Kowi87 163 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Dołóż grosza i kup gwinta:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waszkiel 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 http://allegro.pl/show_item.php?item=2252532550 a takie cudo się nada? Gościu twierdzi ze na seryjne amorki sie to wrzuca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4 3 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 sprężyny może i ok ale trza amorki o krótszym skoku ja też mam sprężyny firmy KRZAK (hp czeska firma ) ale amorki mam już odpowiednie fajnie koza siadła no i komfort też jest no i na koniec zbieżność trza ustawić :decayed: Ustawianie zbieżności po obniżeniu zawieszenia? A co to ma wspólnego? Jedni zakładają na standardowe amorki inni kupują amortyzatory do obniżonej zawiechy, ja bym wybrał drugą opcję żeby czasem nie było tak że seryjne się wyklepią to i tak będziesz musiał kupić a druga opcja że zawsze będziesz mógł wrócić na serię jak będziesz chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 ja tez polecam polecam Gwint jak najbardziej.. na lato w dół a na zime do góry..jak masz odrobine checi to sam Sobie bedziesz to zmieniał z sezonu na sezon... ()ewentualnie 40 zł za jeden u mechanika) a jak wsadzisz bez regulacji , to na zime może być za nisko a na lato za wysoko i co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ustawianie zbieżności po obniżeniu zawieszenia? A co to ma wspólnego? jak zacznie Ci ścinać opony to dowiesz sie dlaczego jak juz bedziesz jeżdził na glebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ustawianie zbieżności po obniżeniu zawieszenia? A co to ma wspólnego? jak zacznie Ci ścinać opony to dowiesz sie dlaczego jak juz bedziesz jeżdził na glebie dokładnie każde rozpięcie wahaczy po wino za kończyć się wizytą na stacji :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4 3 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Teraz będę wiedział, dzięki, człowiek jednak się uczy całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Teraz będę wiedział, dzięki, człowiek jednak się uczy całe życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STASIU227 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 mam zamiar kupić springi firmy HR albo WEITEC -35mm dużo sie traci na konforcie jazdy? czy jest to nieoczówalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 mam zamiar kupić springi firmy HR albo WEITEC -35mm dużo sie traci na konforcie jazdy? czy jest to nieoczówalne? trochę będzie sztywniejsze, komfort może ucierpi 20% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsu 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 zauważyłem że najlepiej było by kupić gwinty,tak wielu radzi bo to tak jakby 2 w 1 ale niestety są one droższe(mowa o dobrych firmach jak Eibach) nie wiem jak inne, dużo w rozsądnej cenie na allegro jest z firmy TA Technix ale z tego co widzę jest zwykle zakres od -35,rozumie że ktoś kto ma cos takiego może sobie na zimę ustawiać właśnie na -35 i tu moje pytanie... jak sobie radzi zawiecha na -35 w zimie? bo jak spoko to można na stałe zamontować właśnie taką(nie gwint)Kowi87 masz piękne auto(pewnie jeszcze niżej zglebione) i polecasz -35(zakładam że masz z takim zawieszeniem doświadczenie)mógłbyś napisać jak daje radę -35 w zimowych warunkach?Z góry dzięki za odpowiedź wszystkim:) Ps.przy kołach 205/55/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 bierz śmiało -35 jak nie chcesz gwintu, w zime nie ma tragedii, tymbardziej ze te zimy u nas ta coraz bardziej angielskie sie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsu 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 to teraz spytam co najlepiej z -35 wybrać?z tego co wyczytałem na allegro wynika że Eibach to porządna firma przy której komfort jazdy nie ucierpi czy może jakieś inne proponujecie? na razie w moim avancie jak ostatnio sprawdzałem na naklejce jest 1 BA i od samego poczatku a auto mam 2 lata wydaje mi się jakieś za wysokie i tej przestrzeni pomiędzy oponą a nadkolem tyle że nie tylko rękę by wsadził chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 H&R polecam... w B6 jest bardziej komfortowo niz na ORI S-line a siedzi z 15 mm nizej. sprawdzone na spotach i porownane na 3 autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Eibach z załozenia ma -30, mam u siebie aktualnie te sprężyny, zdjecia sa przy 16", 17" i 18" w każdej opcji szpara na 2 palce, ale przy 18tce to juz jak koza wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsu 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 gdzie masz te zdjecia?bo chetnie bym zobaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zaraz cos wkleje:wink: ---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ---------- -30 dla 15" 16" 17" i 18" Przy 16tce i 18tce nie ma zapasu, z zapasem ładnie sie zawiecha równała wzgledem osi:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsu 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 dzięki za foty,fajnie można porównać i widzę że chyba -30 spokojnie wystarcza Wink na 18 to jest jednak wygląd robiący wrażenie:) bardzo spada na komforcie przy takich kołach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jeśli twoje uzytkowanie auta nie odbywa sie w 80% p odziurach to zdecydowanie najlepszy wybór 18ka, fajnie sztywno na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jeśli ktoś z was by chciał springi H&R -50 przód i -40 tył to mogę je popchnąć dalej, do TDI. Sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się