wesz82 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Jak w temacie. Ostatnio zauważyłem ze wycieka mi ropa z pod dekielka nastawnika,wymieniłem uszczelkę dekielka ale po paru dniach zauważyłem ze ropa zbiera sie w tym wyżłobieniu w dekielku co wchodzi w nie śruba ta trójkątna oraz cieknie spod nastawnika. Pytanie czy ropa może po tej śrubie wędrować do góry???Dodam że jest to ta najdłuższa śruba z dekielka. Czy sama wymiana uszczelki pod nastawnikiem wystarczy????
vauxhall95 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 nie nie wystarczy,niekiedy tam wali jezeli zmienisz na inna sruba,tamta jest dosyc specjalna.A mi poprostu w jednym czy dwoch cieklo z powodu wyrobienia-dekielek do wymiany.Daj podkladke malutka i sprawdz Moze byc opcja ze masz dawke zle ustawiona nastawnikiem i tez niekiedy pocieknie.
Renegade Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Zdarza się pęknięcie gwintu pompy, i takie objawy jak piszesz mają miejsce. Po wymianie uszczelek zgodnie ze sztuka nie ma prawa nic cieknąć, chyba że powierzchnia przylegania Stellwerk-a jest nierówna. Powyższe to znikomy procent.
wesz82 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Śrubka jest ta sama tylko ze spiłowałem ja w celu dopasowania do zwykłej nasadki. Może być tak ze dekielek po prostu krzywo dolega??? Przed wymiana uszczelki i tak sprawdzę dawkę takze e jakby co to ja zmniejsze. Czyli moze byś tak ze gwint w pompie jest zerwany??czy wtedy nie dałoby rady dokręcić śruby?? Już mam dość,bo po każdym odpaleniu zostaje plama pod samochodem,wstyd na maksa.
karbonek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Nie jeździsz na ropę a na olej napędowy...
wesz82 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Nie jeździsz na ropę a na olej napędowy... Jak zwał tak zwał Przed wczoraj zabrałem sie za uszczelnienia nastawnika i w sumie to nie taki straszny diabeł.... Najtrudniej jest nacelowac bolcem w otwór gdyż ta tulejka w pompie ruchoma jest na 4 strony. Juz drugi dzien suchutko i nie zostaje nawet kropka pod autem takze wychodzi na to ze jak uszczelniłem dekielek nastawnika przez otwór na śrubę,tą która przebiega przez dekielek oraz cały nastawnik paliwo zbierało sie i wyciekało,w sumie pewnie pod nastawnikiem tez przeciekało. Jak znajdę chwiel to zmienie uszczelkę pomiedzy tłoko rozdzielaczem i w zaworkach chodz jest tam sucho ale zrobie to profilaktycznie Dawka paliwa była ustawiona na 4 i taką zostawiłem bo nie moglismy zmienic jej Vag-iem. Zauwazyłem ze autko z rana ciup ciężej pali trz nie ma mega różnicy,jeszcze sprawdze kąt a jak to nie on to zmienie dawke na 3.5. Panowie mam pytanie ile powinno wynosić RSW??? U mnie wachało sie w granicach 1,61-1,75.
karbonek Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Mógłbyś opisać jak uszczelniłeś pompę?
wesz82 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Mógłbyś opisać jak uszczelniłeś pompę? W sumie uszczelniłem tylko nastawnik bo z pod niego sie lało i to w nie małych iliościach:) Wszystko jest opisane na klubie ale scos u nas nie wchodza zdjecia wiec zajrzyj tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741 Jak masz pytania to wal smiało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się