Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwa rodzaje silnika ADR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Silnik w moim samochodzie niestety zakończył już swój żywot i dlatego szukam nowego, a że chcę by był tak sam to szukam 1.8 5V ADR.

Oglądałem już sporo silników w internecie i na żywo i widzę że są jego dwa rodzaje: (ja posiadam ten po lewej)

silnik-audi-a6-a4-passat-b5-18-20v-adr-na-czesci-dzierzoniow_rev003.jpgaudi-a3-a4-a6-vw-1-8-20v-adr-silnik-maly-przebieg.jpg

Z tego co mi wiadomo to oprócz plastikowej osłony różnią się także kolektorem który w wersji po prawej jest plastikowy.

Wiecie może czy ten po prawej bedzie pasował, macie może jakieś informacje/doświadczenia w tej sprawie ?

Opublikowano

Szukasz gołego czy KPL jaki masz napinacz łańcucha rorządu w głowicy?? elektroniczny czy zwykły??

Opublikowano

ADR ma tylko elektrohydrauliczny napinacz

to nie AEB/ARK

słupki tych silników sa takie same

róznica z fot polega na roczniku silnika

ten na dole jest od 1998r

Opublikowano

Napinacz mam elektroniczny. Szukam gołego silnika ale mam okazje kupić silnik kompletny u mnie w mieście za fajną kase (gościu nie chce sprzedać samego słupka ale osprzęt można zawsze przełożyć) i on ma właśnie ten z zdjęcia po prawej dlatego pytam czy będzie pasować.

Opublikowano

bedzie

Opublikowano

elektrohydrauliczny czyli taki który ma wtyczkę obok głowicy...?? bo ja nia mam żadnej wtyczki jest ten prtosty napinacz hydrauliczny,,,, czerwiec 97r wiec niewiem o co kaman :)

Opublikowano

Kiedy byłem kupić silnik w Sosnowcu to gościu powiedział mi że w połowie 97r zaczeli montować elektroniczny napinacz. A że ja mam rocznik auta 97 to kazał mi sprawdzić czy na głowicy od strony skrzyni biegów jest taka wtyczka. Ja tą wtyczkę posiadam więc mam napinacz elektroniczny.

Tłumaczył mi to kilka razy i za każdym razem użył stwierdzenia elektroniczny a nie elektrohydrauliczny. Nie wiem dlaczego.

Opublikowano

miałem silnik adr z 98 roku i nie było elektronicznego napinacza.

Opublikowano
miałem silnik adr z 98 roku i nie było elektronicznego napinacza.

Elektroniczny ponad 2x droższy więc to może ktoś wymienił na zwykły.

Jak cały silnik przekładany to bez znaczenia z którym jest napinaczem.

Tyle że razem z silnikiem dobrze by było wziąć jego ECU (zwłaszcza ze względu na taka różnicę).

Warto sprawdzić czy ten na podmianę nie ma czasem przepustnicy bez linki(na potencjometr) bo u Ciebie jest linka i trzeba by wtedy pedał gazu/zespół pedałów przekładać na taki z potencjometrem.

Opublikowano

najprosciej bedzie kupic do 97r silnik ktory byl montowany i przelozyc.

Opublikowano
Tłumaczył mi to kilka razy i za każdym razem użył stwierdzenia elektroniczny a nie elektrohydrauliczny. Nie wiem dlaczego.

W wersji z elektroniką nazywa się to nastawnik wałka rozrządu, a bez jest to napinacz łańcucha

Opublikowano

nie ma co się czepiać nazewnictwa, każdy wie o co chodzi :decayed:

Opublikowano
Warto sprawdzić czy ten na podmianę nie ma czasem przepustnicy bez linki(na potencjometr) bo u Ciebie jest linka i trzeba by wtedy pedał gazu/zespół pedałów przekładać na taki z potencjometrem.

Ten na podmianę tak jak mój jest z linką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...