TS147 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam, W zeszłym tygodniu byłem na przeglądzie w ASO z moją A4. Wszytsko na szczęście ok, ale dzień wczesniej zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka silnika. Diagnoza ASO - pokrywa kolektora, czyli przepustnica do wymiany. Kontrolka czasami gaśnie, ale ogólnie raczej się świeci. Autko troszeczkę więcej pali i minimalnie gorzej przyspiesza - czyli raczej wskazuje to właśnie na przepustnicę. No i pytanie - ASO liczy sobie 832zł za nową przepustnicę + wymiana pewnie 100-150zł. Czy jest szansa w tym silniku (BDG 163KM) ją wyczyścić w rozsądnych $$$? Jak na razie 2 serwisy sceptycznie podchodziły do pomysłu czyszczenia i kwoty za czyszczenie też nie małe - 200-400zł. Czy lepiej wymienić? (autka nie chcę się pozbywać :th:) Co radzicie? Pzdr, TS
pajda Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Mam ten sam problem, tylko go jeszcze nie zdiagnozowałem i ni ewiem co z tym fantem zrobić czasem mam tak ze przez caly dzień nie swieci, a czasem 2 dni i gasnie
Sztomel Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 a jaką tam w tym silniku BDG masz tę przepustnicę - sterowaną elektrycznie czy podciśnieniem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się