paulo23 0 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam wszystkich mam pytanie czy wszystkie v ki mają takie delikatne drgania na biegu jałowym?Pytam bo miałem kiedyś A6 2.4 a teraz posiadam A4 z tym samym silnikiem i takimi samymi objawami. *proszę wpisywać w temat oznaczenie silnika - regulamin się kłania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 podobno tak jest, ja u siebie już zmieniłem świece, kable i obroty dalej falują pomiędzy 720 a 760 rpm na biegu jałowym, zastanawiam się czy to może być wina którejś cewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cris 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 u mnie też delikatnie drga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariot 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 a ja powiem szczerze ze nie drga mi silnik.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 U mnie delikatnie obroty falują, żadnych błędów, spalanie w normie, też się czasem zastanawiam skąd to falowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Witam Ja mam podobne objawy, może to nie jest aż tak uciążliwe ale nie koniecznie komfortowe. Mam audi A4 z motorem 3.0. Myślałem o różnych rzeczach co i jak... wymienione mam cewki wszystkie 6 BERU, nowe świeczki sprawdzałem dolot czy gdzieś nie puszcza, powymieniałem kilka przewodzików od odpowietrzenia bo już kruche były, sprawdzałem spalanie, sondy pracują prawidłowo, cewki maja odpowiedni zakres, a objawy tak jak u was, a więc uznaję to iż tak może jest. Latem przybieram się jeszcze do zdemontowania kolektora całkiem i przepustnicy wyczyszczę bo tam może jest jakiś nagar. Ogólnie autko śmiga a więc nóżka na pedał panowie i przegonkę co jakiś czas może one tego potrzebują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cris 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 u mnie ma przegonkę :banan:nie żałuje gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesper74 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Rowniez mam ten silnik i 240 tys na zegarach i chodzi super zadnych falowan.Zmienialem caly osprzet silnika swiece przewody itd,ale i wczesniej nie bylo falowan tylko zrobilem to przy okazji wymiany uszczelek pod pokrywami zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Do sprawdzenia korekty na biegu jałowym i jaki jest rozjazd między stronami, bo może rozrząd robiony bez blokad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost1717 0 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Tak Was czytam koledzy i sie zastanawiam... gdzie wy jeździcie serwisować swoje fury ,ze tak prostej sprawy jak ustawienie wolnych obrotów nie macie poprawnie zrobione ? Dla wszystkich którzy mają problemy z wolnymi obrotami tzn. czuć minimalne wibracje gdy auto jest rozgrzane itp. a nadal czujecie wibracje odpalamy auto zapinamy vaga / vagcom / vagcana / vcp czy co tam macie pod ręką Vag - Silnik - adaptacja - kanał 1 - wartość domyślna to 128 zmieniając wartosc z 128 np. na 132 zwiekszamy obroty jałowe silnika , musimy to robić najpierw testując nową wartosc, gdy silnik ją przyjmnie klikamy zapisz i powinno być wszystko o.k!Obroty dobieramy do auta metodą prób i błędów ponieważ każde auto inaczej sie zachowuje..czasami wystarczy bardzo delikatna zmiana i nie ma zadnych drgań! Zmiany te są całkowicie bezpieczne i tyczy sie to aut z automatem i manualem. pozdro Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jericho 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 odpalamy auto zapinamy vaga / vagcom / vagcana / vcp czy co tam macie pod ręką Vag - Silnik - adaptacja - kanał 1 - wartość domyślna to 128 zmieniając wartosc z 128 np. na 132 zwiekszamy obroty jałowe silnika , musimy to robić najpierw testując nową wartosc, gdy silnik ją przyjmnie klikamy zapisz i powinno być wszystko o.k!Obroty dobieramy do auta metodą prób i błędów ponieważ każde auto inaczej sie zachowuje..czasami wystarczy bardzo delikatna zmiana i nie ma zadnych drgań! Zmiany te są całkowicie bezpieczne i tyczy sie to aut z automatem i manualem. pozdro Łukasz Czy ta opcja zadziala w 1.8T AWT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tak Was czytam koledzy i sie zastanawiam... gdzie wy jeździcie serwisować swoje fury ,ze tak prostej sprawy jak ustawienie wolnych obrotów nie macie poprawnie zrobione ? Dla wszystkich którzy mają problemy z wolnymi obrotami tzn. czuć minimalne wibracje gdy auto jest rozgrzane itp. a nadal czujecie wibracje odpalamy auto zapinamy vaga / vagcom / vagcana / vcp czy co tam macie pod ręką Vag - Silnik - adaptacja - kanał 1 - wartość domyślna to 128 zmieniając wartosc z 128 np. na 132 zwiekszamy obroty jałowe silnika , musimy to robić najpierw testując nową wartosc, gdy silnik ją przyjmnie klikamy zapisz i powinno być wszystko o.k!Obroty dobieramy do auta metodą prób i błędów ponieważ każde auto inaczej sie zachowuje..czasami wystarczy bardzo delikatna zmiana i nie ma zadnych drgań! Zmiany te są całkowicie bezpieczne i tyczy sie to aut z automatem i manualem. pozdro Łukasz Sprawdzałem tą opcje u siebie i niestety żadnych pozytywnych zmian, aczkolwiek fajnie było przez chwile móc wpłynąć na obroty bez dotykana gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się