Marcenao Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 eibach -30 mogę ci polecić. miałem takie u siebie i byłem zadowolony. sprzedałem co prawda niedawno, ale na rzecz gwintu komfortowe, dobrze się prowadzi, no i auto wizualnie dużo lepiej się prezentuje.tak wyglądało moje audi na tych sprężynach: https://lh5.googleusercontent.com/-xwh6v2-FSoc/TpLkTihMD8I/AAAAAAAAAIA/zqSvUANcctk/s800/2010-10-31%252015.30.20.jpg Rozumiem że miałeś je założone na ori amory? I te ori amory spokojnie wytrzymają kilka sezonów na tych sprężynkach? czy przy okazji szukać też innych amorów do kompletu?
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 eibach -30 mogę ci polecić. miałem takie u siebie i byłem zadowolony. sprzedałem co prawda niedawno, ale na rzecz gwintu komfortowe, dobrze się prowadzi, no i auto wizualnie dużo lepiej się prezentuje.tak wyglądało moje audi na tych sprężynach: https://lh5.googleusercontent.com/-xwh6v2-FSoc/TpLkTihMD8I/AAAAAAAAAIA/zqSvUANcctk/s800/2010-10-31%252015.30.20.jpg Rozumiem że miałeś je założone na ori amory? I te ori amory spokojnie wytrzymają kilka sezonów na tych sprężynkach? czy przy okazji szukać też innych amorów do kompletu? tak na ori, tyle, że było to zawieszenie 1be. Ja jeździłem na nich ok 2 lat, poprzedni właściciel ok roku na pewno, bo on je zakładał i wszystko było super, na przeglądach wyniki super. a same amorki ori audi były i na pewno miały przejechane dużo więcej niż te sprężyny. Wcale bym się nie zdziwił, jakby te amory były od nowości na moim audi, bo nawet w wyposażeniu mam podane zawieszenie 1be, ale wiadomo, że Niemiec mógł spokojnie sobie wymienić na ori amory w między czasie. Tak czy siak widać, że spokojnie wytrzymały na tych sprężynach. Chociaż fakt faktem zawieszenie 1be z tego co mi wiadomo to albo oryginalnie miały już sprężyny -20, albo były przystosowane do tego. jeszcze co mogę ci powiedzieć, to w poprzednim samochodzie, VW Polo jeździłem przez kilka lat na seryjnym, nie oryginalnym zawieszeniu (najpierw amortyzatory Sachs, a później zmieniłem na Kayaba tylko ze względu na to, że były twardsze i dużo przyjemniej się jeździło, a odkupiłem je od kolegi) i na sprężynach -40 i też nic się nie działo. Także ja osobiście nawet zaryzykowałbym sobie spokojnie sprężyny -40 do zwykłych amortyzatorów. to jest taka wydaje mi się graniczna i bezpieczna sprężyna na serię.
ŁukaszA4 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Tylko gorzej jak po założeniu tych sprężyn eibach do seryjnych amorków, mam 1BA, czy się nie wysypią po roku jazdy lub co gorzej po pół roku? Sprawdzałem amorki i niby wyniki miały na prawdę zadowalające... Cena Mts -40mm na alledrogo to ok 330zł, a eibach 660zł... Ciekawi mnie jaka jest różnica w jakości...
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 szczerze, jakbym miał wywalić 660zł za same sprężyny, to zdecydowanie wolałbym dołożyc te 300zł i kupić gwint mts, wtedy masz odpowiednie amory, ustawiasz sobie wysokość jaka ci odpowiada przód i tył i po problemie. A sprężyny to wolałbym używkę kupić, ale jakiegoś właśnie eibacha, weiteca czy coś w tym stylu.
aju Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 te gwinty za "tysiaka" to straszna kaszana:doh: kupiłem takie do golfa
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 te gwinty za "tysiaka" to straszna kaszana:doh: kupiłem takie do golfa tutaj się akurat nie zgodzę. co prawda sam nie jeżdżę na mts, ale znam kilka osób które mają mts założone w różnych autach i bardzo sobie chwalą. Szwagier ma na przykład w BMW E39, mam okazję co jakiś czas z nim się przejechać i naprawdę bardzo fajnie się jeździ, komfort powiedziałbym dość duży, auto dużo lepiej się prowadzi, no i + bardzo duży, że można sobie ustawić auto na jakiej się chce wysokości. Ale wiadomo, ile osób, tyle opinii. Kolega sam musi podjąć decyzję.
aju Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 ale znam kilka osób które mają mts założone w różnych autach i bardzo sobie chwalą. jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma... Ja niestety połaszczyłem się na cenę tego czegoś, pierwszy i ostatni raz
ŁukaszA4 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Nero84 pisałem Ci PW, podpowiesz jak jest u Ciebie?
nero84 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma... też prawda, ale serio, w E39 jak jeździłem to naprawdę pozytywnie się zaskoczyłem. u kolegi w golf II też miałem okazję jechać w aucie no i powiem, że komfortu było mało, ale w takim aucie nie ma się co spodziewać fajerwerków. tak czy siak, aju popieram, że jak się nie ma co się lubi... kolega może zebrać sobie opinie, a co zrobi to już jego sprawa. w A4 B5 mogę powiedzieć, że z Eibachów byłem zadowolony, komfort jazdy na odpowiednim poziomie, na zawieszeniu 1BE sprawowały się sprężyny bardzo dobrze i mogę polecić, jeżeli ktoś szuka takiego setupu.
ŁukaszA4 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 A czy nadawał by się taki zestaw, mianowicie te springi Eibach + amorki mts? Czy są inne godne polecenia?
marcin120383 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 zawias założony znaczy springi HP myślałem że będzie gorzej ale jakiś komfort jest no i wygląd kozy na plus nie jest źle
pawel_tl Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 wejdzcie panowie na moj wątek w tym dziale i powiedzcie co z moim zawiasem zrobic:) http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?231497-Za-wysokie-przednie-zawieszenie
Tomasz Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 wejdzcie panowie na moj wątek w tym dziale i powiedzcie co z moim zawiasem zrobic:)http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?231497-Za-wysokie-przednie-zawieszenie załóż gwint będzie po problemie
Waszkiel Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 korzystał ktoś koledzy z takiego wynalzku? przy takich sprężynach wystarczy je wsadzić i koniec...? nietrzeba nic ustawiać itd itp idzie w dół o -30? Bo zielony jestem:D http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-audi-a4-avant-b5-tdi-eibach-i2198184424.html
marcin120383 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 sprężyny może i ok ale trza amorki o krótszym skoku ja też mam sprężyny firmy KRZAK (hp czeska firma ) ale amorki mam już odpowiednie fajnie koza siadła no i komfort też jest no i na koniec zbieżność trza ustawić :decayed:
Waszkiel Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 no właśnie a tu piszą że nie trzeba amorków...
Kowi87 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 bo nie trzeba, jak masz sprawne to zakładaj do takich -30
marcin120383 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 no tak -30mm a te sprężyny które kolega pokazał to -40mm
Waszkiel Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 no to może wy coś zaproponujcie, bo ja już mam mętlik, jedni za gwintem:) jedni za samymi springami:) a jeszcze inni co innego. chodzi o to żeby niebyło za nisko ale też nie koza . podeślijci jakieś linki sprawdzonego sprzętu. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się