Sieni 1 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam, zdemontowałem dzisiaj rurkę odpowietrzającą i cała była uwalona w środku mazią koloru kawy z mlekiem. Zaraz przed rurką znajduję się zawór regulacji ciśnienia (06A129101A). Pełno było w nim jakiegoś płynu, chyba wody. Czy to normalne? Jeszcze jedno co to za zbiorniczek z tyłu bloku silnika (pod przewodami)? Wydaje mi się, że mam z niego mały wyciek: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jaki zbiorniczek, możesz jaśniej? Co z niego wycieka? Jak długo masz auto? Zauważyłeś jakieś dziwne objawy? Problemy z temperaturą, z ogrzewaniem, przerywa, dymi na biało, ubywa płynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Ile dziennie jeździsz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Autko mam od roku niecałego. Ubywa mi płynu chlodniczego delikatnie i co jakiś czas muszę dolewać. Nigdzie nie zauważyłem wycieku oprócz właśnie gdzieś z tylu bloku. Słyszałem, ze jest tam jakiś podgrzewacz do płynu chlodniczego właśnie ta aluminiowa jakby puszeczka. Jeżdżę głównie krótkie dystanse do pracy jakieś 7km. Wiem, ze może być to przyczyną powstawania tej mazi. Uprzedzając pytania mam założone LPG od września. Jakieś sugestie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Jak bierze płyn chłodniczy to albo przeciek, albo uszczelka pod głowicą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Autko mam od roku niecałego. Ubywa mi płynu chlodniczego delikatnie i co jakiś czas muszę dolewać. Nigdzie nie zauważyłem wycieku oprócz właśnie gdzieś z tylu bloku. Słyszałem, ze jest tam jakiś podgrzewacz do płynu chlodniczego właśnie ta aluminiowa jakby puszeczka. Jeżdżę głównie krótkie dystanse do pracy jakieś 7km. Wiem, ze może być to przyczyną powstawania tej mazi. Uprzedzając pytania mam założone LPG od września. Jakieś sugestie? Pozdrawiam kolego ja też miałem ubytek płynu , jak się okazało to była walnięta śrubka na tej czarnej rurce co jest przy listwie, i rozwarstwiony wężyk też na tej listwie , a jak jest u ciebie to zobacz dokładnie , bo rzeczywiście może być walnięta uszczelka pod głowicą tak jak pisze Fr0styyy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Będzie wyciek, to nie uszczelka, mogę dać sobie palce uciąć. Maź w odmie to norma niestety, trzeba wyczyścić i śmigać dalej. Jak wszystko jest ok, to tylko uszczelnij wyciek, wyczyść odmę i ciesz się z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 normalna rzecz:D z macia w rurce od turbo+ tak jak pisza sprawdz kruciec wody:) ja u siebie tez go wymienialem bo mi zaciekalo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Na 100% wyciek z krućca wody właśnie z tyłu silnika- częsta przypadłość w tych motorkach. Nie daj się wkręcić w uszczelkę pod głowicą bo wpakujesz się niepotrzebnie w koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 tak, tylko kruciec był wymieniany na wakacje ubieglego roku bo ponoć przeciekal. A co do tej puszeczki o której wspominałem to coś ktoś wie co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam, zamieszczam dodatkowe zdjęcia tego elementu: Tak wygląda z góry, znajduje się zaraz z tyłu bloku silnika: A to wyciek: Dostęp jest naprawdę ch.. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam, zamieszczam dodatkowe zdjęcia tego elementu:Tak wygląda z góry, znajduje się zaraz z tyłu bloku silnika: A to wyciek: Dostęp jest naprawdę ch.. ;/ Ja tu widzę cieknący olej i cieknie pewnie spod nastawnika wałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 ten element to zawór kombinowany,a wyciek to obstawiam jak kolega Grzesiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 tak jak chłopaki mówią to spod nastawnika wałka też to miałem...uszczelka koszt ok 30zeta w aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 czasami wystarczy wysokotemperaturowy sylikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 czasami wystarczy wysokotemperaturowy sylikon Tam jest wysokie ciśnienie więc raczej nie na długo :dancing:Nowe uszczelki pod nastawnik + pod pokrywę zaworów i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Skoro olej wycieka i ubywa płynu a poziom oleju się nie zmienia to mam się czym martwić? uszczelka pod pokrywa była wymieniana, olej był spuszczany i nic w nim niepokojącego nie było. Jak się dobrać do tego elementu? Od spodu? dziękuję za wasze odpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Poszukaj w "warsztacie" tematu o wymianie napinacza wałka rozrządu lub wymiana łańcucha rozrządu. Trzeba wyjąć wałki, wielka trudność to nie jest jak masz trochę pojęcia i klucze. Mechanior weźmie pewnie ze 200zł za 2godz dłubania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Mysle ze mechanior wezmie wiecej:) trzeba rozpiac rozrzad;) pozniej waleczki... wiec troche roboty jest... mozna to zrobic samemu bez problemu ale tak jak adams78 napisal trzeba miec troche pojecia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się