Pawel_M Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 Witam, mam problem ze swoją niunią. Zauważyłem że mam spalony bezpiecznik nr29 ( 20A ) bezpiecznik ten odpowiada za sterowanie silnikiem. ( drugi bezpiecznik odpowiedzialny za sterowanie silnikiem nr32 jest cały ) Objaw jest taki że jak założę nowy bezpiecznik i przekręcę na zapłon jest ok ale jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to pali bezpiecznik. Podpinałem się pod vag-a i mam następujące błędy: 1. 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-00 - Short to Ground 2. 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-00 - Output Open 3. 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 Błąd nr2 pojawia się ale to przez to że N75 był niepodpięty Wiem że błąd nr1 jest związany z bezpiecznikiem nr 29 który mi się pali i na tyle co mogłem to sprawdziłem wiązkę elektryczną i nie widzę w niej przetartych czy przerwanych kabli. Zastanawia mnie co jeszcze chodzi po tym bezpieczniku ?? Co do błędu nr3 czy też może być związany z tym bezpiecznikiem ?? Przepływka ostatnio była wymieniana na drugą i była sprawna ( przepływka oryginalna ) Dodam tylko tyle że auto pali i codziennie jeździ i gdyby nie fakt że z rana długo trzeba kręcić auto ( jak jest ciepłe pali z pół obrotu ) to nadal bym jeździł w niewiedzy ze spalonym bezpiecznikiem do czasu podpięcia vag-a Póki co nie mogę się odnaleść na nowym forum i nie wiem gdzie teraz podaje się nagłówki z modelem auta i silnika. Pacjent to A4 1.8T AEB 96r
Magicbattle Opublikowano 4 Marca 2012 Opublikowano 4 Marca 2012 1.1247 - - - - - 04DF Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym EVAP (N80) przedmuchaj sobie zaworek n80 3. 16486 P0102 4066 Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia . przeczysc sobie przeplywke tylko delikatnie bardzo i jej polaczenie bo cos slaby sygnal mozesz miec a bledy wyskakuja wogole po ich skasowaniu. co do palacego bezpiecznika sprawdz czy nie ma zwarcia do masy badz innego plusa a nie czy kable przetarte bo moga byc gdzies pod macha albo miedzy blachami kiepskie. ogolnie samochod zachowuje sie normalnie czy masz jakies problemy przez ten bezpiecznik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się