sebul Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Kolega ma A4 B6, nie wiem jaki silnik dokladnie, ale pewnie taki jak moj , aWX bo tez ma 130 koni i skrzynie 5-tke. Oto co mu sie dzieje, odpala auto i przez pare sekund mu faluja obroty , tak miedzy 900-1100 i troszke trzesie buda, po paru sekundach wszystko sie stabilizuje i obroty ladnie trzyma. Po ponownym odpaleniu jest juz ok, i co to moze byc ? Ja mu poradzilem zeby swiece sprawdzil, macie jakis pomysl ?
karbonek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Jak przy zimnie, to jest to normalny objaw (zależy od temp. zewnętrznej, jakości paliwa, filtrów).
Jey_Di Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Włącza się dogrzewanie świec żarowych, a co za tym idzie powinien też tykać przekaźnik. U mnie to jest 202 Dobrze koledze doradziłeś by sprawdził świece żarowe.
sebul Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 Temepratura jakas byla to nie na minusie a jakies 3, 4 stopnie, wiec to normalne ? A mnie natomiast nurtuje takie cos, czasie jazdy nie dzialaja swiece prawda? W silnikach diesla, sa one tylko po to, by w zimie podgrzac komore, aby ulatwic zaplon ? Bo kolega ostatnio mi powiedzial, ze mial problem z odpaleniem, ze musial dluzej krecic, i jak sie okazalo, mial wszystkie swiece padniete. Tak mu sie stalo tez w 1.9 ale w B5
Jey_Di Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Temepratura jakas byla to nie na minusie a jakies 3, 4 stopnie, wiec to normalne ? A mnie natomiast nurtuje takie cos, czasie jazdy nie dzialaja swiece prawda? W silnikach diesla, sa one tylko po to, by w zimie podgrzac komore, aby ulatwic zaplon ? Bo kolega ostatnio mi powiedzial, ze mial problem z odpaleniem, ze musial dluzej krecic, i jak sie okazalo, mial wszystkie swiece padniete. Tak mu sie stalo tez w 1.9 ale w B5 Dlatego zalecają przed zimą sprawdzić funkcjonalność świec żarowych. A dodam jeszcze że jak silnik ma dobre ciśnienie to przy -20 powinien odpalić.
tomek040486 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Tak jest, świece to podstawa i zawsze gdy takie problemy występują przy niższej temp. to je trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności
Musashi Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Nt. diagnostyki świec http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?215760-ALL-TDI-Problemy-z-zimnym-silnikiem-w-mr%F3z-i-nie-tylko-Obs%B3uga-i-momenty-dokr%EAcania-%B6wiec-%BFarowych Natomiast falujące obroty to raczaj problem z zasilaniem paliwem, lub pojawiajacy się i znikający tryb awaryjny, spowodowany np. uszkodzeniem czujnika temperatury G62, lub czujnika obrotow G28 lub...... itd, itd. SUgeruję podłaczyć VAGa i sprawdzić błędy.
sebul Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 Nawet jesli wystepuja tylko przy pierwszym zaplonie i trwaja kilka sekund ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się