dexter400 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Witam, mam problem z silnikiem AVB w audi a4 b6, pedały oraz podłoga kierownica dostają mrowienia powyżej 100kmh , byłem u paru mechaników - sprawdzali poduszki skrzyni, silnika, plecionkę, koła wyważane u różnych wulkanizatorów. U jednego podnieśli samochód i leciałem/jechałem w powietrzu 80kmh ponoć największe wibrację idą od skrzyni. Na postoju drgania są leciutkie , sprzęgło wysoko bierze a dwumas słychać (o ile to dwumas) na zagrzanym silniku podczas wciskania sprzęgła - nieregularne stuknięcia. Szkoda wywalać 2 tyś na komplet jeżeli nie mam pewności że to pomoże, co jeszcze może powodować takie objawy? wtryski?
tomek20stencel5 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 Podstawowa sprawa: zapnij Vaga i zrób logi . A jak przy ruszaniu szczególnie pod górkę załadowanym samochodem (albo spróbuj z ręcznego) - czuć jakieś wibracje na pedale sprzęgła, słychać stukanie na zewnątrz?
dexter400 Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 no właśnie z tymi logami to niespecjalnie umiem niemam kabla na tyle długo aby jeszcze umieć robić te logi, wibracje czuje na pedale sprzegla caly czas - pulsuje non stop,na zewnatrz a nawet wewnatrz slychac stukanie dwumasu przy wciskaniu sprzegła, a jak zimny na odwrót.
mlodyy Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 jeśli wydałeś juz tyle kasy na śmigałeś po mechanikach , to lepiej pojedz do jakiegoś sensownego podepnij vag i logi jak nic nie pokarze to skrzynia na glebę i trzeba sprawdzić sprzęgło i dwumas ale jak juz stuka to raczej zostanie wymiana i logi nie pomogą bo wszystko jasne
kowal871 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 moze poprostu problem tkwi w kołach. tez miałem taki problem. da drugim komplecie usterka znikneła.
tomek040486 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 kumpel mial podobnie. zawiniła półośka bo byla lekko walnięta
bula87 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 moze poprostu problem tkwi w kołach. tez miałem taki problem. da drugim komplecie usterka znikneła. popieram ten pomysł miałem ten sam problem ciężarek spadł na kole, było źle wyważone i pojawiały się drgania
dexter400 Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 Półośki i przeguby mi sprawdzali więc raczej nie to największe wibracje od skrzyni idą, koła wyważałem nieraz ale może felga uszkodzona, na lato kupiłem felgi z oponami używki zobaczę czy będzie jakaś zmiana na lepsze lub gorsze po założeniu , w sobotę będę zmieniał. Chyba muszę przygotować się na dwumas i sprzęgło tak czy siak. Wolałbym żeby to była jakaś niedokręcona śrubka ale cóż
mlodyy Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 szykuj kasę na dwumas i sprzęgło i nie szukaj dziury w całym
MAGIC87 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 mysle ze moze to byc dwumasa... predkosc około 100km/h czyli 2000 obrotów
dexter400 Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 a pytanko może głupie... jak kupuje dwumas osobno i sprzeglo osobno to w komplecie sa te dociski łożyska i inne duperele?
mlodyy Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 kup dwumas ze sprzęgłem w komplecie wychodzi taniej i dostaniesz nowe śruby
dexter400 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 no to zaczynam odkładać na dwumas w takim razie, ale przynajmniej poradziłem sobie z wibracjami na postoju, podkreciłem obroty o 40 i wystarczyło wtryski sprawdzałem - te wszystkie trzy pozycje i mieszczą się w normie, nawet nie są blisko maksymalnej granicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się