Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falują obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega ma A4 B6, nie wiem jaki silnik dokladnie, ale pewnie taki jak moj , aWX bo tez ma 130 koni i skrzynie 5-tke. Oto co mu sie dzieje, odpala auto i przez pare sekund mu faluja obroty , tak miedzy 900-1100 i troszke trzesie buda, po paru sekundach wszystko sie stabilizuje i obroty ladnie trzyma. Po ponownym odpaleniu jest juz ok, i co to moze byc ? Ja mu poradzilem zeby swiece sprawdzil, macie jakis pomysl ?

Opublikowano

Jak przy zimnie, to jest to normalny objaw (zależy od temp. zewnętrznej, jakości paliwa, filtrów).

Opublikowano

Włącza się dogrzewanie świec żarowych, a co za tym idzie powinien też tykać przekaźnik. U mnie to jest 202

Dobrze koledze doradziłeś by sprawdził świece żarowe. :hi:

Opublikowano

Temepratura jakas byla to nie na minusie a jakies 3, 4 stopnie, wiec to normalne ?

A mnie natomiast nurtuje takie cos, czasie jazdy nie dzialaja swiece prawda? W silnikach diesla, sa one tylko po to, by w zimie podgrzac komore, aby ulatwic zaplon ? Bo kolega ostatnio mi powiedzial, ze mial problem z odpaleniem, ze musial dluzej krecic, i jak sie okazalo, mial wszystkie swiece padniete. Tak mu sie stalo tez w 1.9 ale w B5

Opublikowano
Temepratura jakas byla to nie na minusie a jakies 3, 4 stopnie, wiec to normalne ?

A mnie natomiast nurtuje takie cos, czasie jazdy nie dzialaja swiece prawda? W silnikach diesla, sa one tylko po to, by w zimie podgrzac komore, aby ulatwic zaplon ? Bo kolega ostatnio mi powiedzial, ze mial problem z odpaleniem, ze musial dluzej krecic, i jak sie okazalo, mial wszystkie swiece padniete. Tak mu sie stalo tez w 1.9 ale w B5

Dlatego zalecają przed zimą sprawdzić funkcjonalność świec żarowych. A dodam jeszcze że jak silnik ma dobre ciśnienie to przy -20 powinien odpalić.

Opublikowano

Nt. diagnostyki świec http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?215760-ALL-TDI-Problemy-z-zimnym-silnikiem-w-mr%F3z-i-nie-tylko-Obs%B3uga-i-momenty-dokr%EAcania-%B6wiec-%BFarowych

Natomiast falujące obroty to raczaj problem z zasilaniem paliwem, lub pojawiajacy się i znikający tryb awaryjny, spowodowany np. uszkodzeniem czujnika temperatury G62, lub czujnika obrotow G28 lub...... itd, itd.

SUgeruję podłaczyć VAGa i sprawdzić błędy.

Opublikowano

Nawet jesli wystepuja tylko przy pierwszym zaplonie i trwaja kilka sekund ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...