Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana łożyska koła tylnego fotostory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem dzisiaj łożysko może się komuś opis przyda

Po zdjęciu koła mamy taki widok

a>

odkręcamy zacisk cztery śruby i zdejmujemy zabezpieczenie łożyska (ten metalowy dekiel) zacisk podwieszamy do sprężyny żeby nic nam nie wisiało i mamy taki widok

a>

Zdejmujemy zabezpieczenie i odkręcamy śrubę zdejmujemy tarcze i wybijamy delikatnie dwa łożyska najpierw jedno

http://img828.imageshack.us/img828/5954/40082771.jpg

potem drugie

a>

razem z ich metalowymi prowadnicami(nie wiem jak to się fachowo nazywa)

Składamy wszytko w odwrotnej kolejności . Łożysko tylne te przy piaście możemy wbić młotkiem delikatnie najlepiej wprasować na prasie z przodem robimy podobnie tylko łożysko dokręcamy jak tarcza będzie na piaście tylko nie przesadzamy z dokręcaniem bo możemy szybko łożysko załatwić najlepiej jest dokręcić i założyć koło i poruszać czy nie ma luzu jeśli nie to skręcamy wszytko i mamy spokojną jazdę. A jeszcze trzeba pamiętać o smarze żeby był nowy i nie zabrudzony. Może komuś się przyda

Opublikowano

no nie wiem czy długo pochodzą ci te łożyska jak na oko dokrecasz

z tego co ja wiem to dokreca sie do końca (z wyczuciem delikatnie) i odkreca się ćwierć obrotu

niech mnie ktoś poprawi jak się myle

Opublikowano

Dokręca się nie na siłę tylko z wyczuciem i powoli odkręcając nakrętkę sprawdza się wychylenie luz ruszając na boki,koło na feldze stalowej oczywiście do sprawdzania luzu

Opublikowano

W B6 jest identycznie? Bo lewe tylne łożysko trochę zaczyna hałasować :)

Opublikowano
W B6 jest identycznie? Bo lewe tylne łożysko trochę zaczyna hałasować :)

w B6 jest znacznie gorzej, poniewaz trzeba wyciagac łozysko ze zwrotnicy

Opublikowano

Znajomy mi powiedział, że całą piastę trzeba zmieniać :E Nie można wyprasować samego łożyska i wprasować nowe w tarczę?

Opublikowano

mozna zrobic jedno i drugie

jak chcesz to mam dwie kpl zwrotnice z piastami i łozyskami, oddam tanio

pod warunkiem że masz oske

Opublikowano

Multitronic więc... :D

Ile byś chciał za samą tylną piastę? Pytam orientacyjnie, bo łożysko zaczęło huczeć od jakiś 30 km, ale jak stan się pogorszy to będę wiedział do kogo pisać :)

Opublikowano

piasta jest razem ze zwrotnica

jeżeli chcesz to rozdzielic to łozysko sie rozleci

Opublikowano

Czyli trzeba wymieniać to jako całość (http://beta.motostacja.pl/pl/p/FAG-LOZYSKO-KOLA-PIASTA-TYL-AUDI-A4-B6-8E-EXEO-8EC/1515) i nie można zrobić tego jak należy (wyprasować stare i wprasować nowe łożysko)?

Eh, ten samochód i te rozwiązania VAG zaczynają mnie coraz bardziej irytować :D

Opublikowano

mozesz wyciągnac stare i zapakowac w to miejsce nowe

nie ma zadnego problemu, tym że łozsyko kosztuje ok 300zł

do tego robocizna a ja Ci proponuje komplet ze zwrtonicami za tyle samo

Opublikowano
mozesz wyciągnac stare i zapakowac w to miejsce nowe

nie ma zadnego problemu, tym że łozsyko kosztuje ok 300zł

do tego robocizna a ja Ci proponuje komplet ze zwrtonicami za tyle samo

Wymienić to sam bym we własnym zakresie to zrobił, bo lubię takie robótki :P Mówiąc komplet masz na myśli lewy i prawy tył?

Opublikowano

tak, komplet na tył, lewa i prawa strona do ośki

Opublikowano

Dobra więc tak jak mówiłem, jak stan się pogorszy to się do ciebie odezwę :)

Dzięki za info.

Opublikowano

a niby co ma sie dziać

wiele lat temu miałem od nowosci forda sierre, wykreciłem nim ponad pół miliona kilometrów

do łozysk nawet nie zaglądałem a a z tego co wiem auto jezdzi do dzisaj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...