michalpod Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam wszystkich jestem od niedawna uzytkownikiek A4 z 1z-tem, zakupiłem go 2 miesiące temu w niemczech. Mama problem z cisnieniem doładowania. po podpieciu vaga i pomiarów na bloku 011 wykazuje mi ciśnienie bezwzgledne ok 1,6 bara przy obciążeniu i rozgrzanym motorze, wydaje mi sie że to za mało? Auto jakby sie muli. Turbina jest sucha, auto dobrze pali na zimnym silniku, spalanie jest w granicach 6l/100km, zrobiłem 5000 od kupna i wymiany oleju i stan jest bez zmian, brak błędów na vagu, ogólnie jest ok ale ten "muł" . Cóz to może być, moze ten N75 prosze o radę
Przemots Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Turbina żeby w 1Z osiągneła 1.6 bara to jeszcze się nie spotkałem.Przeładowuje Ci i to dużo.Mi na maxa w golfie dochodzi do 1,2 bara ale zaraz zbija do fabrycznego 0,8-0,9bara.Coś masz nie tak.Zobacz wężyki od N-75 a najlepiej to zmostkuj(połącz) niebieski z czerwonym i zobacz czy Czy Ci dalej przeładowuje.Masz notlauf????
michalpod Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 tzn. 1,6 z cisnieniem atmosferycznym czyli [0,6 samego doładowania]
Piotrek98igo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 kolega pewnie zasugerowal sie 1,6mbar minus atmosferyczne czyli pewnie okolo 0,6bara wychodzi ze laduje
michalpod Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 tak dokładnie tak (0,6 bara) no własnie ale co może byc przyczyna takiego cisnienia turbo do wymiany? mam nadzieje ze nie
Piotrek98igo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jezeli nie mozesz zrobic pelnych logow(najlepsze rozwiazanie) to oblukaj przewody do IC oraz wezyki do N75 i ewentualnie podmien go na nowy
Norbi TDI Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 nie napisałeś czy bardzo dymi :?:bo to istotne, logi by się zdały dynamiczne . Gdy Turbo przeładuje będzie bład 00575
michalpod Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jak się da to umieszcze logi dynamiczne ale przy 3000Rpm mam 0,6 bara doładowania auto (nie dymi) i na pewno nie ma przeładowania ani zadnych błedów jakie elemety sa jeszcze odpowiedzialne za doładowanie w (1z) ?? oprócz turbo serdecznie prosze o radę , moze ktos tez tak kiedys miał
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jak się da to umieszcze logi dynamiczne ale przy 3000Rpm mam 0,6 bara doładowania auto (nie dymi) i na pewno nie ma przeładowania ani zadnych błedów jakie elemety sa jeszcze odpowiedzialne za doładowanie w (1z) ?? oprócz turbo serdecznie prosze o radę , moze ktos tez tak kiedys miał caly uklad dolotowy musisz sprawdzic .. moze IC masz nieszczelny .... ?
michalpod Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Dzieki za podpowiedz z dolotem , sprawdze szczelnośc i dam znac co sie zmieniło
baskecior Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 0,846 BAR`a (bez atmosfery) - tyle powinna pompować turbina w 1Z w zakresie 2000-3500 rpm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się