Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie czy po odpaleniu obroty powinny być 2000 czy mniejsze po pewnym czasie spadają 1500 dalej 1000 .

silnik 2.6 co może być uszkodzone czy ten typ tak ma dodam że VAG podpięty i żadnych błędów a pali ile chce

Opublikowano

byloo wiele razy... za obroty na jalowym w abc odpowiada krokowy silniczek... mozesz go wyplukac... adoptuje sie sam dosc dlugo... przepustnice tez bym wyczyscil... abc pali ile chce w zaleznosci od stylu jazdy... chyba ze pali 20/100 wtedy cos z mieszanka nie tak - sondy itp

Opublikowano

na vag nic żadnych błędów czyli sondy ok

Opublikowano
na vag nic żadnych błędów czyli sondy ok

Nie oznacza to że sonda działa prawidłowo. Musisz sprawdzić czy prawidłowo faluje.

Vag pokaże błąd sondy dopiero gdy będzie miała zwarcie lub przerwę w obwodzie.

Opublikowano

prawidłowo faluje co to znaczy ?:eusathink:

Opublikowano

ja bym w ABC zaczał od przepustnicy i kroka... sondy sondami... faluje tzn sprawdz na vaginie przebiegi

Opublikowano

przepustnica, podcisnienie, bądź problem z czujnikiem obrotów wału. Też nie ma błędów na vagu wtedy, a obroty z kosmosu...

Opublikowano

sprawdz przepustnice - wymyj z syfu tutorial jest na forum

i sprawdz silniczek krokowy

Opublikowano

Jeszcze jedna rzecz która powoduje falowanie i wysokie obroty , to potencjometr przepustnicy:wink:

Opublikowano

Podepnę się do tematu. U mnie przy temperaturze poniżej -10 na ssaniu ma ladne obroty 1100, a gdy jest cieplej to 1400 i to mnie denerwuje osobiście. I jak sie rozgrzeje to przywieszają sie na 1200 albo wyżej i muszę zdławiać sprzęgłem, co to może być? czyściłem przpustnice, krokowy, robiłem reset kompa.

Opublikowano

Do Kolegów powyżej: od kiedy w silniku ABC jest silniczek krokowy?

Opublikowano
Do Kolegów powyżej: od kiedy w silniku ABC jest silniczek krokowy?

A od kiedy go tam nie ma :grin:

Opublikowano

No u siebie nie zauważyłem, może i jest:eusathink: W każdym razie adaptacji przepustnicy VAGiem nie szło zrobić.

Opublikowano

Bo w 2.6 adoptuje się właśnie tego krokowca , a nie przepustnicę :wink:

Opublikowano

Przepustnica jest na lince dlatego nie da sie jej adoptowac ;)

a krokowiec steruje obrotami na jalowym i jest patrzac od przodu po lewej stronie przy przepustnicy - najlepiej go widac wlasnie po zdjeciu przepustu

Opublikowano

Czyli ten krokowiec musi być trefny najwidoczniej

Opublikowano

Hmm moze tak byc... niestety 2.6 jest bardzo kaprysny jesli chodzi o obroty biegu jalowego i przyczyn moze byc wiele tak jak wyzej widac

a co do krokowca to zamiennikow nie polecam - u mnie w mojej bylej nowy zamiennik chodzil gorzej niz ori fabryczny :grin:

fabryczny sie wymoczyl i sie uspokoil...

Opublikowano

Z tego co widzę to autko mi wchodzi na 1200 obrotów ale gdy rozgrzeje silnik do 90 stopni.

W przeciwnym razie mam koło 1800 obrotów cały czas.

czarną Vke ciężko jest nagrzać musiałbym przejechać troche na 7 tyś obrotów.

Dobra z tego co zauważyłem jeszcze.

To kopci mi na biało. Gdy jest temperatura minusowa.

ile wam pokazuje obrotomierz jak jedziecie 60 km/h ?? Bo umnie jest 3000 tyś obrotów.

A gdy jade 200 np zamyka obrotomierz. obkręca się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...