ograniczenie jeśli chodzi o moc?
rafi_a4 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 witam dzis koles przyjechal do mnie na stacje s3 2.0 tfsi na gaz auto smiga mu bez zarzutu (instalacja montowana w bydgoszczy)wiec idzie zalozyc instalacje bez problemu i w dobrych pieniadzach spalanie srednie ok 16l lpg niestety na paliwo nie patrzy ile mu pobiera podczas jazdy na lpg
Lutek90 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 16 l lpg to dużo ... moja 2.0 tfsi na trasie pali 6.5litra a na miescie nei przekracza 9l na oponach 18 , wiec nie widze sensu montowania gazu za kilkanascie zlotych oszczednosci ja srednio robie 500-700 km miesiecznie wiec jaka tu oszczednosc ? 100 zł ?? jak dla mnie nie opłacalna zabawa jak jest od nowosci na PB niech zostanei PB ja bym nic nie modzil no moze dla kogos kto robi 2-3 tys km miesiecznie to sie zwroci po paru latach.
kosu Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To chyba ja mam ciężką nogę. Bo mi ten silnik na PB w trasie naj mniej spalił 7,9 a max 13l a miasto minimum 11l do 17. A niżej fotki instalacji Icom Jtg HP
griga-st Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Kosu, z twoją nogą jest jak najbardziej wszystko OK:wink:.
Lutek90 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 nie jest ok .... jechałem z UK do PL w styczniu autem na 17 oponach i zrobiłem 1650 km dokładnie i spaliła mi dokładnie 105 l paliwa , wiec nie wiem skad wam się bierze 8l na trasie , macie chyba silniki lekko wyjechane , moj jest sprawdzony ma 170 tys przebiegu 1 własciciel tylko przedemna i serwisowany caly czas w salonie audi w uk wiec mój jest raczej pewny silnik . Więc proponuje na diagnoze pojechać waszymi autami bo nie jest wporządku wasze spalanie przynajmniej jak dla mnie Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się