Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam .samochód czasami wpada w tryb awaryjny.Przy robieniu logów przy 0k 3,5k zaczął szarpać ,przerywać ale wchodził po chwili dalej na obroty. Turbo czyszczone gruszka chodzi płynnie.Proszę o pomoc w odnalezieniu przyczyny. Egr zatkany blaszką.

wyskakujące błędy:

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

00542 - Needle lift Sensor (G80)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Log (0 - 000,001,003)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003,003)

Log (3 - 004,004)

Log (4 - 011,011)

Log (5 - 000,000,000)

Log (6 - 010)

Log (7 - 004,007,013)

Log (8 - 014,018,023)

Log (9 - 008)

Opublikowano

do wymiany wtrysku sterujacy i czujnik temp paliwa,przy okazji ustaw czujnik napiecia w nastawniku jak nalezy i wtedy zrob komplet logow.Bo ten silnik jest zaniedbany na maxa.

Opublikowano
do wymiany wtrysku sterujacy i czujnik temp paliwa,przy okazji ustaw czujnik napiecia w nastawniku jak nalezy i wtedy zrob komplet logow.Bo ten silnik jest zaniedbany na maxa.

mógłbyś mi podpowiedzieć jak ustawić czujnik napięcia w nastawniku?

jak sprawdzić wtrysk sterujący czy jest dobry ?mój ma 90 Ohm .

Opublikowano

Czujnik napięcia w nastawniku zostaw - 0,68V jest też poprawnie. Z dołu auto będzie lepiej się zbierało.

Koniecznie do wymiany czujnik temp. paliwa pod pokrywką nastawnika (czarne maleństwo na 2 torxy).

Wtrysk sterujący świruje lub masz uszkodzony kabelek przy nim - sprawdź dokładnie przewody od niego.

EGR zaślepiony lub zatkany syfem.

Które błędy powracają?

Opublikowano

powracają od czujnika temperatury ,wtrysku sterującego i 575 . Czyli 90 Ohm to prawidłowa wartość? A te skakanie na obrotach, przerywanie jest spowodowane awarią czy też uszkodzonym kablem od wtrysku czy czymś innym?

Egr jest zaślepiony blaszką

Opublikowano

Wlasnie moze kabelek od wtrysku przerwany albo zaraz sie przerwie - warto by sprawdzic.

Cos kiepsko turbina wyczyszczona.

Opublikowano

czujnik dziś zmieniony i błąd zniknął , zresztą inne też. Jeździłem dziś audiolą i wszystko było ok. Próbowałem sprawdzić wtrysk sterujący poprzez pukanie w niego przy ok 2,5 k i nie było zmian w pracy silnika. Zrobię logi jeszcze raz by się upewnić czy wszystko ok ale to dopiero za kilka dni.

Opublikowano

wcześniej ktoś napisał że turbina coś źle pompuje . wstawiam loga 011 do oceny.

Log (0 - n/a)

zaczyna sie gdzieś w połowie bo nie miałem kierowcy . Wcześniej go przegoniłem kilka razy to raz złapał tryb awaryjny ale potem cały czas dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...