Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sory że się czepiam ale gubisz się z zeznaniach :wink:

Nikt nigdy mnie nie przekona żeby lepsze opony dawać na przód w przednionapędowym aucie.

a tu

Na przedniej osi jest napęd i prawie cala siła hamowania, więc jak można tam założyć gorsze opony

:decayed:

Opublikowano

a propo artykułów to chyba są zbytnio za ciężkie dla ciebie skoro takie bzdury wypisujesz

Opublikowano

jeeee moja pomylka

---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

poprawione

wiec jak wkoncu z tymi oponami ?

Opublikowano
:facepalm: nie mam pytań

Ja też :facepalm: Ale dlatego że znalazłes artykuł, myslałeś że błyśniesz i się rozczarowałeś jak dziecko któremu zabiorą cukierek :decayed:Życzę powodzenia dalszych podbojach internetu :hi:

Opublikowano
:facepalm: nie mam pytań

Ja też :facepalm: Ale dlatego że znalazłes artykuł, myslałeś że błyśniesz i się rozczarowałeś jak dziecko któremu zabiorą cukierek :decayed:Życzę powodzenia dalszych podbojach internetu :hi:

więc człowieku skoro jesteś taki wielki to napisz czemu są takie opinie aby zakłądać na tył lepsze opony w przednionapędowym aucie,i chyba nie czytasz uważnie dalszych wpisów

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

wieć daruj sobie spinanie się przez kabel

Opublikowano

pastaldo lepiej przeczytać chyba artykuł napisany przez człowieka który robił testy nad tym co napisał niż takie bzdury które ty wypisujesz,a Ty testowałeś chyba to co wypisujesz ale na klawiaturze :decayed:

nie brakuje tu filozofów takich jak ty

Opublikowano
:facepalm: nie mam pytań

Ja też :facepalm: Ale dlatego że znalazłes artykuł, myslałeś że błyśniesz i się rozczarowałeś jak dziecko któremu zabiorą cukierek :decayed:Życzę powodzenia dalszych podbojach internetu :hi:

więc człowieku skoro jesteś taki wielki to napisz czemu są takie opinie aby zakłądać na tył lepsze opony w przednionapędowym aucie,i chyba nie czytasz uważnie dalszych wpisów

---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

wieć daruj sobie spinanie się przez kabel

Już wcześniej napisałem rzeczowe wyjaśnienie, a ludzi i opini jest wnustwo sprzecznych.

Jesteśmy na forum A4 i te samochody mają ewidentną skłonność do ucieczek przodu (podsterowności). Przy normalnej jeździe (nie pałowanie i reczny na kazdym kroku) w tych samochodach rzadko tył ucieka. Dlatego uważam że nalezy przynajmniej w tych samochodach zakładać zawsze lepsze opony na przód. Tył wyprowadzisz kontrując jesli masz troche pojęcia a jak oś kierująca ucieknie przy większej prędkości to siedzisz w drzewie i gnijesz, a jak nie masz pojęcia to żadne opony Ci nie pomogą. A nawet abstrahując od A4 większość samochodów przednionapędowych ma skłonności do podsterowności tak samo jak tylnonapędowe do nadsterowności.

Mam nadzieje że wystarczająco rzeczowo Ci odpowiedziałem i nie chodzi tu o napinanie się tylko twarde argumenty. :hi:

Opublikowano
Takie małe sprostowanie do artykułu który zamieściłem.

Po przeanalizowaniu kilkunastu artykułów,pytanie to wywołuje wiele kontrowersji, przeważa jednak teoria, wg której nowe (lub mniej zużyte) opony zakładamy na oś tylną.Poślizg nadsterowny występuje rzadziej niż podsterowny,więc moim zdaniem artykuł wprowadza ludzi w błąd.Poślizg podsterowny objawia się wyrzuceniem przodu samochodu z zakrętu i jest w rzeczywistości trudniejszy do opanowania niż nadsterowny. Kwestię montażu lepszego ogumienia każdy powinien przemyśleć we własnym zakresie, jednak zdrowy rozsądek nakazuje wbrew powszechnie panującej opinii zamontować opony w lepszym stanie na przednią oś pojazdu. Osobiście wychodzę z założenia że wymiany na nowe ogumienie powinno się dokonywać całego kompletu i zamieniać co sezon przednie z tylnymi oponami aby posiadać na obu osiach ogumienie o podobnym stopniu zużycia,a nie tylko wymiany pary opon na nowe.

pastaldo a czy czytałeś może tą opinię??

---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:44 ----------

:hi:

Opublikowano

Do tych kotrzy twierdza ze lepsze na tyl

Powiedzcie mi ile razy was zarzucilo na zakrecie, albo straciliscie panowanie nad samochodem np w drodze do pracy albo na jakims wyjezdzie

A ile razy np w deszczowy dzien przy szybszym ruszaniu przednie kola stracily przyczepnosc, albo trzeba nagle ostro zahamowac i slabe opony sobie nie radza

Mam nadzieje ze teraz sie dobrze wyrazilem

Opublikowano

mosquito tego nie widziałem. Tylko czegoś nie rozumiem skoro cześniej napisał to kolega BMS to czemu teraz ma coś do osób które pisza o tym że lepiej założyć lepsze opony na przód.

Jeżeli kolega BMS utożsamia się z tym co kleiłe so przepraszam za złośliwości i zgadzam sie z opinią.:hi:

Opublikowano
mosquito tego nie widziałem. Tylko czegoś nie rozumiem skoro cześniej napisał to kolega BMS to czemu teraz ma coś do osób które pisza o tym że lepiej założyć lepsze opony na przód.

Jeżeli kolega BMS utożsamia się z tym co kleiłe so przepraszam za złośliwości i zgadzam sie z opinią.:hi:

jeśli śledziłbyś dokładnie wątek znałbyś odpowiedź

Opublikowano
jeśli śledziłbyś dokładnie wątek znałbyś odpowiedź

Nie mam czasu studiować każdego wątku kilka razy żeby byc w 100% pewnym co było. Na poczatku się wypowiedziałem i widziałem w jaką strone poszła dyskusja i myślałem że BMS forsuje dalej to co było w artykule. Dlatego przeprosiłem i dalsze uszczypliwości sa nie potrzebne.

Opublikowano

No to już sam nie wiem gdzie je dać hehe. Ale chyba wrzuce na tył . Jeszcze jedno pytanie tak na marginesie- mam na przodzie 205/55/16 czy jak dam na tył 215/55/16 lub 225 to coś koliduje ? czy lepiej taka samą szerokość na obu osiach?

Opublikowano

jak już musisz zakładac o różnej szerokości to szersze na tył.

Opublikowano
No to już sam nie wiem gdzie je dać hehe. Ale chyba wrzuce na tył . Jeszcze jedno pytanie tak na marginesie- mam na przodzie 205/55/16 czy jak dam na tył 215/55/16 lub 225 to coś koliduje ? czy lepiej taka samą szerokość na obu osiach?

Także te o wyższym profilu na tył. np 205/60/15 przód, 205/65/15 tył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...