Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Obniżenie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
eibach -30 mogę ci polecić. miałem takie u siebie i byłem zadowolony. sprzedałem co prawda niedawno, ale na rzecz gwintu :) komfortowe, dobrze się prowadzi, no i auto wizualnie dużo lepiej się prezentuje.

tak wyglądało moje audi na tych sprężynach:

https://lh5.googleusercontent.com/-xwh6v2-FSoc/TpLkTihMD8I/AAAAAAAAAIA/zqSvUANcctk/s800/2010-10-31%252015.30.20.jpg

Rozumiem że miałeś je założone na ori amory? I te ori amory spokojnie wytrzymają kilka sezonów na tych sprężynkach? czy przy okazji szukać też innych amorów do kompletu?

Opublikowano
eibach -30 mogę ci polecić. miałem takie u siebie i byłem zadowolony. sprzedałem co prawda niedawno, ale na rzecz gwintu :) komfortowe, dobrze się prowadzi, no i auto wizualnie dużo lepiej się prezentuje.

tak wyglądało moje audi na tych sprężynach:

https://lh5.googleusercontent.com/-xwh6v2-FSoc/TpLkTihMD8I/AAAAAAAAAIA/zqSvUANcctk/s800/2010-10-31%252015.30.20.jpg

Rozumiem że miałeś je założone na ori amory? I te ori amory spokojnie wytrzymają kilka sezonów na tych sprężynkach? czy przy okazji szukać też innych amorów do kompletu?

tak na ori, tyle, że było to zawieszenie 1be. Ja jeździłem na nich ok 2 lat, poprzedni właściciel ok roku na pewno, bo on je zakładał i wszystko było super, na przeglądach wyniki super.

a same amorki ori audi były i na pewno miały przejechane dużo więcej niż te sprężyny. Wcale bym się nie zdziwił, jakby te amory były od nowości na moim audi, bo nawet w wyposażeniu mam podane zawieszenie 1be, ale wiadomo, że Niemiec mógł spokojnie sobie wymienić na ori amory w między czasie. Tak czy siak widać, że spokojnie wytrzymały na tych sprężynach. Chociaż fakt faktem zawieszenie 1be z tego co mi wiadomo to albo oryginalnie miały już sprężyny -20, albo były przystosowane do tego.

jeszcze co mogę ci powiedzieć, to w poprzednim samochodzie, VW Polo jeździłem przez kilka lat na seryjnym, nie oryginalnym zawieszeniu (najpierw amortyzatory Sachs, a później zmieniłem na Kayaba tylko ze względu na to, że były twardsze i dużo przyjemniej się jeździło, a odkupiłem je od kolegi) i na sprężynach -40 i też nic się nie działo. Także ja osobiście nawet zaryzykowałbym sobie spokojnie sprężyny -40 do zwykłych amortyzatorów. to jest taka wydaje mi się graniczna i bezpieczna sprężyna na serię.

Opublikowano

Tylko gorzej jak po założeniu tych sprężyn eibach do seryjnych amorków, mam 1BA, czy się nie wysypią po roku jazdy lub co gorzej po pół roku? Sprawdzałem amorki i niby wyniki miały na prawdę zadowalające... Cena Mts -40mm na alledrogo to ok 330zł, a eibach 660zł... Ciekawi mnie jaka jest różnica w jakości...:eusathink:

Opublikowano

szczerze, jakbym miał wywalić 660zł za same sprężyny, to zdecydowanie wolałbym dołożyc te 300zł i kupić gwint mts, wtedy masz odpowiednie amory, ustawiasz sobie wysokość jaka ci odpowiada przód i tył i po problemie.

A sprężyny to wolałbym używkę kupić, ale jakiegoś właśnie eibacha, weiteca czy coś w tym stylu.

Opublikowano

te gwinty za "tysiaka" to straszna kaszana:doh: kupiłem takie do golfa

Opublikowano
te gwinty za "tysiaka" to straszna kaszana:doh: kupiłem takie do golfa

tutaj się akurat nie zgodzę. co prawda sam nie jeżdżę na mts, ale znam kilka osób które mają mts założone w różnych autach i bardzo sobie chwalą. Szwagier ma na przykład w BMW E39, mam okazję co jakiś czas z nim się przejechać i naprawdę bardzo fajnie się jeździ, komfort powiedziałbym dość duży, auto dużo lepiej się prowadzi, no i + bardzo duży, że można sobie ustawić auto na jakiej się chce wysokości.

Ale wiadomo, ile osób, tyle opinii. Kolega sam musi podjąć decyzję.

Opublikowano
ale znam kilka osób które mają mts założone w różnych autach i bardzo sobie chwalą.

jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma...

Ja niestety połaszczyłem się na cenę tego czegoś, pierwszy i ostatni raz :thumbup1:

Opublikowano

Nero84 pisałem Ci PW, podpowiesz jak jest u Ciebie?

Opublikowano
jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma...

też prawda, ale serio, w E39 jak jeździłem to naprawdę pozytywnie się zaskoczyłem. u kolegi w golf II też miałem okazję jechać w aucie no i powiem, że komfortu było mało, ale w takim aucie nie ma się co spodziewać fajerwerków.

tak czy siak, aju popieram, że jak się nie ma co się lubi...

kolega może zebrać sobie opinie, a co zrobi to już jego sprawa.

w A4 B5 mogę powiedzieć, że z Eibachów byłem zadowolony, komfort jazdy na odpowiednim poziomie, na zawieszeniu 1BE sprawowały się sprężyny bardzo dobrze i mogę polecić, jeżeli ktoś szuka takiego setupu.

Opublikowano

A czy nadawał by się taki zestaw, mianowicie te springi Eibach + amorki mts? Czy są inne godne polecenia?

Opublikowano

zawias założony znaczy springi HP

myślałem że będzie gorzej ale jakiś komfort jest

no i wygląd kozy na plus :dancing:

nie jest źle :thumbup1:

Opublikowano

korzystał ktoś koledzy z takiego wynalzku?

przy takich sprężynach wystarczy je wsadzić i koniec...? nietrzeba nic ustawiać itd itp idzie w dół o -30? Bo zielony jestem:D

http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-audi-a4-avant-b5-tdi-eibach-i2198184424.html

Opublikowano

sprężyny może i ok ale trza amorki o krótszym skoku

ja też mam sprężyny firmy KRZAK (hp czeska firma )

ale amorki mam już odpowiednie

fajnie koza siadła no i komfort też jest

no i na koniec zbieżność trza ustawić

:decayed::decayed:

Opublikowano

no właśnie a tu piszą że nie trzeba amorków...

Opublikowano

bo nie trzeba, jak masz sprawne to zakładaj do takich -30

Opublikowano

no tak -30mm

a te sprężyny które kolega pokazał to -40mm :wink:

Opublikowano

no to może wy coś zaproponujcie, bo ja już mam mętlik, jedni za gwintem:) jedni za samymi springami:) a jeszcze inni co innego. chodzi o to żeby niebyło za nisko ale też nie koza . podeślijci jakieś linki sprawdzonego sprzętu. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...