Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] rodzinne S4 ;) - sprzedane.


winczako

Rekomendowane odpowiedzi

[...]a Twoje przejdzie w bardziej odpowiedzialne ręce....:grin:

Chyba nie mówiłeś o swoich rękach...proszę Cie! :facepalm:

:polew::polew::polew:

Piękny wynik, opłacało się jak widać wywalić 'ździebko' kasy:kox:

Jak nie jak tak ...:grin:

wysłane z one v :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tkuczera, ja przed remontem, rok temu robilem jakies logi, z tego co pamiętam, to coś około 270. Głowy sobie uciąć za to nie dam. (gdzies wrzucalem na forum, więc mozesz poszperać).

Artur, Ty już nie filozofuj :polew:.

grzanek jak z tym sprzeglem ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdzę do pracy prawie codziennie i nie jest męczące, 4 łopaty tak jest mocne i twarde 6 łopat nie ma tragedi a trzyma, zobaczymy jak u mnie utrzyma 650nM to będzie dla mnie idealne:) jest to idealny kompromis między sportowym a cywilnym sprzegłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawłe, Gratuluję wyniku ;) ja musze swoją też zabrać na hamowanie po tych wszystkich moich przygodach ;) Jak bede w toruniu, to trzeba sie ustawić na kreske, co by zobaczyć różnice :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki!

ja je**ie, jak może spaść rura z przepustnicy... i luzować się główne podciśnienie.... znów. Czy ja nie potrafię wykonać tak prostej czynności jak dokręcenie śruby w opasce..... "/:doh:.

Zaczął się trząść na luzie jak galareta... ale podczas jazdy z wciśniętym gazem było ok. Pomyślalem, że się mapy lpg rozjechały z mapami PB - bo regulacje po kreatorze mam dopiero w poniedzialek.... a tu takie jaja...

Potrafiłby ktoś opisać mi i wytłumaczyć zasadę i sposób działania tego głównego podciśnienia w moim samochodzie? I w jaki sposób eSa utrzymuje obroty na jałowym biegu. pliiiisssss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winczako albo Ksiadz macie może logi z przepływki z swojej esy ile Wam mierzy max?

ok 290 g/s max podobno 300 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Winczako albo Ksiadz macie może logi z przepływki z swojej esy ile Wam mierzy max?

ok 290 g/s max podobno 300 .

Powinno być ok 275 g/s, a nie 300, skad taka informacja ?

Moja pochodzi z:

Fuel Trim Info - Ross-Tech Wiki

cyt:

"Your peak airflow should be roughly 0.80 times your horsepower if you are close to sea level. So, if you have a stock 150 hp 1.8T, expect around 120 g/s."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, to mam sprawę. Ma ktoś zniżki w ASO i chciałby mi pomóc? ;)

Niestety amortyzatorów do eSki w zamiennikach nie produkują.... przejrzałem wszystkie katalogi głównych producentów i lipa :/. Wszędzie dopisek s4 excl. ;(. A to, że interparts i inne polskie klony wyświetlają, to w rzeczywistości okazuję się ściemą. To jak, pomożecie? Ja mam cenę 799 przód i 615 tył (sztuka).

ps. poza tym już jadą do mnie 4x tarcze pikne z klocuszkami, oleum zimowy 5w40 300V Motul Specific, świeczuszki i parę innych pierdół :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj numery tego co Cię interesuje.

Jakie dales tarcze i klocki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki ATE ceramic,

Tarcze Zimmerman nawiercane.

Numery części:

Amortyzator Przód- 8e0413031cp

Amortyzator Tył - 8e0513036ah

Dzięki Dev

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziesz płakał po tej szajsownej ceramice :facepalm:

Otto Zimmermann nie robi nawiercanych tarcz tylko perforowane a to różnica.

Jutro sprawdze te ceny i dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki ATE ceramic,

Tarcze Zimmerman nawiercane.

Numery części:

Amortyzator Przód- 8e0413031cp

Amortyzator Tył - 8e0513036ah

Dzięki Dev

Ściągnij te klocki bo pokrzywisz tarcze !!!!!

wysłane z one v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ate Ceramic to tylko czysta felga a reszta to MARKETING !!!!!

Do Twojego auta na tych tarczach TYLKO Ferodo DS Performance !!!! Niestety sa dostępne tylko na przód, na tyl pozostaje tylko ori klocek od RS4 B7, zresztą też Ferodo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ,czysta felga ale ten klocek zniszczy tarczę.....

Paweł posłuchaj bo na sobie to przerobiłem....a Dev tłumaczył ,a ja nie posłuchałem.....i to był błąd.

wysłane z one v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sama bajka, zadnego ....wna w postaci Ate :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde... zawsze jezdzilem na ATE (zwyklych) i nigdy nie bylo problemu... ostatni komplet w esce to tez ate.... a tarcze cale... hmm

---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

dev, zapodaj link gdzie kupic te klocki do esy.. przod tyl.

przod znalazlem tu: Klocki Hamulcowe Ferodo DS Performance - AUDI - S4 - 4.2 - 2003-2008 - OŚ PRZEDNIA | brakes.pl

Problem w tym, że samochod u mechanika, jutro przyjda czesci, więc teoretycznie moge odesłać klocki ate przod i tyl... tylko niestety nie moge sobie pozwolic na to żeby nie mieć samochodu powiedzmy przez `1 tydzien...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robiłem rozeznanie cen amorów do esy do tylko Bilstein B8 , albo ori, ale cena za przody jak pamiętam to ok.600 szt serwis Audi Magro Sosnowiec , a masz fajną ofertę 4X Bilstein B8 Sprint Stoßdämpfer Satz Audi S4 Avant 8E B6 | eBay

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...