STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie? Kolego mam dokładnie to samo! Ja przy liczniku od żółtej wtyczki miałem 2 biało niebieskie, ciąłem najpierw jeden dla testu, później drugi lutując pierwszy. Nie wiadomo za co się złapać. ale co nie przestało drgać??
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Masz w swoim 1Z pompkę paliwa? Jakie ona ciśnienie daje? to jak to sprawdzic?? Podać numer i będzie wspólnie szukać jej parametrów na internecie :-)
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Masz w swoim 1Z pompkę paliwa? Jakie ona ciśnienie daje? to jak to sprawdzic?? Podać numer i będzie wspólnie szukać jej parametrów na internecie :-) Ok. sprawdze jutro.
daw2 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Przestancie zartować z tą pompką Pod koniec tygodnia rozbiore po raz 3 ten nastawnik zamówiłem już myjkę ultradźwiękową i jeszcze raz powalcze z nim:(
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Nie żartuję z pompką. Za mały przepływ paliwa może powodować "zakrztuszanie" się pompy. Chciałaby podać paliwo a nie może.
daw2 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Mówisz o tej wstepnej wewnątrz pompy wtryskowej czy może jakiejś elektrycznej krórej jeszcze nigdy nie widziałem w 1z. Wiem że elektryczną montuja magicy zeby zwiekszyć wydajnośc pompy vp37.
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 O elektrycznej. Nie ma co ukrywać, z czasem sprawność pompy wstępnej ulega pogorszeniu i można się poratować elektryczną pompą paliwa z ciśnieniem wyjściowym tak ok 0.5-0.7 bar (co by nie zaburzyć ciśnień wewnątrz pompy wtryskowej).
Si?a Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie? Kolego mam dokładnie to samo! Ja przy liczniku od żółtej wtyczki miałem 2 biało niebieskie, ciąłem najpierw jeden dla testu, później drugi lutując pierwszy. Nie wiadomo za co się złapać. ale co nie przestało drgać?? Przestało drgać, ale pojawił się nowy problem, który występuje również u Ciebie. Po dodaniu gazu szarpnie chwile i jedzie normalnie. Zauważyłem, że największe szarpnięcie jest na 2 biegu do 1500obrotów. Najbardziej czuć szarpnięcie gdy całkowicie na 2 biegu puszczamy gaz i wskazówka jest poniżej 1500obrotów, wtedy szybko dociśniemy pedał gazu do połowy i czuć konkretnie szarpnięcie.
Grzesiekkbc Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Macie jakieś rozwiązanie tego problemu co kolega pisał post wyżej nade mną?
Si?a Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Podmieniłem ECU, dalej to samo. Może być wina pompy?
vauxhall95 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 odciecie impulsu z licznika skutkuje: brak tempomatu,szarpanie przy ruszaniu zmiany biegow,jakby sprzeglo nie byl zsynchronizowane Ja zawsze robie bo mam kolege z takim przypadkiem ale ma tempomat, pod kierownica zamontowalem przelacznik,ktory sobie wlacza jak chce tempomat. chodzi o A6 AFN wymieniona pompa,wtryski,rozrzad,poduszki,dwumas jest to samo wiec zostal przelacznik ktory sie sprawdza w 100%
czaja77 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A po co wy wszyscy tniecie te kable? nie łatwiej je wypiąć po prostu z kostki?
daw2 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ja umyłem w myjsce ultra dzwiekowej i znacznie pomogło teraz to rzadkość jak szarpnie w wczesniej to cały czas trzeba było deptac by normalnie jechac. Tez po odpieciu predkosciomierza dziwnie mi sie jezdziło, szarpało bardziej przy zmianie biegów. Teraz zalożyłem ecu 16 bit z softem i tez bardzo szybko z obrotów schodzi ale tez bardzo szybko się wkreca.
Si?a Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika? Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach. Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety. Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach. Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia. Pozdro.
Si?a Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło.
vauxhall95 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika? Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach. Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety. Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach. Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia. Pozdro. Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed:
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło. Powtarzam jeszcze raz nastawnik nie jest brudny jest źle złożony albo jak ma softa to wina softa tyle. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika? Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach. Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety. Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach. Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia. Pozdro. Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed: Dlatego jak sie nie ma wiedzy to się nie bierze za rozbieranie pompy wtryskowej.
Si?a Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 mam softa, żeby wyeliminować ecu to przełożyłem z innego 1Z komputer i niestety objawy były takie same. Zostaje nastawnik. Podjadę do pompiarza i powiem co jest grane, żeby składał nastawnik aż przestanie szarpać
vauxhall95 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło. Powtarzam jeszcze raz nastawnik nie jest brudny jest źle złożony albo jak ma softa to wina softa tyle. ---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika? Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach. Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety. Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach. Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia. Pozdro. Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed: Dlatego jak sie nie ma wiedzy to się nie bierze za rozbieranie pompy wtryskowej. Sory ale nie moge sie powstrzymac na C*h*j jestes na tym forum zeby samemu czerpac korzysci nie jezdzac po mechanikach a inni niech jezdza i placa.Takiego czegos nie rozumiem.Zobaczymy jak ty bedziesz potrzebowal pomocy.:thumbdown:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się