Agrzesiek4 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 witam, podczas uruchamiania zimnego silnika przez chwilke cos dzwoni, jakby szklanki pod pokrywa, co to moze byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 w swoim pytaniu juz sobie odpowiedziales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrzesiek4 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 no ale dlaczego dzwonia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 U mnie jest chyba podobne zjawisko, zawsze rano jak odpalam zimny silnik 2-3 min. slychac metaliczny stukot. Jak silnik jest rozgrzany wszystko jest OK. Z tego co wyczytalem na forum to prawdopodobnie regulatory popychaczy. Podobno można z tym tak jeżdzić jesli nie stuka to caly czas. Tutaj masz linka http://www.a4-klub.pl/smf/na_zimnym_cykaja_zawory_co_to_moze_byc-t2078.15.html poczytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 olej do wymiany, poczatek konca popyhacza/y lub zbyt niskie cisnienie oleju przy zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Nie dramatyzuj,popychacze moga rano stukac,jest o tym w instrukcji a kwalifikują sie do wymiany gdy stukaja na cieplym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 podepnij pod VAG'a on Ci powie co jest nie tak nie wiem czy to coś pomoże bo w moim przypadku VAG nie wykazuje żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Ja bym na twoim miejscu wymienił najpierw Olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrzesiek4 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 wymienialem olej dwa miesiace temu, wiec nie wiem czy to od oleju zalezy, lalem do niego Castrol polsyntetyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 nie lej Castrola tylko jakiś inny ja miałem zalany to u mnie też grały zmieniłem na Vavoline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acadaptor 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 i na tym valvoline juz ci nie klekotały?? bo ja mam podobny problem dzwonienia na zimnym silniku. a jaki jest koszt takich popychaczy do audi 2,0 benzyna 131KM?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 raz na jakiś czas klekoczą ale to trwa z3-4sekundy ale to rzadko kiedy,np w BMW tez mi szklanki klekotały a po zalaniu tego oleju ucichły i jak do tej pory narazie sie nie odzywają a jezdze juz rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acadaptor 0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ja mam na swojej audi 165tyś km, to jaki olej zalać najlepiej wg Ciebie bo ja to bym lał pełen syntetyk.A pamiętasz może dokładną nazwę tego valvoline?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 0 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Valvoline Max Life 10W-40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ronin 0 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Panowie, już wcześniej ktoś wspominał (przy innym temacie) o problemie oleju, być może niektóre partie oleju są podrabiane i stąd te problemy. Sama nazwa i pudełko przypuszczalnie nie ma żadnego znaczenia. Trudno powiedzieć jak to odróżnić, może renomowane stacje posiadają własne dostawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrekk25 0 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Jak klekocze przy zimnym silniku i po ok 2 sek przestaje to nie jest źle, pompa działa wiec się nie przejmuj a jak będą cały czas klekotać to wtedy będziesz sie martwil. Ja przy 240 tyś zalałem mineralny jak narazie jest ok i klekotanie ustało. Oczywiście nikomu nic nie sugeruje jest to tylko wypowiedz a mineralny został wlany pomyłkowo i już tak zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się