Songoaudis Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 192 tys plyn czysty olej ze tak powiem bez dodatkow do kolektora nie zaglodalem obstawiam ze sonda kaput
Magicbattle Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 a przepustnice czysciles? jedz na stacje diagnostyczna na analizator spalin to ci powiedza czy sonda jest do wyrzucenia. bo tak po co masz sie ladowac w koszty. a to raczej powinno byc za darmo a jak nie gora 20 zl.
Songoaudis Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 analiza to nie 20 zl tylko 70 zl w tamtym roku ale mam za to logi z jazdy nie wiem czy cos to da http://vaglog.rtnet.pl/kopa6_79632.html http://vaglog.rtnet.pl/kopa6_79633.html http://vaglog.rtnet.pl/kopa6_79634.html
Norbi Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Generalnie ile spala Ci to V6 i jak sprawdzałeś?
Songoaudis Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Panowie mam jeszcze takie pyta dzis podpielem miernik do sond obie chodza takze sondy odpadaja ale za to program poslki vag czy vag com powyzej 2,5 tys obrotow rozlaczalo sondy pokazuja w vag comie ze stoja nie pracuja a u kolegi w 1.8 z 95 rok podpielem sie do obu programow i nie rozlaczalo powyzej 2,5 tys obrotow nawet do odcinki na obrotomierzu i nie rozlaczylo sonde pokazywalo jak chodzi czyli sterownik padl ? czy co
PABLO Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 nie pamietam czy w tym silniku czasem nie ma dwoch katow. W ABC występowały 2 katy jak i jeden. U mnie był jeden zanim go wywaliłem.
Kasjan Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ja mam dokładnie taki sam silnik i u mnie pali, na trasie na zlot do bukowiny spaliła mi podobnie jak i dla PABLA ~8l. No ja na Twoim miejscu zacząłbym od zerknięcia na sondę... Kata u siebie wywaliłem i jest różnica, lepiej sie zbiera. Jak zostawisz ori tłumik to hałas we wnętrzu nie wzrośnie a i na zew. niezauważalnie.
Songoaudis Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 mowie wam juz ktorys raz z rzedu ze na mierniku sondy chodza a na vag comie stoja i nie wiem jak sprawdzic sterownik czy jest walniety
edekxp Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 mowie wam juz ktorys raz z rzedu ze na mierniku sondy chodza a na vag comie stoja i nie wiem jak sprawdzic sterownik czy jest walniety A może przewód ma przerwę sonda-sterownik miernik sondy wpinałeś do wtyczki sondy?
Songoaudis Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2012 mowie wam juz ktorys raz z rzedu ze na mierniku sondy chodza a na vag comie stoja i nie wiem jak sprawdzic sterownik czy jest walniety A może przewód ma przerwę sonda-sterownik miernik sondy wpinałeś do wtyczki sondy? tak wpinalem do wtyczki sondy i na mierniku cyferki lataly nie bylo jednego wskazywania cyfr
majkel_majki Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Rozbierz sterownik i zobacz czy nie jest ugnita albo rozlutowana któraś ścieżka na druku, sprawdź zwłaszcza w pobliżu złącza.
edekxp Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Nie wiem gdzie w takim silniku jest sterownik, ale już naprawiałem z A3 8l, tam jest na podszybiu i piny były zaśniedziałe i w sterowniku zimne luty
Songoaudis Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 no wczoraj dalem znajomemu auto to na ktsie jak dales obroty powyzej 2,5 tys tez wywalo ktsa dorwalem drugi sterownik i jade niedlugo na podmianke i dopasowac sterownik jakos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się