Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Drgania V6 2.4 to norma?


paulo23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanie czy wszystkie v ki mają takie delikatne drgania na biegu jałowym?Pytam bo miałem kiedyś A6 2.4 a teraz posiadam A4 z tym samym silnikiem i takimi samymi objawami.

*proszę wpisywać w temat oznaczenie silnika - regulamin się kłania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno tak jest, ja u siebie już zmieniłem świece, kable i obroty dalej falują pomiędzy 720 a 760 rpm na biegu jałowym, zastanawiam się czy to może być wina którejś cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja powiem szczerze ze nie drga mi silnik....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie delikatnie obroty falują, żadnych błędów, spalanie w normie, też się czasem zastanawiam skąd to falowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam podobne objawy, może to nie jest aż tak uciążliwe ale nie koniecznie komfortowe. Mam audi A4 z motorem 3.0. Myślałem o różnych rzeczach co i jak... wymienione mam cewki wszystkie 6 BERU, nowe świeczki sprawdzałem dolot czy gdzieś nie puszcza, powymieniałem kilka przewodzików od odpowietrzenia bo już kruche były, sprawdzałem spalanie, sondy pracują prawidłowo, cewki maja odpowiedni zakres, a objawy tak jak u was, a więc uznaję to iż tak może jest. Latem przybieram się jeszcze do zdemontowania kolektora całkiem i przepustnicy wyczyszczę bo tam może jest jakiś nagar. Ogólnie autko śmiga a więc nóżka na pedał panowie i przegonkę co jakiś czas może one tego potrzebują :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ma przegonkę :banan:nie żałuje gazu.:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez mam ten silnik i 240 tys na zegarach i chodzi super zadnych falowan.Zmienialem caly osprzet silnika swiece przewody itd,ale i wczesniej nie bylo falowan tylko zrobilem to przy okazji wymiany uszczelek pod pokrywami zaworow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Was czytam koledzy i sie zastanawiam... gdzie wy jeździcie serwisować swoje fury ,ze tak prostej sprawy jak ustawienie wolnych obrotów nie macie poprawnie zrobione ? Dla wszystkich którzy mają problemy z wolnymi obrotami tzn. czuć minimalne wibracje gdy auto jest rozgrzane itp. a nadal czujecie wibracje

odpalamy auto

zapinamy vaga / vagcom / vagcana / vcp czy co tam macie pod ręką

Vag - Silnik - adaptacja - kanał 1 - wartość domyślna to 128

zmieniając wartosc z 128 np. na 132 zwiekszamy obroty jałowe silnika , musimy to robić najpierw testując nową wartosc, gdy silnik ją przyjmnie klikamy zapisz i powinno być wszystko o.k!Obroty dobieramy do auta metodą prób i błędów ponieważ każde auto inaczej sie zachowuje..czasami wystarczy bardzo delikatna zmiana i nie ma zadnych drgań! Zmiany te są całkowicie bezpieczne i tyczy sie to aut z automatem i manualem.

pozdro

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpalamy auto

zapinamy vaga / vagcom / vagcana / vcp czy co tam macie pod ręką

Vag - Silnik - adaptacja - kanał 1 - wartość domyślna to 128

zmieniając wartosc z 128 np. na 132 zwiekszamy obroty jałowe silnika , musimy to robić najpierw testując nową wartosc, gdy silnik ją przyjmnie klikamy zapisz i powinno być wszystko o.k!Obroty dobieramy do auta metodą prób i błędów ponieważ każde auto inaczej sie zachowuje..czasami wystarczy bardzo delikatna zmiana i nie ma zadnych drgań! Zmiany te są całkowicie bezpieczne i tyczy sie to aut z automatem i manualem.

pozdro

Łukasz

Czy ta opcja zadziala w 1.8T AWT?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Was czytam koledzy i sie zastanawiam... gdzie wy jeździcie serwisować swoje fury ,ze tak prostej sprawy jak ustawienie wolnych obrotów nie macie poprawnie zrobione ? Dla wszystkich którzy mają problemy z wolnymi obrotami tzn. czuć minimalne wibracje gdy auto jest rozgrzane itp. a nadal czujecie wibracje

odpalamy auto

zapinamy vaga / vagcom / vagcana / vcp czy co tam macie pod ręką

Vag - Silnik - adaptacja - kanał 1 - wartość domyślna to 128

zmieniając wartosc z 128 np. na 132 zwiekszamy obroty jałowe silnika , musimy to robić najpierw testując nową wartosc, gdy silnik ją przyjmnie klikamy zapisz i powinno być wszystko o.k!Obroty dobieramy do auta metodą prób i błędów ponieważ każde auto inaczej sie zachowuje..czasami wystarczy bardzo delikatna zmiana i nie ma zadnych drgań! Zmiany te są całkowicie bezpieczne i tyczy sie to aut z automatem i manualem.

pozdro

Łukasz

Sprawdzałem tą opcje u siebie i niestety żadnych pozytywnych zmian, aczkolwiek fajnie było przez chwile móc wpłynąć na obroty bez dotykana gazu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...