grzes1704 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 witam .samochód czasami wpada w tryb awaryjny.Przy robieniu logów przy 0k 3,5k zaczął szarpać ,przerywać ale wchodził po chwili dalej na obroty. Turbo czyszczone gruszka chodzi płynnie.Proszę o pomoc w odnalezieniu przyczyny. Egr zatkany blaszką. wyskakujące błędy: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent 00542 - Needle lift Sensor (G80) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 001) Log (2 - 003,003) Log (3 - 004,004) Log (4 - 011,011) Log (5 - 000,000,000) Log (6 - 010) Log (7 - 004,007,013) Log (8 - 014,018,023) Log (9 - 008)
vauxhall95 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 do wymiany wtrysku sterujacy i czujnik temp paliwa,przy okazji ustaw czujnik napiecia w nastawniku jak nalezy i wtedy zrob komplet logow.Bo ten silnik jest zaniedbany na maxa.
grzes1704 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 do wymiany wtrysku sterujacy i czujnik temp paliwa,przy okazji ustaw czujnik napiecia w nastawniku jak nalezy i wtedy zrob komplet logow.Bo ten silnik jest zaniedbany na maxa. mógłbyś mi podpowiedzieć jak ustawić czujnik napięcia w nastawniku? jak sprawdzić wtrysk sterujący czy jest dobry ?mój ma 90 Ohm .
banshee Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Czujnik napięcia w nastawniku zostaw - 0,68V jest też poprawnie. Z dołu auto będzie lepiej się zbierało. Koniecznie do wymiany czujnik temp. paliwa pod pokrywką nastawnika (czarne maleństwo na 2 torxy). Wtrysk sterujący świruje lub masz uszkodzony kabelek przy nim - sprawdź dokładnie przewody od niego. EGR zaślepiony lub zatkany syfem. Które błędy powracają?
grzes1704 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 powracają od czujnika temperatury ,wtrysku sterującego i 575 . Czyli 90 Ohm to prawidłowa wartość? A te skakanie na obrotach, przerywanie jest spowodowane awarią czy też uszkodzonym kablem od wtrysku czy czymś innym? Egr jest zaślepiony blaszką
przemik Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Wlasnie moze kabelek od wtrysku przerwany albo zaraz sie przerwie - warto by sprawdzic. Cos kiepsko turbina wyczyszczona.
grzes1704 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 sztanga turbiny lata góra dól tyle ile trzeba. Może to coś z n75 ?
grzes1704 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 czujnik dziś zmieniony i błąd zniknął , zresztą inne też. Jeździłem dziś audiolą i wszystko było ok. Próbowałem sprawdzić wtrysk sterujący poprzez pukanie w niego przy ok 2,5 k i nie było zmian w pracy silnika. Zrobię logi jeszcze raz by się upewnić czy wszystko ok ale to dopiero za kilka dni.
grzes1704 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 wcześniej ktoś napisał że turbina coś źle pompuje . wstawiam loga 011 do oceny. Log (0 - n/a) zaczyna sie gdzieś w połowie bo nie miałem kierowcy . Wcześniej go przegoniłem kilka razy to raz złapał tryb awaryjny ale potem cały czas dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się