puchacz Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 mam pytanie czy po odpaleniu obroty powinny być 2000 czy mniejsze po pewnym czasie spadają 1500 dalej 1000 . silnik 2.6 co może być uszkodzone czy ten typ tak ma dodam że VAG podpięty i żadnych błędów a pali ile chce
arre Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 byloo wiele razy... za obroty na jalowym w abc odpowiada krokowy silniczek... mozesz go wyplukac... adoptuje sie sam dosc dlugo... przepustnice tez bym wyczyscil... abc pali ile chce w zaleznosci od stylu jazdy... chyba ze pali 20/100 wtedy cos z mieszanka nie tak - sondy itp
puchacz Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 na vag nic żadnych błędów czyli sondy ok
grzemo Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 na vag nic żadnych błędów czyli sondy ok Nie oznacza to że sonda działa prawidłowo. Musisz sprawdzić czy prawidłowo faluje. Vag pokaże błąd sondy dopiero gdy będzie miała zwarcie lub przerwę w obwodzie.
puchacz Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 prawidłowo faluje co to znaczy ?
arre Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 ja bym w ABC zaczał od przepustnicy i kroka... sondy sondami... faluje tzn sprawdz na vaginie przebiegi
darek.rst Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 i udało się naprawić auto ? co było przyczyną ? mam ten sam problem tyle że u mnie jest prawie cały czas 1500 obr.
DeeJay_Kill Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 przepustnica, podcisnienie, bądź problem z czujnikiem obrotów wału. Też nie ma błędów na vagu wtedy, a obroty z kosmosu...
arre Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 sprawdz przepustnice - wymyj z syfu tutorial jest na forum i sprawdz silniczek krokowy
waskivw Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Jeszcze jedna rzecz która powoduje falowanie i wysokie obroty , to potencjometr przepustnicy:wink:
RobertWS Opublikowano 12 Lutego 2013 Opublikowano 12 Lutego 2013 Podepnę się do tematu. U mnie przy temperaturze poniżej -10 na ssaniu ma ladne obroty 1100, a gdy jest cieplej to 1400 i to mnie denerwuje osobiście. I jak sie rozgrzeje to przywieszają sie na 1200 albo wyżej i muszę zdławiać sprzęgłem, co to może być? czyściłem przpustnice, krokowy, robiłem reset kompa.
majkel_majki Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Do Kolegów powyżej: od kiedy w silniku ABC jest silniczek krokowy?
waskivw Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Do Kolegów powyżej: od kiedy w silniku ABC jest silniczek krokowy? A od kiedy go tam nie ma
majkel_majki Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 No u siebie nie zauważyłem, może i jest:eusathink: W każdym razie adaptacji przepustnicy VAGiem nie szło zrobić.
waskivw Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Bo w 2.6 adoptuje się właśnie tego krokowca , a nie przepustnicę
arre Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Przepustnica jest na lince dlatego nie da sie jej adoptowac a krokowiec steruje obrotami na jalowym i jest patrzac od przodu po lewej stronie przy przepustnicy - najlepiej go widac wlasnie po zdjeciu przepustu
RobertWS Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 Czyli ten krokowiec musi być trefny najwidoczniej
arre Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 Hmm moze tak byc... niestety 2.6 jest bardzo kaprysny jesli chodzi o obroty biegu jalowego i przyczyn moze byc wiele tak jak wyzej widac a co do krokowca to zamiennikow nie polecam - u mnie w mojej bylej nowy zamiennik chodzil gorzej niz ori fabryczny fabryczny sie wymoczyl i sie uspokoil...
puchacz Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Z tego co widzę to autko mi wchodzi na 1200 obrotów ale gdy rozgrzeje silnik do 90 stopni. W przeciwnym razie mam koło 1800 obrotów cały czas. czarną Vke ciężko jest nagrzać musiałbym przejechać troche na 7 tyś obrotów. Dobra z tego co zauważyłem jeszcze. To kopci mi na biało. Gdy jest temperatura minusowa. ile wam pokazuje obrotomierz jak jedziecie 60 km/h ?? Bo umnie jest 3000 tyś obrotów. A gdy jade 200 np zamyka obrotomierz. obkręca się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się