Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana lamp na bi-xsenon a4 b7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem Spłukałem sie na lampy bi-xsenon a wcześniej miałem standardowe i teraz jest problem tego typu ze nie pasują kostki to raz i te lampy mają o 2 piny wiecej. czy jest jakiś patent na mątarz tych lamp??

---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

czy zmiana instalacji oświetlenia czyli kabli coś pomoze??? czy to jeszcze sterownik oświetlenia jest potrzebny??

Opublikowano

no hallo ma ktoś może chociaż możliwość zorganizowania schematów lampy które były to'' 8e0 941 004 aj'' a ce wsadzić ''8e0 941 029 as'' te pierwsze mają 9 pinów te drugie 12 proszę kogoś o pomoc bo szukam tego na forum od tygodnia.

Opublikowano
Opublikowano

Witam dziekuje za wstawke pomogła jednak ze ma ktoś z was shemat podłączenia standardowych lamp, tam opisany jest jak podłączyć samopoziomujące sie a ja che podłaczyć xsenon pod regulacje manualną. i mam pytanie gdzie jest a a4 b7 moduł konfortu podobno pod fotelem pasarzera ale jak sie do niego dobrać.

Opublikowano

Moduł komfortu jest pod fotelem kierowcy, a jak masz ksenon podpiąć pod manualną regulacje to trzeba było kupić hidy i wyszło by na to samo. W dziale zrób to sam jest opis montażu ksenonów, ale żeby to zrobić trzeba dużo więcej rzeczy niż same lampy.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Opublikowano

No tak niewiem co to hidy:)) ale sprawa wyglada tak kupiłem i zamontowałem spryski i lampy xsenon i świecą wszystko spoko ale one są pod samo poziomujący sie system a na niego szkoda mi kasy a za cholere nie wiem jak podłączyć manualną regulacje... jest ktoś kto moze mi pomuc:/ ... a co do forum to naprawdę przeszukałem jego 70%

moze inaczej sąd mozna wziąć shematy do a4??

---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 18:45 ----------

ale juz chyba wiem w czym tkfi problem

Opublikowano

podpinam sie pod temat bo juz mam tez zderzak ze spryskami i czekam na bi xenon i pewnie bede mial ten sam problem. dokladnie nie wiem ale z tego co ja wyczytalem mozna zrobic to przejsciowkami lub pociagnace kable do kabiny. a co do samopoziomowania jakis koles tu na forum sprzedawal samopoziomowanie wlasnej roboty za chyba 100zl ktore podpinalo sie do tej manualnej. i bylo niezle zainteresowanie. pozdro

Opublikowano
podpinam sie pod temat bo juz mam tez zderzak ze spryskami i czekam na bi xenon i pewnie bede mial ten sam problem. dokladnie nie wiem ale z tego co ja wyczytalem mozna zrobic to przejsciowkami lub pociagnace kable do kabiny. a co do samopoziomowania jakis koles tu na forum sprzedawal samopoziomowanie wlasnej roboty za chyba 100zl ktore podpinalo sie do tej manualnej. i bylo niezle zainteresowanie. pozdro

Tak pod warunkiem że silniczki w lampach są sterowane manualnie z wnętrza samochodu. W Bi-Xeniu steruje sterownik silniczkami. Chyba że ktoś chce robić istną rzeźbe z lampami <tylko po co ? > nie lepiej zamontować czujniki + sterownik (mam nawet wolny) i po 4 przewody do kamibny ? bo i tak trzeba czymś przysłony zasterować. Czasem nie warto kombinować za dużo. Jest jeszcze opcja montażu sterownika Ori, a zamiast czujników dać stałe wartości. Silniczki lamp będą zasterowane sterownikiem, lub zamiast np. zasymulować tylny czujnik stałą watością podpiąć manualną regulację, którą posiadasz w aucie i wtedy będzie też działać wszystko :thumbup1::wink:

Opublikowano
podpinam sie pod temat bo juz mam tez zderzak ze spryskami i czekam na bi xenon i pewnie bede mial ten sam problem. dokladnie nie wiem ale z tego co ja wyczytalem mozna zrobic to przejsciowkami lub pociagnace kable do kabiny. a co do samopoziomowania jakis koles tu na forum sprzedawal samopoziomowanie wlasnej roboty za chyba 100zl ktore podpinalo sie do tej manualnej. i bylo niezle zainteresowanie. pozdro

Tak pod warunkiem że silniczki w lampach są sterowane manualnie z wnętrza samochodu. W Bi-Xeniu steruje sterownik silniczkami. Chyba że ktoś chce robić istną rzeźbe z lampami <tylko po co ? > nie lepiej zamontować czujniki + sterownik (mam nawet wolny) i po 4 przewody do kamibny ? bo i tak trzeba czymś przysłony zasterować. Czasem nie warto kombinować za dużo. Jest jeszcze opcja montażu sterownika Ori, a zamiast czujników dać stałe wartości. Silniczki lamp będą zasterowane sterownikiem, lub zamiast np. zasymulować tylny czujnik stałą watością podpiąć manualną regulację, którą posiadasz w aucie i wtedy będzie też działać wszystko :thumbup1::wink:

Ladnie piszesz ale z podlaczeniem takiego samopoziomowania jak napisales nie wiem czy sobie poradze:/// i jakie koszta tego??? a tamto jednak kosztuje 80zl i latwo podlonczyc:):)

Opublikowano

Łatwo podłączyć do zwykłych lamp i silniczków ale nie do lamp Bi-Xenon bo tam silniczkami steruje sterownik

Opublikowano

no lampy podłączyć to pikuś ale ale właśnie to jeb... ne sterowanie nie działa:/ ... ok jak będe miał sterownik to cieszko bedzie to zrobićzeby działało na manualu??

Opublikowano

Trochę kombinacji jest ale jest to do ogarnięcia, jak będziesz miał sterownik to zawsze możesz domontować dwa ori czujniki i wtedy będzie jak ma być

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...