Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jaka największa tarcza do seryjnych zacisków 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcialbym uzyskac informacje, jaka najwieksza tarcza wchodzi do seryjnych zaciskow(bez zmiany jarzma) z 3.0 TDI? - seryjna tarcza 320mm

dzieki

Opublikowano

czytalem to z dziesiec razy i nic z tego nie rozumiem

Opublikowano

Tylko 320mm, większa nie wejdzie

Opublikowano

proste pytanie, prosta odpowiedz - 320mm

Opublikowano

kurde, a ja gupi szukałem jakiegoś głębiej ukrytego sensu....

Opublikowano
kurde, a ja gupi szukałem jakiegoś głębiej ukrytego sensu....

:polew::dance2:

Opublikowano

dzieki, przepraszam, ze sprawilem tyle problemow :D

czyli dopiero po zmianie jarzma wejdzie 345mm (od S4) zgadza sie?

Opublikowano
dzieki, przepraszam, ze sprawilem tyle problemow :D

czyli dopiero po zmianie jarzma wejdzie 345mm (od S4) zgadza sie?

Tak zgadza się, tylko pamiętaj, że koła wtedy min. 17"

Opublikowano

z 17" moze byc nie lada klopot

ET max 40

Opublikowano

z Felga nie powinno byc problemow,

pod obecna czyli 18 8J et47 chcialbym wrzucic jakis lepszy set hamulcow, ale poki co sie zastanawiam, jaki by tutaj wybrac.

I teraz raczej widze, ze bede musial szukac zaciskow, oraz tarcz :)

Ma ktos jakis pomysl?

Opublikowano
z Felga nie powinno byc problemow,

pod obecna czyli 18 8J et47 chcialbym wrzucic jakis lepszy set hamulcow, ale poki co sie zastanawiam, jaki by tutaj wybrac.

I teraz raczej widze, ze bede musial szukac zaciskow, oraz tarcz :)

Ma ktos jakis pomysl?

ET47 to troche bieda, trzeba dac dystans

jak potrzebujesz hamulce to info masz ponizej

Opublikowano

a jakbyś dał tylko lepszy klocek, nie wystarczy Ci? bo teraz masz seryjne klocki?

Opublikowano

tak, teraz mam seryjny klocek. Lepszy tzn jaki?

Raczej sklaniam sie ku zmianie calego ukladu do przodu.

Opublikowano

Ferodo DS Performance - niestety prawie 2 razy droższe od standardowych klocków, ale za to siła hamowania będzie lepsza.

Opublikowano

O ile wiem, to bardzo ciezko dostac ds2500 do tych zaciskow, ktore obecnie sa.

Druga sprawa jest taka, ze tarcza tez nie jest w najlepszej kondycji.

W samochodzie troszke mocy przybylo, wiec chcialbym aby tez hamulce byly dobre :)

Opublikowano

a jakie masz teraz zaciski? 1 tłoczkowe?

Opublikowano

no tak, seria to 1tloczek

Opublikowano

no to nie ma problemu z lepszym klockiem, zagadaj do Devastation to napewno załatwi Ci coś w dobrej cenie.

Opublikowano

A co chcesz poprawic? Bo zwiekszajac tarcze zwiekszasz jej pojemnosc cieplna - istotne w tym przypadku by np tarcza sie nie zagotowala przy kolejnych dziesieciu hamowaniach. Przy jednorazowych hamowaniach duzo wiecej da dobra opona, klocki lepsze.. Poza tym caly czas sie dziwie checi poprawiania tych hamakow na sile. Przeciez to cywilne nie rajdowe auta..a z wynikiem 36m to i tak czolowka swiatowa.. 5 lat temu tylko 911 tak hamowalo.. Dzis poszli w ceramike.. W imprezie wrx tarcza ma 7 cm mniej srednicy i to sa dopiero hamaki do bani.. Przy seryjnej mocy nie dotykal bym hamakow bo sa moim zdaniem swietne.

Klepane z telefonu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...